Paweł Górecki
Redaktor "MIT Sloan Management Review Polska"
Artur Białkowski, Medicover Poland: „Branża medyczna musi korzystać z najnowszych technologii”
Digitalizacja nie tylko ułatwia pracę lekarzom, ale sprawia też, że sam pacjent może w pewnym zakresie postawić diagnozę.
Jakub Dzik, Impel SA: „Okres planowania jest obecnie zdecydowanie krótszy. Musimy być bardziej elastyczni”
Trudny dostęp do kapitału, braki kadrowe, zmiana mentalności pracowników, to największe wyzwania w branży outsourcingowej. Z Jakubem Dzikiem, wiceprezesem zarządu Impel Group, rozmawia o nich Paweł Górecki, redaktor ICAN.
Deborah Ancona: lider to ktoś, kto stoi u steru podczas sztormu
W czasach wysokiej niepewności, której często towarzyszy strach o przyszłość, oczy pracowników zwracają się ku liderom. Oczekują, że staną oni na wysokości zadania i bezpiecznie przeprowadzą ich przez burzę.
Monetyzacja innowacji – jak kreować politykę cenową firmy w cyfrowym świecie?
Tworzenie strategii cenowej jest niezwykle ważnym, a jednocześnie trudnym zadaniem. To właśnie od niej zależą wyniki sprzedażowe firmy i jej pozycja na rynku. Jak zatem kreować politykę cenową w cyfrowym świecie? Z Madhavanem Ramanujamem rozmawia Paweł Górecki – wywiad w języku angielskim.
Automatyzacja z myślą o kliencie
Robotyzacja i automatyzacja w firmach produkcyjnych to współcześnie jedno z ważniejszych źródeł przewagi konkurencyjnej. Przekonała się o tym firma WIŚNIOWSKI.
Czy wydajność jest najważniejsza
Prezes zakładu wytwórczego Krzewiński chce postawić na zwiększenie efektywności linii produkcyjnych. Boi się jednak, że wprowadzając nowe rozwiązania straci najbardziej doświadczonych pracowników.
Jak unowocześnić zakład i nie stracić pozycji rynkowej
Producent mebli współpracujący z dużą siecią detaliczną spodziewa się presji kosztowej w związku z trendami rynkowymi i kierunkami zmian w branży. Pomocy szuka w technologii.
Dowodzenie przez cele – Przywództwo w erze cyfrowej
Pruski dryl to już w wojsku przeszłość. Współczesna armia spłaszcza struktury, dając więcej swobody decyzyjnej oficerom i podoficerom liniowym niższych szczebli i otwierając się na działania niekonwencjonalne.
Jaki CRM wybrać? Provaliance zdradza sekrety udanego wdrożenia
Jak dopasować rozwiązanie informatyczne do konkretnej potrzeby biznesowej?
Wszyscy pracujemy w IT
Innowacje technologiczne pojawiają się szybciej, niż współczesne organizacje są w stanie je przyswajać i wdrażać.
Buty dla szewca
Prezes międzynarodowej firmy oferującej oprogramowanie staje przed dylematem, czy modernizację przeprowadzić szybko, czy rozłożyć ją w czasie.
Transformacja cyfrowa – klucz do przewagi konkurencyjnej na rynku [WEBINARIUM]
Zapisz się na webinarium i dowiedz jak wykorzystać nowoczesne technologie, w tym rozwiązania chmurowe, do zdobywania przewagi konkurencyjnej.
Korupcja nie służy analizie danych
Wśród 28 krajów Unii Europejskiej Polska znajduje się na odległym 20. miejscu, jeśli chodzi o innowacyjne wykorzystanie danych cyfrowych.
Płatności jeszcze szybsze i wygodniejsze
Proces realizacji płatności w tradycyjnych sklepach i w internecie dzięki rozwojowi nowych technologii ulega przeobrażeniom. Opowiada o tym Sebastian Ptak, członek zarządu firmy Blue Media.
Bezpieczna sieć dla kilkuset sklepów
Wiodący sprzedawca detaliczny urządzeń elektronicznych domowego użytku zdecydował się na usprawnienie komunikacji pomiędzy rozsianymi po kraju sklepami. O wdrożeniu rozmawiamy z Piotrem Mendykiem, dyrektorem sprzedaży ICT w Orange.
Piotr Moncarz: menedżer musi stale reewaluować swoją pozycję
Prof. Piotr Moncarz od 30 lat wykłada na Uniwersytecie Stanforda. Jest światowej sławy ekspertem w dziedzinie badania katastrof.
Bądź gotowy na nieustanne zmiany
O tym, jak nowoczesne rozwiązania z obszaru automatyzacji i sztucznej inteligencji zmieniają biznes, oraz o atutach polskiego rynku pracy mówi Omar Abbosh - Chief Strategy Officer w firmie Accenture.
Jak wejść na rynek odległy kulturowo
Dubaj, choć odległy geograficznie i kulturowo, może okazać się wielką szansą dla polskiej firmy Hebert.
Wydruk bezpieczny i wydajny
Nowoczesne systemy druku są dostosowywane do rzeczywistych potrzeb firmy, dlatego pozwalają nie tylko zoptymalizować jej pracę, ale też wygenerować oszczędności.
Cztery obszary skutecznej sprzedaży
Wywiad z Markiem Robergem o tworzeniu zespołów sprzedażowych generujących stabilny wzrost przychodów.