Zarządzanie i przywództwo
Nigdy nie potrzebowaliśmy liderów bardziej niż dziś. Poznaj najlepsze zasady sztuki dowodzenia i wznieś swoją firmę na nowy poziom.
Pokaż więcejIdentyfikacja pracowników z wysokim potencjałem (HiPo)
Firma analityczno-doradcza CEB Talent Assessment pomogła spółce Amgen, wzmocnić pozycję, wdrażając rozwiązanie do identyfikacji pracowników z wysokim potencjałem.
Oszczędności bez wyrzeczeń
Zwykłe cięcie kosztów jest rozwiązaniem najprostszym i najpowszechniejszym, ale czy tylko w taki sposób można oszczędzać?
Najem aut optymalizuje wydatki na firmową flotę
Głównym atutem wynajmowania aut są stałe, przewidywalne koszty, co pozwala trzymać je w ryzach i w razie konieczności optymalizować.
Cztery kroki optymalizacji
Oszczędności w obszarach, których dotyka loss prevention, sięgają kilku procent przychodu firmy.
Globalne rozwiązania wspierające lokalną optymalizację
Wprowadzanie odpowiednich technologii oraz optymalizacja procesów biznesowych pozwalają ograniczyć ryzyko operacyjne.
Artur Pielech: marketing nie może być centrum zysków
Koncepcja utworzenia centrum zysków z działu komunikacji marketingowej od samego początku miała nikłe szanse na powodzenie. Dział ten nie nadaje się bowiem na centrum zysków. Powinien on być raczej traktowany jako centrum usług wspólnych (shared services).
Precz z centrum kosztów, niech żyje centrum zysków! Ale czy to ma sens?
Nadmierne koszty są zmorą większości firm. Dotyczy to szczególnie działów świadczących usługi na rzecz innych działów w tej samej firmie, czyli tzw. centrów kosztów.