Efektywność i finanse
Firmy, które chcą osiągać najlepsze wyniki, muszą umiejętnie wykorzystywać zasoby, zwłaszcza finansowe. Poznaj najlepsze praktyki i zostań liderem biznesowej skuteczności.
Pokaż więcejKategorie
7 wskazówek, jak napisać e-mail biznesowy, by inni czytali go z przyjemnością i ze zrozumieniem
W XXI wieku mowa bywa nadal źródłem nieporozumień. Coraz częściej są nim też nieprzemyślane i chaotyczne e-maile, które utrudniają komunikację biznesową. Jak pisać je lepiej?
Informacje potrzebne są wszystkim grupom akcjonariuszy
PREMIUM
Inwestorzy indywidualni zwracają dużą uwagę na jakość i tempo docierających ze spółek informacji. Menedżerowie firm giełdowych nie zawsze jednak doceniają potrzeby tej grupy akcjonariuszy.
Komunikacja zależy od potrzeb i poziomu rozwoju rynku
PREMIUM
Komunikacja spółek z rynkami kapitałowymi zawsze zależy od krajowych standardów i wymogów prawnych.