Sztuczna inteligencja
Sztuczna inteligencja zaczyna coraz częściej pojawiać się w naszym życiu. Wszystko wskazuje na to, że niebawem zmieni także oblicze zarządzania, marketingu czy sprzedaży. Jak zatem sztuczna inteligencja wpływa na biznes?
Pokaż więcejCztery obszary, w których sztuczna inteligencja poprawia sprzedaż i zadowolenie klienta
Aby w pełni wykorzystać potencjał sprzedaży za pośrednictwem internetu, nie wystarczy założenie strony i prowadzenie wysyłki poprzez sieć. Na tym coraz bardziej konkurencyjnym rynku ogromną rolę odgrywa wykorzystanie sztucznej inteligencji, usprawniającej obsługę klienta i zwiększającej sprzedaż
Czy sztuczna inteligencja odbierze naszej pracy sens?
Teoretycznie sztuczna inteligencja i automatyzacja powinny odciążyć pracowników pod względem wykonywania najbardziej nużących i rutynowych działań, dając im w zamian więcej czasu na kreatywność. Badania pokazują jednak, że to założenie może okazać się błędne.
Wykorzystanie sztucznej inteligencji do ustalania cen niesie ze sobą ryzyko... zmowy
Uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja są od dawna wykorzystywane przez przedsiębiorstwa do ustalania najbardziej efektywnych strategii cenowych produktów. Najnowsze badania pokazują jednak, że posiłkowanie się nowymi technologiami może prowadzić do powstawania zmów cenowych pomiędzy firmami, których zarządy... wcale nie muszą być tego świadome.
Jak Google Cloud wspiera Przemysł 4.0?
Po Przemyśle 3.0, opierającym się na cyfryzacji i wzroście automatyzacji, przyszedł czas na Przemysł 4.0, w którym główne skrzypce grają samodoskonalące się obiekty, internet rzeczy i lepsza komunikacja pomiędzy maszynami a ludźmi. Jak przystosować swój biznes do rynku, w którym cyfryzacja ma coraz większe znaczenie? Pomóc w tym mogą usługi Google Cloud Platform, mocno wspierające firmy w tej transformacji.
Droga do sztucznej inteligencji
Sztuczna inteligencja jest już częścią naszej rzeczywistości i powinniśmy zżyć się już z tą myślą. Zasadnicza kwestia polega jednak na tym, że ona stale się uczy. Mamy więc do czynienia z technologią, która nie jest jeszcze do końca „wymyślona”, a my działamy raczej w obszarze uczenia maszynowego.
Czy twoi klienci chcą być obsługiwani przez sztuczną inteligencję?
Czy marka, która za główny cel stawia sobie bycie blisko swoich klientów i porozumiewanie się z nimi ich językiem, powinna do tego zadania wykorzystywać algorytmy?
Automatyzacja z myślą o kliencie
Robotyzacja i automatyzacja w firmach produkcyjnych to współcześnie jedno z ważniejszych źródeł przewagi konkurencyjnej. Przekonała się o tym firma WIŚNIOWSKI.
Jak sztuczna inteligencja zmieni proces rekrutacji
Firmy rekrutacyjne mają wysoko postawioną poprzeczkę. Muszą rozwijać się i wdrażać inteligentne rozwiązania i jednocześnie zaspokajać potrzeby pracodawców oraz pracowników.
Sztuczna inteligencja walczy z piractwem
Osoby nielegalnie udostępniające filmy i te, które walczą z tym procederem, od dekad uczestniczą w wyścigu zbrojeń.
Koniec hegemonii homo sapiens?
Zjednoczeni z technologią informatyczną wkraczamy w okres transhumanistyczny, w którym maszyny i organizmy żywe będą zmierzać do integracji.
Lekcje z megaprzetargu: dlaczego Pentagon przechodzi do chmury?
Pentagon przenosi zasoby informatyczne do chmury. Właśnie zakończyło się zbieranie ofert w największym przetargu na usługi cloud computingu w historii.
Powrót do przyszłości
Rozwój technologiczny prowadzi nas w kierunku zmian, które zredefiniują nie tylko nasz biznes, ale także co to znaczy być przywódcą, pracownikiem, a nawet człowiekiem. O tym, na jakie trendy powinniśmy uważać i jak na nie reagować, mówi światowej klasy futurysta Gerd Leonhard.
Poszerzanie inteligencji w sprzedaży
Sztuczna inteligencja w obecnym kształcie przypomina bardziej zaawansowane narzędzie analityczne, pozwalające uzyskiwać taniej niż kiedyś dane prognostyczne.
Droga do AI: czym jest dziś i czym może stać się sztuczna inteligencja?
W latach 40-tych ubiegłego wieku, kiedy Warren McCulloch i Walter Pitts stworzyli matematyczny model sieci neuronowych, wydawało się, że droga do stworzenia sztucznego mózgu i sztucznej inteligencji stoi otworem.
Twarzą w twarz z Pikachu
Technologie, które nakładają cyfrowe dane i obrazy na realną scenerię, mogą być szansą dla przedsiębiorców, poszukujących nowych sposobów konkurowania i budowania wartości.
Twarde prawa ewolucji
Dziś zarówno roboty, jak i sztuczna inteligencja nie należą już do sfery fantastyki naukowej, to dzień powszedni w fabryce oraz w biurze.
Anna Wicha: nie każdego pracownika może zastąpić maszyna
Wykorzystywanie narzędzi cyfrowych w pracy jest ważnym elementem rewolucji cyfrowej. Złudne jest jednak myślenie, że każdego człowieka może zastąpić robot.
Gra w sztuczną inteligencję
Poziom komplikacji systemów uczenia maszynowego już teraz przerasta inżynierów praktyków, którzy się nimi zajmują.
Roboty wkraczają do biur
Robotyzacja i automatyzacja (RTA) znajdują coraz większe zastosowanie we współczesnym biznesie.
Inwestować w ludzi czy w technologię
Wykorzystywanie robotów sprawdza się przede wszystkim w zadaniach powtarzalnych i schematycznych. Czy w przypadku prac wymagających inwencji twórczej znajdą zastosowanie?