Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna w firmie może służyć wielu celom. Wśród nich znajdziemy m.in. informowanie podwładnych o celach biznesowych oraz strategicznych, sprawach socjalnych i pracowniczych, działaniach promocyjnych firmy. Jak powinna wyglądać skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji?
Pokaż więcejPowrót do biur z pracy zdalnej. Jak poradzono sobie z tym w Wuhan?
Jak zachęcić pracowników do powrotu do biur w warunkach "nowej normalności"? Temat podjęli naukowcy z uniwersytetu Uniwersytetu Illinois, badając dobre praktyki firm z chińskiego miasta Wuhan.
Jak być liderem w zmieniającym się świecie?
Dowiedz się, w jaki sposób technologia może nie być barierą, ale naturalnym środowiskiem funkcjonowania twojego biznesu. I jak planować i przeprowadzać eventy i wydarzenia online.
Jak praca zdalna zmienia usługi IT – wywiad wideo z Bartoszem Łopińskim, prezesem Billennium
W jaki sposób pandemia i wynikająca z niej powszechność pracy zdalnej zmieniła funkcjonowanie firmy działającej w branży usług IT dla biznesu? I co oznacza powiedzenie together alone? Dowiesz się tego z wywiadu, jaki Filip Szumowski przeprowadził z Bartoszem Łopińskim, prezesem firmy Billennium.
Jak sobie radzić z szefem-psychopatą
Psychopaci często zasiadają na kierowniczych stanowiskach. Co więcej – tacy liderzy okazują się często bardzo skuteczni. Jak z nimi współpracować?
Jak budować markę osobistą podczas zmiany strategii biznesowej i zwolnień?
Z powodu pandemii koronawirusa Airbnb zwolnił około 25% załogi. Na oficjalnej stronie spółki Brian Chesky, dyrektor i współzałożyciel firmy, opublikował list do tych, którzy zostali zwolnieni i do tych, którzy pozostali w firmie. Ten tekst może być kodeksem marki osobistej liderów, którzy stoją przed koniecznością komunikowania trudnych decyzji.
Niestraszna przeprowadzka
Relokacja firmy oznacza dużo więcej niż tylko pachnące nowością biuro. Nawet wybór najdoskonalszego budynku i perfekcyjny wizualnie design mogą okazać się porażką, jeśli nie zatroszczymy się o jedną z najważniejszych kwestii w każdym projekcie biznesowym - komunikację.
Odpowiedź na różne potrzeby
Grupa Nowy Styl codziennie doradza klientom w zakresie aranżacji przestrzeni biurowych i wyposaża nowe biurowce, centra konferencyjne, kina czy stadiony. Teraz stanęła przed wyzwaniem stworzenia własnej przestrzeni biurowej łączącej różnorodne potrzeby swoich zespołów.
Przestrzeń wspólna
Komfort pracowników --- temu celowi jest dziś podporządkowane tworzenie przestrzeni do pracy. Dobra koniunktura gospodarcza i chęć sprostania wymogom stawianym nowoczesnym biurom dostarcza paliwa całej branży nieruchomości.
Jak ludzie biznesu budują systemy
Rozmawiamy o tym, jaki sposób na przyspieszenie rozwoju firm, dzięki uwolnieniu potencjału ludzi z biznesu od technicznych ograniczeń, znalazł Krzysztof Kowal – współtwórca i jeden z pomysłodawców Qalcwise.com. To platforma umożliwiająca tworzenie nowoczesnych aplikacji biznesowych bez konieczności programowania.
Jak dzięki emocjom wywierać pozytywny wpływ na wyniki swojej firmy?
Zamiast uciekać od emocji, pracujmy nad nimi. Dzięki temu poprawimy komunikację z pracownikami, a może nawet zainspirujemy ich do zmian w swoim zachowaniu. Nie będziemy też musieć udawać, że zawsze mamy doskonały nastrój. Jak radzić sobie z emocjami?
Ile kosztuje zły humor szefa?
Każdy z nas miewa zły nastrój, gdy wszystko go denerwuje i nic mu się nie podoba. Stojąc na czele zespołu czy organizacji, musimy jednak pamiętać, że te emocje będą mieć wpływ na działania całej firmy. Zobacz, jak nastrój wpływa na efektywność pracowników i wyniki finansowe.
Dlaczego twoi pracownicy nie mówią ci wszystkiego?
Ile razy dowiedziałeś się o jakimś problemie dopiero wtedy, gdy wszedł już w fazę krytyczną? Dlaczego informacja, że coś jest nie tak, nie dotarła do ciebie wcześniej? Poznaj 3 wskazówki, dzięki którym zapobiegniesz takim sytuacjom.
Społecznościowa komunikacja wewnętrzna
Firmy wciąż nie mają dobrego pomysłu, jak za pośrednictwem wewnętrznych mediów społecznościowych wykorzystać kreatywność pracowników.
Jak pisać teksty komunikacji wewnętrznej
Jedną z niezbędnych umiejętności niezbędnych do pracy w obszarze komunikacji wewnętrznej jest pisanie. Poznaj kilka wskazówek praktyka.
Komunikacja wewnętrzna i jej miejsce w firmie
Powierzyć ją jakiemuś działowi czy stworzyć osobną komórkę?
Opisujesz, aktywizujesz czy kreujesz?
Czy komunikacja wewnętrzna rzeczywiście tylko opisuje rzeczywistość i nie ma nic do powiedzenia?
HR i komunikacja pod jednym dachem
HR i komunikacja w jednym stały domu… Komunikacja na górze, a HR na dole.
Jak pokonać bariery komunikacji?
Do kadry kierowniczej średniego szczebla trafiają wszystkie firmowe informacje lub większość z nich. Na tej ścieżce często pojawiają się wyboje.
Sortownia komunikacji
Przyjrzyjmy się bliżej komunikacji między menedżerami średniego szczebla.
Płyniesz czy odpływasz?
Wyobraźmy sobie rzekę – niech to będzie Wisła. Działania z jej udziałem w okolicach Warszawy będą bardziej wizerunkowym projektem, w centrum zainteresowania całej firmy. Osoby decyzyjne będą mogły przespacerować się bulwarami i uczestniczyć w słonecznych wydarzeniach na wyremontowanej promenadzie. Właśnie tam odbędzie się wydarzenie wyjątkowej wagi – sesja fotograficzna do firmowej broszury…