Komunikacja
Komunikacja to podstawa biznesu. Pozwala nie tylko budować zespoły, ale także kreować własną pozycję biznesową, negocjować, zdobywać autorytet. Jak skuteczniej się komunikować? Jak dobrze przekazywać myśli? Jak pokonywać bariery komunikacyjne?
Pokaż więcejJak skorzystać z potencjału TikToka i nie wpaść w wizerunkową pułapkę
W grudniu 2021 roku TikTok wyprzedził wyszukiwarkę Google pod względem liczby użytkowników. Żadnej innej platformie przez ostatnie kilka lat nie udało się tego osiągnąć. To wydarzenie otwiera nowy rozdział w historii mediów społecznościowych. Ale co oznacza ono dla biznesu?
Jak dopracować swój elevator pitch
Jedziesz windą. Ta zatrzymuje się na jednym z pięter, a do środka wchodzi klient twoich marzeń. Próbując nawiązać krótką pogawędkę, pyta, czym się zajmujesz. Masz kilkanaście sekund, aby o tym opowiedzieć. Jak to zrobić, wzbudzając jego zainteresowanie? Rozwiązanie jest proste – musisz udoskonalić swój elevator pitch.
Czy twoi klienci powinni wiedzieć, że rozmawiają z chatbotem?
Pomimo powszechnej automatyzacji procesu obsługi klienta, wciąż wiele osób o woli rozmawiać z człowiekiem, a nie z chatbotem, nawet jeśli oznacza to konieczność długiego oczekiwania na połączenie. Jak postępować w takiej sytuacji?
Trzy sposoby, by pisać prościej
Nie marnuj czasu na dobieranie pojedynczych słów, gdy zostaje ci kilka minut na wysłanie e-maila, prezentacji czy komunikatu prasowego. Poświęć je na to, by wyostrzyć swój przekaz. Masz do wyboru aż trzy strategie.
Sprawna komunikacja zdalna, czyli angażuj i integruj odbiorców!
Skuteczna komunikacja to najważniejsze narzędzie w rękach każdego lidera, dzięki któremu może on wraz z zespołem osiągać założone cele. W czasie home office okazała się ona poważnym wyzwaniem zarządczym. Jak efektywnie rozmawiać z zespołem pracującym zdalnie i unikać typowych błędów komunikacyjnych?
Jak być liderem w zmieniającym się świecie?
Dowiedz się, w jaki sposób technologia może nie być barierą, ale naturalnym środowiskiem funkcjonowania twojego biznesu. I jak planować i przeprowadzać eventy i wydarzenia online.
Technologia 5G – szanse i wyzwania dla polskiego biznesu. DEBATA EKSPERTÓW
Pierwszego dnia Kongresu ICAN Management Review odbyła się debata poświęcona technologii 5G. Eksperci zajmujący się tą tematyką wypowiedzieli się na temat szans, jakie daje ona polskiemu biznesowi – ale także wyzwań, jakie przed nim stawia.
Komunikacja w firmie - dlaczego warto z nią eksperymentować?
Zbyt często zapominamy o potencjalne drzemiącym w dobrze przemyślanej komunikacji z klientami i pracownikami. Czasami wystarczy jeden eksperyment, by diametralnie zwiększyć skuteczność naszych przekazów.
7 wskazówek, jak napisać e-mail biznesowy, by inni czytali go z przyjemnością i ze zrozumieniem
W XXI wieku mowa bywa nadal źródłem nieporozumień. Coraz częściej są nim też nieprzemyślane i chaotyczne e-maile, które utrudniają komunikację biznesową. Jak pisać je lepiej?
Skuteczna komunikacja podczas rozmów telefonicznych
Wraz z upowszechnianiem się pracy zdalnej umiejętność skutecznej komunikacji przez telefon staje się ważniejsza niż dotychczas. O czym pamiętać, chwytając za słuchawkę?
Pandemia przyspieszy rewolucję w technikach zarządzania
O tym, jak kryzys spowodował prawdziwy przełom w dziedzinie komunikacji międzyludzkiej i przyspieszył zmiany, m.in. wzrost produktywności w wielu branżach, opowiada Marek Dietl, prezes Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Poskromienie złośnika, czyli jak radzić sobie z kłopotliwym kolegą z pracy
Kąśliwe uwagi, sarkastyczne komentarze za naszymi plecami, a nawet otwarta wrogość ze strony współpracownika – często nie wiemy, jak na to reagować. Czy lepiej jest puścić uwagi mimo uszu, czy zdecydować się na konfrontację? Co zrobić, gdy jesteśmy źle traktowani w pracy?
Jak mówić „nie”, aby nie palić za sobą mostów?
Brak asertywności to gwóźdź do trumny zapracowanego menedżera czy specjalisty. Niestety, sporo osób ma problem z odmawianiem. Metoda neutralnego „nie” ułatwia nieuleganie cudzym prośbom. Na czym polega?
Komunikacja w zespole przyszłości
Wybór odpowiedniego rozwiązania wspierającego firmową komunikację może znacząco wpłynąć na wydajność całej organizacji. Systemy gotowe na wyzwania współczesnych przedsiębiorstw są intuicyjne w obsłudze oraz umożliwiają spięcie wszystkich kanałów komunikacji – niezależnie od tego, gdzie akurat znajdują się pracownicy.
Trudne rozmowy w pracy: nie daj emocjom sprowadzić Cię na manowce
Choć w pracy trudno uniknąć trudnych rozmów, większość osób ich unika. To błąd! Jak je prowadzić, unikając jednocześnie negatywnych emocji?
Fokus na komunikację
Kolejna edycja rankingu prezesów spółek giełdowych przynosi kilka ciekawych spostrzeżeń szczególnie w obszarze komunikacji, będącej jedną ze składowych rankingu.
Konrad Fulawka: Nie można myśleć krótkoterminowo
W firmie Umbrella nie zadziałała w sposób odpowiedni komunikacja. Nikt w organizacji nie wziął odpowiedzialności za chaos, do którego doszło.
Jak zostać mistrzem komunikacji?
Sposób, w jakim komunikujesz się z innymi, może być źródłem twojej przewagi – w firmie, w zespole, na rynku pracy. Jak usprawnić swoją komunikację? Skorzystaj z czterech podpowiedzi.
Zaangażowanie oparte na wartościach
Żyjemy w dobie rynku pracownika i związanego z nim niedoboru kandydatów. W związku z czym pojawiają się oczekiwania dotyczące zmiany poziomów wynagrodzeń i szerokiej gamy benefitów.
Archetypy w marketingu
Jednym z narzędzi pomocnych w rozumieniu własnej marki i dostosowaniu jej osobowości do oczekiwań odbiorców i wymagań otoczenia rynkowego są archetypy.