Marketing relacji
Tworzenie długofalowych relacji marek z klientami jeszcze nigdy nie było tak proste jak dziś, w erze social media i zaawansowanych sposobów dotarcia do odbiorcy. Na łamach magazynu HBRP opisujemy najnowsze i najciekawsze sposoby prowadzenia efektywnego marketingu relacji.
Pokaż więcejDemografia, głupcze! – nowy numer "ICAN Management Review"
W trzynastym wydaniu magazynu „ICAN Management Review" analizujemy, w jaki sposób obecna sytuacja demograficzna przenosi się na polski biznes: zarządzanie pracownikami, wymagane kompetencje przywódcze, nowoczesne formy marketingu i sprzedaży.
Employer branding jako jedno z narzędzi HR
Działania employer branding mają na celu przede wszystkim zbudowanie pozytywnego wizerunku organizacji. To z kolei powinno się przełożyć na wizerunek firmy przyjaznej dla kandydatów i pracowników.
EKG Reklamy
15 marca w Katowicach oraz 25 marca w Krakowie odbędzie się IV Edycja EKG Reklamy --- event, na którym spotyka się fachowa wiedza, praktyka i dużo gadżetów!
E-COMMERCE: więcej tu technologii czy handlu? – nowy numer "ICAN Management Review"!
Dwunasty numer magazynu „ICAN Management Review" poświęcony jest szeroko pojętej tematyce e-commerce. Szukamy odpowiedzi na pytania o najskuteczniejsze strategie, trendy i przyszłość handlu on-line. W odnalezieniu odpowiedzi pomagają nam branżowi eksperci i najnowsze badania.
MARKETING POD CYFROWĄ PRESJĄ – nowy numer "ICAN Management Review"
Temat jedenastego numeru magazynu „ICAN Management Review" skupiony jest wokół zagadnień marketingowych, zwłaszcza w kontekście nowoczesnych technologii, które zupełnie zmieniają sposób funkcjonowania tego działu w wielu organizacjach. Grupa artykułów, które poświęciliśmy temu zagadnieniu, to pakiet bezcennych informacji (łącznie z najnowszym badaniem), które przydadzą się każdemu menedżerowi.
Social selling w B2B – jak zacząć, dlaczego warto i jakich pułapek się wystrzegać?
O wdrażaniu i wykorzystywaniu sprzedaży społecznościowej, jej zaletach, jak i pułapkach, rozmawiamy z Dariuszem Borowskim, aktywnym od dwudziestu lat w obszarze w marketingu B2B specjalistą patrzącym na social selling z trzech perspektyw.
Platforma inteligencji wizualnej – nowe narzędzie dla marketingu
Sztuczna inteligencja może być wykorzystana w marketingu również w przypadku treści wizualnych. Efekt? Wzrost konwersji na stronie sprzedawcy o 98% i skrócenie czasu badań marketingowych o 99%.
Jak budować zufanie w biznesie
Jakie czynniki wpływają na odbiór firmy jako godnej zaufania? Na co zwrócić uwagę, prowadząc działalność w internecie? Czy raz stracone zaufanie można odzyskać?
Czy warto zaangażować influencera w promocję marki?
Gwałtowny rozwój e-commerce sprawił, że popularne internetowe kanały sprzedażowe stają się coraz bardziej „zatłoczone”, a przez to droższe i jednocześnie mniej skuteczne. Z tego powodu firmy muszą szukać alternatywnych rozwiązań, aby przyciągnąć nowych klientów.
Reklama telewizyjna się zmienia. Czy warto dalej korzystać z tego kanału promocji?
Aby stworzyć skuteczną kampanię marketingową, nie wystarczy już nagrać reklamę prezentującą zalety produktu i wyświetlić ją w przerwie programu telewizyjnego. Coraz więcej telewizorów ma dostęp do internetu, który umożliwia korzystanie z inteligentnych funkcji. Warto to wykorzystać!
Marka (nie)godna zaufania
Firmy, niczym politycy, składają konsumentom obietnice, których nie dotrzymują. 75% marek mogłoby zniknąć z dnia na dzień, a większość ludzi się wcale by się tym nie przejęła.
Jakie media społecznościowe wybrać do promocji marki?
W Polsce z mediów społecznościowych korzysta prawie 26 milionów użytkowników – niemal 70% wszystkich mieszkańców kraju. Najpopularniejszym medium społecznościowym w naszym kraju jest YouTube, który odwiedza 93% internautów.
Jak zarządzać emocjami w pracy?
Okazywanie emocji najczęściej uznawane jest za zachowanie nieprofesjonalne. Jest to jednak mylne przeświadczenie.
Komunikacja w firmie - dlaczego warto z nią eksperymentować?
Zbyt często zapominamy o potencjalne drzemiącym w dobrze przemyślanej komunikacji z klientami i pracownikami. Czasami wystarczy jeden eksperyment, by diametralnie zwiększyć skuteczność naszych przekazów.
Wartość banana
Włoski artysta Maurizio Cattelan przykleił taśmą widocznego na naszej okładce banana do ściany galerii Art Basel w Miami Beach i nazwał to sztuką. Ta nietypowa instalacja znalazła nabywców za – bagatela – 120 tysięcy dolarów!
W storytellingu biznesowym sięgaj po monomit J. Campbella
Dziś z narzędzia tego korzysta biznes – w tym największe globalne marki, konstruując scenariusze poruszających reklam. Ale nie tylko reklam. Zobaczcie, czym jest monomit Josepha Campbella i jak dzięki niemu budować angażujące opowieści.
Za klientem B2B stoi człowiek
Świat nie nagradza dziś za to, co wiemy, ale za to, co z tą wiedzą robimy.
Gdzie zabrać klienta na randkę?
Czy sponsoring przynosi korzyści firmom? Jeśli tak, to kiedy i właściwie po co?
Marketing w B2B: odczytuj emocje i sprzedawaj!
Jak sprawić, aby klienci postrzegali współpracę z nami w kategoriach efektywnej inwestycji?
Bliżej klienta - nowe trendy w marketingu bezpośrednim
O tym, jakie czynniki wpływają na skuteczność komunikacji z klientem, rozmawialiśmy z polskimi praktykami marketingu bezpośredniego podczas debaty redakcyjnej "Harvard Business Review Polska".