Otrzymywanie informacji zwrotnej
Umiejętność przyjmowania informacji zwrotnych i wyciągania z nich trafnych wniosków to bardzo cenna umiejętność. Jak ją opanować? Na co zwrócić uwagę, otrzymując taką informację od współpracowników i przełożonych?
Pokaż więcejBadanie popytu ukrytego
Od badania rynku pod kątem bieżącego popytu oczekuje się, żeby pokazało aktualną sytuację organizacji na tle branży i siłę nabywczą klientów. Rzadko który zleceniodawca chce za to poznać potencjał popytu ukrytego – niesłusznie, bo to tam kryją się prawdziwe okazje biznesowe.
Uważaj na emocjonalne fałszerstwa
To smutne, choć prawdziwe: jako liderzy mamy skłonność do 3 emocjonalnych fałszerstw. Co to oznacza? Jak radzić sobie z tym problemem?
Potraktuj krytykę jako formę coachingu
Nie oszukujmy się: nikt z nas nie lubi, gdy ktoś krytykuje naszą pracę. Zwłaszcza, jeśli jest to osoba, za którą nie przepadamy… Możemy jednak wyciągnąć cenne wnioski z takich uwag, jeśli tylko zadbamy o odpowiednie nastawienie. Oto 6 kroków, które pozwalają odbierać krytykę nie jako atak, ale jako formę coachingu.
Pisemny feedback: jak wykorzystywać go do rozwoju organizacji?
Twój zespół właśnie zamknął kwartał albo projekt. Gratulacje! Pora na szczere podsumowanie i feedback.