Innowacje
Innowacja to termin, który ostatnio pojawia się na ustach wszystkich – zwłaszcza w kontekście nowych technologii oraz biznesu. Czy wiesz, czym tak naprawdę jest innowacja? I czy potrafisz nią skutecznie zarządzać?
Pokaż więcejJacek Hutyra, Orange Polska: „Jedyny rodzaj działalności bez wpływu na klimat to jej brak”
O wpływie firm technologicznych na środowisko i klimat, a także o działaniach Orange Polska podejmowanych w celu redukcji emisji dwutlenku węgla mówi Jacek Hutyra, Climate Officer.
Katarzyna Dubno, Adamed Pharma: „Bez inwestycji farmacja nie istnieje”
Branża farmaceutyczna boryka się z wieloma problemami, ale mimo to nie ustaje w wysiłkach na rzecz innowacyjności. O tym, jak pogodzić imperatyw inwestowania w badania i rozwój z mocami produkcyjnymi, mimo niesprzyjających okoliczności, opowiada Katarzyna Dubno, dyrektorka ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia w firmie Adamed Pharma.
Artur Białkowski, Medicover Poland: „Branża medyczna musi korzystać z najnowszych technologii”
Digitalizacja nie tylko ułatwia pracę lekarzom, ale sprawia też, że sam pacjent może w pewnym zakresie postawić diagnozę.
Adaptacyjna kultura organizacyjna – wywiad z dr Christine McCarthy
Jak stworzyć środowisko pracy, które sprzyja innowacji i przyczynia się do wzrostu organizacji, zamiast go hamować? Przeczytaj wywiad z dr Christine McCarthy, dyrektor generalną TEC Leadership Institute, przeprowadzony przez Jacka Tomczyka, redaktora "ICAN Management Review".
XIII Europejski Kongres Gospodarczy
Sztuczna inteligencja, przetwarzanie w chmurze, internet rzeczy, nowe kompetencje na rynku pracy – dyskusje poświęcone cyfryzacji i nowym technologiom będą głównymi tematami tegorocznego kongresu.
Monetyzacja innowacji – jak kreować politykę cenową firmy w cyfrowym świecie?
Tworzenie strategii cenowej jest niezwykle ważnym, a jednocześnie trudnym zadaniem. To właśnie od niej zależą wyniki sprzedażowe firmy i jej pozycja na rynku. Jak zatem kreować politykę cenową w cyfrowym świecie? Z Madhavanem Ramanujamem rozmawia Paweł Górecki – wywiad w języku angielskim.
Kolejna edycja Kongresu MIT Sloan Management Review Polska: rozmawiamy o technologiach językiem biznesu
Interaktywne spotkania z prelegentami z całego świata, sesje Q&A, online-tables, warsztaty i dwie ścieżki tematyczne – tak prezentuje się trzecia edycja Kongresu. To najważniejsze wydarzenie technologiczno-biznesowe w Europie Środkowo Wschodniej!
7 obszarów, w których prawo nie nadąża za nowymi technologiami
Aż 91% polskich przedsiębiorców uważa, że prawo nie nadąża za nowymi technologiami. Oto wykaz najbardziej opóźnionych – i zagrożonych – obszarów biznesu.
Problemy, jakie sprawia robotyzacja: 14 tysięcy poważnych wypadków w zakładach Amazonu tylko w 2019 roku
Robotyzacja i automatyzacja to przyszłość, a w coraz większym stopniu także teraźniejszość wielu firm, nie tylko przemysłowych. To ważna, a nawet jedyna droga rozwoju pewnych gałęzi biznesu, jednak nie znaczy to, że jest to droga prosta.
Kongres MIT Sloan Management Review Polska ONLINE
Już 21–22 kwietnia 2020 r. odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowo-technologicznych w tej części Europy: Kongres MIT Sloan Management Review Polska w formule online. Zgłoś bezpłatny udział!
4 archetypy fabryk przyszłości
Kluczowe pytanie zadawane przez menedżerów w ostatnim półroczu brzmi: co dla mnie oznacza nadejście Przemysłu 4.0?
Jak przetrwać technologiczną burzę w swojej branży?
Coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie sprawę z ogromu możliwości, jakie pojawiają się wraz z wprowadzeniem na rynek kolejnych innowacyjnych rozwiązań.
Zmiana, która może uratować handel detaliczny
Coraz częściej mówi się o kryzysie w handlu detalicznym. Dlatego ważniejsze niż kiedykolwiek jest dla punktów sprzedaży doświadczanie znaczeń związanych z produktem, usługą czy marką.
Przegrzany grafen
Mamy i świetnych naukowców, i nie brakuje nam młodych talentów. Brakuje za to czegoś, co powinno się znaleźć pomiędzy badaniami a ich komercjalizacją.
Chcesz być innowacyjny? Musisz zadawać właściwe pytania
Dowiedz się, jak Orit Gadiesh – słynna prezes Bain & Company – przekonała jednego z pierwszych swoich klientów, do wdrożenia innowacyjnej technologii.
Oknoplastu strategia podboju
Od początku działalności ambicją kierownictwa Oknoplastu było wyprzedzanie konkurencji. Ten cel stał się motorem napędowym innowacji.
Aliexpress: anatomia sukcesu [NOWOŚĆ WYDAWNICZA HBRP]
Dyski twarde, karty graficzne, ubrania, sztuczne rzęsy, zabawki… Jeśli choć raz zdarzyło ci się zamówić coś za pośrednictwem Aliexpress.com, pewnie już wiesz, że to wciąga.
Jedno pytanie, które wyróżnia prawdziwych innowatorów
Aby odnieść sukcesy, należy kwestionować zastaną rzeczywistość.
Transformacja IT: modernizacyjny szach M.A.T.-a
Zmierzch tradycyjnego modelu IT, opartego na architekturze, która w obliczu dzisiejszych wyzwań wydaje się coraz bardziej archaiczna i nieefektywna, jest nieuchronny.
Pozyskanie najlepszych talentów nie uczyni firmy bardziej przedsiębiorczą
Coraz więcej organizacji stawia na wewnętrzną przedsiębiorczość jako sposób generowania nowych pomysłów i rozwijania innowacyjności.