Konflikt
Konflikty w pracy mają zazwyczaj destrukcyjne działanie na cały zespół. Sztuką jest więc zapobiegać im, zanim eskalują, a jeśli konflikt już zaistnieje – umiejętnie go rozwiązać. To zadanie, które prędzej czy później spotka każdego menedżera. Jak rozwiązywać konflikty? Jak im zapobiegać? Jakie niebezpieczeństwo niosą za sobą konflikty w pracy?
Pokaż więcejJak współpracować z kimś, kogo nie lubimy?
Co oznacza dla Państwa „profesjonalizm”? Moim zdaniem ludzi profesjonalnych charakteryzuje m.in. umiejętność oddzielenia uczuć od biznesowych argumentów oraz efektywnego współpracowania z każdym, kto jest dobry w tym, co robi. Nawet, jeśli prywatnie ta osoba działa nam na nerwy.
Jak pracować z osobą, która wciąż manipuluje?
Jak należy pracować z osobą, która gra nieczysto – jak uchronić siebie i innych pracowników przed manipulatorami?
Zacznij negocjacje od zbudowania relacji
Chociaż w wielu organizacjach negocjacje są codziennością, partnerzy nie zawsze podchodzą do tego procesu z odpowiednim zrozumieniem. Dowiedz się, jak zwiększyć szanse na odniesienie sukcesu.
Konflikt kluczowych pracowników
SolarBank wdraża system automatyzacji procesów kredytowych. Forsowane przez dyrektor ds. ryzyka kolejne pomysły ograniczeń wywołują ostry sprzeciw szefa ds. sprzedaży. W obawie przed destrukcyjnym wpływem narastającego konfliktu na organizację prezes banku postanawia wkroczyć i załagodzić przybierające na sile napięcie.