Sytuacyjna zwinność: rewolucja w sprzedaży
Poznaj elastyczne podejście do sprzedaży, które pozwala zwiększać skuteczność handlowców i lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. To więcej zamkniętych transakcji!
Dr Michelle Vazzana
Współzałożycielka i dyrektorka ds. strategii w VantagePoint Performance, jedynej zwinnej firmie zajmującej się wydajnością sprzedaży oraz realizującej szkolenia w tym zakresie. Prowadzi badania nad praktykami coachingu handlowców i zwinności sprzedaży.
Konferencja dla menedżerów sprzedaży - czego się dowiesz?
- Jak szum informacyjny wpływa na sprzedaż i jakie tworzy wyzwania dla handlowców.
- Jak wybierać podejście do sprzedaży, które jest zgodne z sytuacją klienta i Twoimi priorytetowymi celami.
- Na czym polega sytuacyjna zwinność w sprzedaży: metody i strategie.
- Jakie narzędzia pozwalają lepiej zrozumieć decyzje klientów na podstawie dostępnych danych.
- Jaki wpływ na strategię sprzedaży mają czynniki typu wiedza o produkcie, konkurencja, zrozumienie problemu, proces zakupowy, indywidualne preferencji.
Jaki problem porusza konferencja
Firmy chcące zwiększyć skuteczność sprzedaży często inwestują w rozwój kompetencji sprzedawców. Wiele z nich wybiera jedną z popularnych metodyk (np. SPIN, Sandler, Challenger), a następnie szkoli sprzedawców w ich stosowaniu. Niestety, sprzedawanie za pomocą jednej, uniwersalnej metody to mit! Klienci maja różne potrzeby, preferencje, doświadczenia i oczekiwania. Konsumenci mogą wymagać od sprzedawców różnych rzeczy – od wyczerpującej wiedzy o produkcie do wysokiej jakości relacji i zaufania. Musimy do każdego klienta podejść indywidualnie, zrozumieć jego sytuację oraz sposób myślenia, np. jakie argumenty będą przekonującego dla niego. Jak to robić w praktyce?
Mamy odpowiedź na to wyzwanie
Postaw na sytuacyjną zwinność w sprzedaży i dobieraj strategie sprzedaży w zależności od klienta, jego sytuacji oraz czynników wpływających na zakup. Skorzystaj z wiedzy światowej ekspertki dr Michelle Vazzany i odkryj, jak skutecznie wykorzystywać każdą szansę sprzedażową. Więcej informacji o przełomowym podejściu ekspertki znajdziesz w broszurze. Nie zwlekaj z decyzja o udziale, zarezerwuj miejsce już teraz!
Poznaj polskich praktyków
Program konferencji
10:00
10:10
Dr Witold Jankowski, ICAN Institute
- Nowe wyzwania zmiennego i niepewnego środowiska biznesowego a sprzedaż.
- Koniec linearnego lejka sprzedażowego: implikacje i wyzwania.
- Klient w świecie nadmiaru informacji.
- Jak szum informacyjny wpływa na sprzedaż i jakie tworzy wyzwania?
- Nowe kompetencje sprzedawców: od tworzenia wartości do nadawania sensu.
- Sprzedawca jako agent zmiany: co to oznacza w praktyce?
10:40
10:45
Rafał Drozd
- Czym jest analiza Win-Loss?
- Jak przygotować zespół żeby czynnie brał udział w projekcie?
- Metoda Win-Loss w procesie sprzedaży.
- Użycie AI w przygotowaniu pytań do analizy.
- Z Kim umawiać analizę Win-Loss?
- Jak analizować wnioski i wdrażać zmiany na podstawie analizy?
11:15
11:20
11:45
11:50
Agnieszka Bochacka
- Transformacja w dwóch wymiarach: Analiza wpływu technologii na bezpośrednie interakcje z klientami (front-end) oraz na optymalizację procesów wewnętrznych (back-end), z naciskiem na efektywność i skalowalność.
- Kluczowe technologie transformujące sprzedaż: Omówienie roli automatyzacji, sztucznej inteligencji, systemów CRM i analizy dużych zbiorów danych (Big Data) w dostosowaniu ofert do indywidualnych potrzeb klientów oraz w przewidywaniu trendów rynkowych.
- Klienci przyszłości: Charakterystyka ewoluujących oczekiwań klientów w środowisku cyfrowym, identyfikacja trendów w zachowaniach zakupowych oraz strategie na ich przewidywanie i adaptację.
- Kto będzie podejmował decyzje zakupowe: Omówienie, jak sztuczna inteligencja może oszczędzać czas klientów przez automatyzację prostych decyzji zakupowych, zapewniając szybkość i wygodę w zakupach.
- Jak zbudować przewagę rynkową w świecie nowych technologii: Strategie adaptacyjne umożliwiające organizacjom konkurowanie w dynamicznie zmieniającym się świecie, w tym szybka adaptacja do nowych technologii, elastyczność operacyjna i ciągłe innowacje.
12:20
12:30
12:35
13:30
13:35
Wojciech Mendyka
- Co pamiętają klienci i dlaczego nie Twój produkt? Zrozum, dlaczego klienci zapamiętują inne produkty i dowiedz się, jak to zmienić.
- Wyróżnienie w sprzedaży poprzez zapamiętywalność w erze AI i przeciążenia informacyjnego: Naucz się przebijać przez szum informacyjny dzięki strategiom zapamiętywalności.
- Kontr-intuicyjne triggery pamięci – przykłady z praktyki: Odkryj nietypowe sposoby, w jakie firmy wzmacniają zapamiętywalność swoich produktów.
- Jak zastosować strategię na każdym etapie cyklu sprzedaży, aby wpłynąć na decyzje klienta? Wdróż triggery pamięci na każdym etapie sprzedaży.
14:05
14:15
14:20
14:30
Dr Michelle Vazzana
- Kluczowe elementy zróżnicowania klientów, które powinny określać sposoby sprzedawania.
- Jaki wpływ na optymalny sposób sprzedawania mają czynniki takie jak: wiedza o produkcie, zrozumienie własnych problemów i szans, sytuacja konkurencyjna, proces zakupowy, indywidualne preferencji i inne.
- Jak różnicować sposób podejścia do klienta, koncentrując się na głównych czynnikach zwiększających szanse na sukces?
- Jakie metody i narzędzia pozwalają lepiej zrozumieć decyzje klientów na podstawie dostępnych danych i obserwacji?
- Jak wybierać podejście do sprzedaży, które jest zgodne z sytuacją klienta i Twoimi priorytetowymi celami?
- Taktyki sprzedażowe, które zwiększą szanse sprzedażowe i pozwolą Ci dokonywać modyfikacji w odpowiedzi na zmianę sytuacji klienta.
15:05
15:35
Online
14 maja 2024
Kup cały cykl konferencji i ciesz się rabatem z bonusami
Udział w spotkaniu networkingowym
Poznaj ciekawe osoby ze świata biznesu i nawiąż nowe kontakty.
Prestiżowy certyfikat
Wzmocnij swoją markę osobistą rozpoznawalnym na rynku certyfikatem.
Rabat 30% na platformę e-learningową
Zyskaj bazę ponad 40 certyfikowanych kursów online z kluczowych dziedzin biznesu.
Członkostwo w elitarnym Klubie Absolwenta ICAN
Dołącz do inspirującej społeczności liderów z całej Polski i wymieniaj się doświadczeniami.
Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?
Masz pytania? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem. Omówimy Twoje potrzeby rozwoju i pomożemy podjąć decyzję o udziale w programie.