Jeszcze cztery lata temu ponad połowa wszystkich wdrożeń systemów CRM nie przynosiła firmom spodziewanych rezultatów. Dziś coraz więcej firm deklaruje satysfakcję z wdrożonych projektów, choć nadal ponad 20% przedsiębiorstw jest poważnie rozczarowanych. Jakie są najważniejsze czynniki sukcesu przy realizacji wspartych technologicznie projektów zarządzania relacjami z klientem i jakich błędów należy unikać przy wdrażaniu systemów CRM?
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
·
10 min
Co zrobić, aby wdrożenie CRM zakończyło się sukcesem
Premium
· · 10 min
Zostało 97% artykułu.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »