Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Iwona Jarzębska: nadszarpnięty wizerunek firmy to zaledwie wierzchołek góry lodowej

Premium

· · 2 min
Iwona Jarzębska: nadszarpnięty wizerunek firmy to zaledwie wierzchołek góry lodowej

Nadszarpnięty wizerunek Jemaime to zaledwie wierzchołek góry lodowej. Kluczowym problemem firmy nie jest nieudana kampania, ale przyzwolenie na nieetyczne i nieodpowiedzialne społecznie działanie w celu osiągania większej sprzedaży i zysku.

Ten tekst jest komentarzem eksperta. Przeczytaj tekst główny »

Jak ratować zrujnowany wizerunek 

Sebastian Stępak PL

Zarząd międzynarodowego koncernu kosmetycznego staje przed wyzwaniem ratowania organizacji przed porażką wizerunkową.

Chcąc uniknąć konieczności konkurowania z być może lepszymi od siebie firmami, bezrefleksyjnie zdecydowano się na kierowanie produktów do nastolatek, w pewnym sensie podstępnie. Dopóki Jemaime nie zmierzy się z tymi problemami wewnętrznie, a osoby zarządzające nie zdadzą sobie sprawy, że oprócz zysków firmy liczy się sposób, w jaki się je osiąga, dopóty trudno w ogóle myśleć o budowaniu dobrego wizerunku firmy na zewnątrz, ale także wewnątrz organizacji, wśród pracowników. Badania pokazują, że milenialsi, wybierając nowego pracodawcę, zwracają uwagę właśnie na jego reputację i odpowiedzialność biznesową. **Jeśli firma nie jest odpowiedzialna, to nawet najlepsi specjaliści od kreowania wizerunku nie będą w stanie jej pomóc.*

Zostało 44% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Iwona Jarzębska

Dyrektor departamentu Public Relations Banku Millennium i prezes zarządu Fundacji Banku Millennium.

Polecane artykuły