Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Jak informację o zmianie przekazać pracownikom

Premium

· · 8 min
Jak informację o zmianie przekazać pracownikom

Firma outsourcingowa Katern postanowiła przenieść biura z podkrakowskiego Zabierzowa do Lublina. Analizy wykazywały liczne korzyści tego posunięcia, jednak sposób, w jaki zmiana została zaprezentowana załodze, doprowadził do wewnętrznego i zewnętrznego kryzysu komunikacyjnego.  

W wagonach podmiejskiej kolejki z Krakowa do Zabierzowa, jak zwykle o dziewiątej rano, z trudem domykały się drzwi. Gdy pociąg dotarł do stacji docelowej, tłum wylał się na peron. Zaspani informatycy, inżynierowie oprogramowania, analitycy, architekci rozwiązań informatycznych i pracownicy infolinii zaczęli rozchodzić się do swoich biur. W małopolskim zagłębiu informatycznym Kraków Business Park zaczynał się kolejny poniedziałek.

Zbigniew Zawilski, prezes firmy outsourcingowej Katern, obserwował wolno idących ludzi z okien swojego samochodu, gdy podjeżdżał pod bramę garażu pod biurowcem. „Jak mam im to powiedzieć?” – pomyślał, dostrzegając w tłumie grupę informatyków odpowiedzialnych za wprowadzenie platformy obsługującej infolinię „beta omega”, usprawniającej selekcję tematów rozmowy i kierującej rozmówców do najodpowiedniejszych konsultantów. Projekt, w którym uczestniczyli, miał absolutny priorytet w firmie. „To świetni specjaliści. Muszę zrobić wszystko, żeby z nami zostali” – myślał Zawilski.

Zostało 90% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »