Potencjał tkwiący w mikro- i małych firmach oraz w segmencie klientów indywidualnych jest dla firm leasingowych łakomym kąskiem. Dlatego kompleksowe usługi, dotychczas oferowane klientom reprezentującym duży biznes, proponują także coraz mniejszym przedsiębiorstwom i osobom fizycznym.
Ten tekst jest komentarzem eksperta. Przeczytaj tekst główny:
Leasing wypracowuje 3,14% polskiego PKB
Leasing w Polsce z produktu niszowego ewaluował do rangi jednej z głównych form finansowania biznesu.
Popularność leasingu rośnie w firmach z sektora MMŚP. Grupa Masterlease dostrzega w tym segmencie ogromny potencjał, dlatego zapewnia mu atrakcyjne produkty, takie jak: profesja – dla wykonawców wolnych zawodów – wynajem elastyczny, leasing z serwisem oraz zarządzanie flotą, przygotowane z myślą o tej grupie klientów. Korzyści płynące z tych rozwiązań to: zerowy lub niski udział własny, przyjazne procedury likwidacji szkód komunikacyjnych, atrakcyjna cena usług dodatkowych rozłożona w ratach miesięcznych, opieka centrum technicznego w całym okresie trwania umowy. Dla pojedynczego użytkownika oznacza to możliwość pełnego zaplanowania i zoptymalizowania kosztów użytkowania samochodu.