Powszechnie mówi się, że zdobycie nowego klienta kosztuje kilka razy więcej niż utrzymanie obecnego. Światowy autorytet w dziedzinie sprzedaży relacyjnej Art Mortell, autor bestsellerów: Courage to Fail i World Class Selling, oraz polscy praktycy biznesu: Erich Papke – prezes BMW Polska, Ewald Raben – prezes Grupy Raben i Szymon Kudła – prezes Centrum Szkoleniowego JET, tłumaczą, co rozumieją pod terminem „sprzedaż relacyjna”, jakie wiążą się z nią wyzwania i jakich technik używają, by zwiększyć jej efektywność. Debatę redakcyjną prowadzi zastępca redaktora naczelnego Harvard Business Review Polska Łukasz Świerżewski.
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
MARKETING I SPRZEDAŻ · SPRZEDAŻ, KLIENCI
·
8 min
Od relacji z klientem do efektywnej sprzedaży
Premium
· · 8 min
Zostało 94% artykułu.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »