Jak kształtuje się współczesna rola marketingu i co ma wspólnego z zespołami programistów? W jaki sposób zatrudniać najlepszych sprzedawców? Jak sprzedawać dzięki LinkedIn?
Na te konkretne pytania – i wiele innych – praktyczne i sprawdzone odpowiedzi znajdziecie Państwo w wybranych przez nas artykułach. Poniżej prezentujemy listę najpopularniejszych publikacji z działu Marketing i sprzedaż, które pojawiły się w „Harvard Business Review Polska” w 2016 roku. Zachęcamy jednocześnie do odkrywania pozostałych materiałów dotyczących marketingu i sprzedaży.
Zapraszamy także do sprawdzenia najlepszych artykułów 2016 roku z innych kategorii:
Przypominamy także, że zalogowani Czytelnicy mogą oznaczać dowolne artykuły jako ulubione (lub do przeczytania na później), tworząc w ten sposób spersonalizowaną listę najlepszych materiałów.
Marketing i sprzedaż – najlepsze materiały
Przeczytaj najlepsze teksty o #marketing i #sprzedaż! #2016
Elevator pitch: jak interesująco mówić o pracy?
Czy potrafisz w kilku zdaniach opowiedzieć o tym, co robisz, i czym zajmuje się organizacja, w której pracujesz?
Brand hero – rozwiń swoją strategię marki
Idea brand hero znacznie wykracza poza umieszczanie jego wizerunku np. w logo lub na opakowaniach produktu.
7 kroków do zwiększenia sprzedaży dzięki LinkedIn
W czym tkwi sprzedażowa moc LinkedIn?
Czy marketing może pracować jak zespół programistów?
Zwinne podejście do tworzenia oprogramowania zyskuje na popularności w świecie IT. Ale sprawdzić się może także w innych działach.
5 największych mitów o zarządzaniu cenami w B2B
5 rad dotyczących polityki cenowej twojej firmy.
Za klientem B2B stoi człowiek
Świat nie nagradza dziś za to, co wiemy, ale za to, co z tą wiedzą robimy.
Trudna droga do sprzedaży wielokanałowej
Prezes firmy TIM SA, będącej jednym z największych w Polsce dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych, doszedł do wniosku, że w najbliższych latach Internet stanie się podstawowym kanałem zakupowym – nie tylko dla odbiorców detalicznych, ale również w segmencie B2B.