Codziennie w każdej organizacji podejmuje się decyzje. W arbitralny sposób definiują one nowe kierunki działania, redukując do minimum pole weryfikacji i testów. Często dotyczą nie zasadniczych zmian strategii firmy czy też globalnej reorganizacji jej procesów produkcyjnych, tylko poszczególnych operacji i lokalnych zagadnień. Tak więc ekspercki sposób ich podejmowania wydaje się zasadny i usprawiedliwiony. Niestety, skutki braku innego podejścia do tych procesów decyzyjnych umykają uwadze menedżerów. Dzieje się tak zapewne dlatego, że w większości decyzje te mają punktowy zasięg oddziaływania i niejako trywialny charakter. Ale mogą również dotyczyć na przykład pojedynczych kryteriów selekcji klientów do grupy docelowej w kampanii marketingowej.
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
·
3 min
Poprzez symulację i optymalizację do racjonalizacji działań
Premium
· · 3 min
Zostało 83% artykułu.
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów
Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!
Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »