We współczesnej rzeczywistości biznesowej coraz częściej liczą się sprawność działania i produktywność organizacji. Aby je wzmacniać, potrzeba narzędzi do lepszej komunikacji i integracji działań. W dziale badań i analiz ICAN Research zbadano1, jak zmieniła się rola komunikacji wewnętrznej w organizacji w ostatnim czasie. Określono też, jak efektywne dzielenie się wiedzą i informacjami pomaga rozwijać sprawność działania i jak wpływa na poprawę produktywności. Wreszcie, które dokładnie narzędzia pozwalają na zwiększenie wykorzystania potencjału komunikacji wewnętrznej w biznesie.
Wyniki przeprowadzonych rozmów pokazują, że chociaż przez wiele lat komunikacja wewnętrzna sprowadzana była do zwykłego informowania, obecnie wkracza w obszary wsparcia biznesu. Wdrożenie usprawnień wymaga jednak usystematyzowanego podejścia do zarządzania komunikacją. Potrzebne są nie tylko wyznaczone osoby lub zespoły, ale również narzędzia wspierające komunikację...