Piotr Kwiatkowski
Redaktor ICAN Institute.
Bankowość prywatna – luksus w finansach
O rosnącej popularności usług bankowości prywatnej wśród zamożnych Polaków mówi Arkadiusz Przybył, wiceprezes zarządu Banku Zachodniego WBK.
Sieć świadomych konsumentów
Sklep internetowy to obecnie niemal obowiązkowe uzupełnienie tradycyjnego biznesu, a coraz częściej także główny kanał sprzedaży dla coraz większej liczby przedsiębiorstw działających w obszarze handlu detalicznego i hurtowego.
Gotowość na e-commerce
Jak w rekordowo krótkim czasie stworzyć platformę e-commerce, wyznaczyć kierunek rozwoju firmy, budować jej markę w sieci i poza nią?
Informacja zarządcza w MŚP – niewykorzystany potencjał
Poznaj rozwiązania Business Intelligence, które pozwalają małym i średnim przedsiębiorstwom generować profesjonalne raporty bez potrzeby angażowania zewnętrznych firm eksperckich.
Marketing, sprzedaż i obsługa klienta nastawione na dane
25 maja zaczną obowiązywać nowe przepisy o ochronie danych osobowych. Większość firm wciąż nie dostosowała swojej działalności do wymagań prawnych. Czy firmy stać na takie ryzyko?
Biuro na miarę lidera
Nowoczesność i funkcjonalność - tak w dwóch słowach można określić nowe regionalne biuro CCC w budynku Metropolitan w Warszawie.
Nieruchomości komercyjne atrakcyjne inwestycyjnie
Inwestowanie w mieszkania to wciąż dobra forma lokaty dodatkowych środków, jednak dla osób dysponujących nieco większym kapitałem inwestycyjnym, korzystniejsza jest inwestycja w nieruchomości komercyjne.
Globalna bankowość prywatna
Wraz ze wzrostem wartości środków, którymi dysponują zamożni Polacy, rośnie popyt na zindywidualizowane usługi bankowe.
Postaw na fundusze private equity
W Stanach Zjednoczonych fundusze emerytalne inwestują w private equity około 10% swojego kapitału. Dlaczego Polsce ta atrakcyjna forma inwestowania cieszy się umiarkowanym zainteresowaniem?
Informatyzacja przedsiębiorstw kierunki i trendy
Różny poziom implementacji systemów IT rodzi w poszczególnych firmach inne wyzwania, w różny sposób wpływa na pozycję konkurencyjną. Jak organizacje korzystają z rozwiązań informatycznych?
Jak oszczędzać energię i monitorować procesy
Poznaj wpływ zużycia energii na koszty funkcjonowania firmy. Jakie są możliwości poprawiania efektywności energetycznej w organizacjach?
Doświadczenia z najwyższej półki
Jakie towary luksusowe wybierają Polacy, jak zmienia się postrzeganie luksusu u nas i na świecie?
Czego chcą Polacy, czyli jak zdobyć zaufanie klientów
Najważniejszym i chyba najtrudniejszym wyzwaniem jest troska o to, co tak łatwo stracić – zaufanie naszych klientów.
Inwestycje bardziej i mniej agresywne
O trendach i najbardziej obiecujących produktach mówi nam Paweł Jackowski.
Kapitał budowany przez lata
Na temat źródeł sukcesu, strategii rozwoju i sposobów reagowania na rynkowe trendy rozmawiamy z prezes zarządu FERRO S.A. Anetą Raczek.
Omnichannel: ważniejsza odmiana wielokanałowości
Nie wystarczy sprzedawać wielokanałowo, trzeba skutecznie zintegrować kanały, tak by zapewnić klientowi spójne doświadczenie zakupowe.
Technologie zmieniają firmy
O tym, jakie wyzwania i jakie korzyści przynosi firmom transformacja cyfrowa mówi Krzysztof Jonak, Poland Country Manager w Intelu.
Technologie mobilne – rosnący potencjał
W ciągu ostatnich kilkunastu lat technologie mobilne stały się głównym czynnikiem wzrostu. Ponadto gruntownie zmieniają styl życia milionów ludzi na Ziemi.
Luksus okiem prezesa
Luksus jest obecnie rozumiany zupełnie inaczej niż niż przed kilkunastu laty.
Rosnące zachmurzenie
Mimo, że pracownicy polskich małych i średnich przedsiębiorstw dostrzegają potencjał rozwiązań z obszaru chmury obliczeniowej, wciąż korzystają z nich rzadziej niż ich koledzy z innych krajów europejskich.