Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!
Producent toreb ALEBAG utracił wizerunek innowatora, którym cieszył się od chwili powstania. Niektórzy z menedżerów zdają sobie sprawę z nadciągającego kryzysu, lecz ich pomysły na uzdrowienie sytuacji trafiają w próżnię. Jak ożywić pogrążającą się w stagnacji organizację?
Marzena Milewczyk, dyrektor działu projektowego firmy ALEBAG, ledwo poradziła sobie z otwarciem drzwi wejściowych do firmy. W obu rękach i pod pachami ściskała liczne katalogi, które przywiozła z TOKYO BAG EXPO, największych azjatyckich targów skupiających producentów toreb i walizek. Pojechała tam w poszukiwaniu inspiracji, przełomowych pomysłów i nowych kontaktów. A że targi były niezwykle interesujące, wróciła do firmy z podniesioną głową i szerokim uśmiechem. Była przekonana, że wypełniła swoją misję, a jej zdobycze skłonią kolegów i koleżanki do poszukania nowych dróg rozwoju dla firmy.
Harvard Business Review Polska to prestiżowy magazyn dla tych, którzy są głodni sukcesu. Inwestując w wiedzę harvardzką, robisz krok w dobrym kierunku. Sprawdź teraz!
...
Przeczytaj komentarze polskich ekspertów »
Przemysław Kania: W naszej firmie strategia innowacji opiera się na kilku filarach
Firma ALEBAG znalazła się w sytuacji znanej wielu przedsiębiorstwom z różnych branż.