Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

8 trendów, które będą zmieniać CX w 2023

Sprzedaż i marketing | 5 min

Zarządzanie doświadczeniem klienta stało się bardzo złożonym zadaniem. Wymaga zaangażowania nie tylko poszczególnych działów, ale całych organizacji oraz łączenia kompetencji cyfrowych z analogowymi, analitycznych z procesowymi. ICAN Research postanowił sprawdzić jakie są główne kierunki i trendy na których dzisiaj koncentrują się liderzy w obszarze CX w Polsce.

O badaniu

Wnioski opracowane na podstawie 24 wywiadów eksperckich i 100 wywiadów ilościowych wśród szefów CX średnich i dużych firm w Polsce

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?

Zbadamy kierunki rozwoju potrzeb i oczekiwań Twoich klientów. Zidentyfikujemy potrzeby i punkty „bólu” klientów w Twojej branży.

Zweryfikujemy Twoje procesy obsługi klienta, porównamy je z procesami, potrzebami i oczekiwaniami Twoich klientów. Zidentyfikujemy momenty prawdy i podpowiemy w jaki sposób zwiększyć wartość dla Twoich klientów w kluczowych punktach styku.

Porozmawiajmy o rozwiązaniach dla twojej firmy, skontaktuj się z nami

W ciągu dnia od wysłania wiadomości odezwie się do Ciebie konsultant rozwiązań biznesowych. Wspólnie opracujemy rozwiązanie, które przełoży się na kompleksowy rozwój pracowników Twojej organizacji.

zdjecie Agnieszka Narwojsz

Agnieszka Narwojsz

R&D Senior Manager

+48 501 615 008
a.narwojsz@ican.pl