Kim jesteśmy?

ICAN Institute prowadzi unikalną w skali Europy Środkowej i Wschodniej działalność, łącząc m.in. wydawanie polskiej edycji „Harvard Business Review” (wyłączna licencja w Polsce) z działalnością executive education, doradztwem, realizacją wiodących projektów konferencyjnych dla menedżerów wysokiego szczebla, a także przygotowaniem i prowadzeniem programów partnerskich oraz opracowywaniem portali wiedzy dla organizacji biznesowych. Firma posiada również licencję na publikację książek Harvard Business Publishing Corporation.

Założycielem ICAN Institute jest dr Witold Jankowski, a jego partnerem biznesowym – Andrzej Jacaszek.

Zarząd ICAN Institute

DR WITOLD JANKOWSKI,redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska” oraz prezes zarządu ICAN Institute

Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Jest uznanym mówcą konferencyjnym i inspiracyjnym. Prowadzi warsztaty w ramach programów otwartych i korporacyjnych, projektuje programy w zakresie tworzenia i implementacji strategii, realizuje także wdrożenia programów e-learningowych oraz programy rozwojowe oparte na narzędziach multimedialnych Harvard Business Publishing. Współpracował z czołowymi firmami jako doradca zarządu i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).

ANDRZEJ JACASZEK,wydawca „Harvard Business Review Polska” oraz wiceprezes zarządu ICAN Institute

Od marca 2004 jest wykładowcą w ICAN Institute. Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach zarządzania strategicznego, sprzedaży, marketingu, ekonomiki przedsiębiorstw.
Od 1991 r. pracował w zarządach takich firm jak Medicover Holding BV, Norwich Union, Powszechne Towarzystwo Emerytalne Norwich Union SA, TUiR Warta SA, Agros Holding SA, Consultants Poland Sp. z o.o.
W latach 2004-2005 pełnił funkcję wiceministra finansów RP.

Historia ICAN Institute

  • 1992

    utworzenie ICAN Institute w Kanadzie pod nazwą Canadian International Management Institute

  • 1996

    powstanie polskiego oddziału spółki

  • 1998

    organizacja pierwszych konferencji przez spółkę

  • 2000

    pierwsza edycja rocznego programu szkoleniowego dla menedżerów Management 2000

  • 2003

    otwarcie działów redakcyjnych i reklamowych HBRP – publikacja pierwszego wydania magazynu HBRP (marzec 2003)

  • 2003

    organizacja pierwszej konferencji biznesowej z zagranicznym prelegentem

  • 2006

    organizacja pierwszego eventu biznesowego (śniadanie biznesowe)

  • 2007

    otwarcie działu Corporate Solutions i działu multimediów, uruchomienie pierwszej Akademii Strategicznego Przywództwa™ (dziś Strategic Leadership Academy™)

  • 2009

    pierwsza edycja programu First-Time Manager™

  • 2012

    rozwój własnego call center, uruchomienie cyklu Elite Sales oraz Elite Leadership, uruchomienie programu Akademia Innowacji™

  • 2014

    pierwsza edycja ICAN Total Selling™

  • 2015

    pierwsza edycja ICAN Total Marketing™ B2B oraz rozwój linii biznesowej ICAN Total Selling™, 2015 rozwój konferencji lokalnych w głównych miastach Polski

  • 2016

    20-lecie działalności ICAN Institute w Polsce

Executive and basic business education

Już od kilkunastu lat ICAN Institute organizuje i prowadzi programy rozwojowe dla menedżerów. W ofercie ICAN Institute znajdują się praktyczne programy realizowane zarówno w formie otwartej, jak i w formie akademii korporacyjnych przygotowywanych pod kątem specyfiki konkretnego klienta.
ADVANCED EXECUTIVE EDUCATIONnp. Strategic Leadership AcademyTM

Programy tego typu wykorzystują wiedzę funkcjonalną z poziomu podstawowego i na jej bazie budują zaawansowane umiejętności. Oferują je najlepsze szkoły biznesu na świecie. Są one pozycjonowane powyżej programów MBA. Posiadanie dyplomu MBA nie jest jednak formalnym wymogiem uczestnictwa w programach Executive Education dla doświadczonych menedżerów.

PODSTAWOWE PROGRAMY ROZWOJU MENEDŻERÓWnp. programy typu ManagementTM

Rozwijają podstawowe umiejętności zarządzania firmą. Są adresowane do menedżerów wysokiego szczebla, których doświadczenia skupiały się dotychczas na jednym obszarze, na przykład sprzedaży lub HR, a którzy potrzebują szerszego spojrzenia i wzbogacenia swojej wiedzy w innych obszarach funkcjonowania firmy. Do tej kategorii zaliczają się także typowe programy MBA. W porównaniu z programem Management™ programy MBA są bardziej akademicko zorientowane i trwają zwykle dłużej (1,5 roku do 2 lat).