Michał Andrejczuk
Project Manager, ICAN Research.
Polacy lubią się buntować, ale nie służbowo
Czy rzeczywiście jesteśmy tak buntowniczy, jak nam się wydaje?
Technologie zbliżają przedsiębiorcę do klienta
Polski biznes coraz częściej automatyzuje procesy, korzysta z analizy danych, rozwija systemy ERP i CRM. Wyzwaniem wciąż jednak pozostaje dostosowywanie się do potrzeb klienta.
Informatyzacja przedsiębiorstw kierunki i trendy
Różny poziom implementacji systemów IT rodzi w poszczególnych firmach inne wyzwania, w różny sposób wpływa na pozycję konkurencyjną. Jak organizacje korzystają z rozwiązań informatycznych?
Outsourcing pod presją algorytmów
Firmy outsourcingowe rosną jak na drożdżach dzięki skłonności przedsiębiorstw do powierzania zewnętrznym partnerom obsługi coraz szerszego zakresu funkcji biznesowych.
Polskie firmy na razie nie myślą o sukcesji
Przedsiębiorcy działający na polskim rynku niechętnie przekazują firmowe stery własnym pracownikom – wynika z badań przeprowadzonych przez ICAN Research.
Jak firmy podchodzą do lojalności klientów
Deklaracje to za mało, aby przyciągnąć i zatrzymać klientów.
Tylko połowa firm zna potrzeby klientów
Trudno się dziwić, że przedsiębiorstwa narzekają na słabe wyniki sprzedażowe.
Totalne zamglenie
Zmienne, nieprzewidywalne środowisko jest dziś normą w globalnej gospodarce.
Bariera trudna do pokonania dla CFO
CFO patrzą na biznes przede wszystkim przez pryzmat marż i kosztów, często nie dostrzegając szans.
Polski kapitał wychodzi poza Europę
Z badań wynika, że choć coraz więcej firm z polskim kapitałem przejawia aktywność na rynkach Azji i Ameryki Północnej, a nawet Afryki, to głównym kierunkiem ekspansji pozostaje Europa.
Buyer persona: dlaczego warto stworzyć profil idealnego klienta?
Organizacje często nie mają wyznaczonej, konkretnej grupy docelowej i niewiele wiedzą o tych, którzy od nich kupują.
Dobra metodologia wspomaga sprzedaż
Jakie czynniki i jakie działania podejmowane przez zespoły handlowców w największym stopniu wpływają na skuteczność współczesnych przedsiębiorstw? To pytanie, które zadaje sobie każdy szef działu sprzedaży.