Weronika Podhorecka
ICAN Institute
Cztery trendy, które zmienią sprzedaż B2B w 2020
Sprzedaż jest tą funkcją biznesu, od której zależy byt przedsiębiorstwa. Źle zaprojektowana, szczególnie w kryzysowych warunkach, może doprowadzić do utraty rynku i spadku przychodów.
Trendy na rynku benefitów
Świadczenia pozapłacowe są w połowie polskich firm standardem. Dowiedz się jak zmienia się oferta benefitów oraz czego oczekują klienci.
Abonamenty zdrowotne muszą zdrożeć
Enel-Med istnieje od 1993 roku, oferuje pełną obsługę medyczną na terenie całego kraju. Ile wiesz o prywatnej opiece zdrowotnej?
Powody do dumy
Grupa Boehringer Ingelheim jest jedną z 20 wiodących firm farmaceutycznych na świecie. Zaczerpnij wiedzy o innowacjach w leczeniu chorób cywilizacyjnych i nadziejach pacjentów.
Elastyczna organizacja na zmiennym rynku
O rozwoju i wyzwaniach z tym związanych, trendach i oczekiwaniach klientów mówi prezes Śnieżki Piotr Mikrut.
Konsekwentna strategia podzielona na etapy
Grupa Kapitałowa, jej wyniki, plany budzą uznanie nie tylko akcjonariuszy, ale i innych przedsiębiorców. O rozwoju Grupy FAMUR mówi prezes Mirosław Bendzera.
Kompleksowa i zautomatyzowana obsługa procesu sprzedaży
O automatyzacji obsługi procesu sprzedaży mówi Janusz Pribulka, prezes zarządu Sagra Technology.
Nie czekaj na cyberataki
Wielu menedżerów wciąż nie zdaje sobie w pełni sprawy, że tak pomocny w ich codziennej działalności Internet jest równocześnie źródłem rosnącej liczby zagrożeń.
Strategie cyfrowe przedsiębiorstw
Biznes przenosi wiele operacji do wirtualnego świata. To trend globalny i wydaje się, że nie ma od niego odwrotu. Wątpliwości może tylko rodzić tempo i zakres digitalizacji przedsiębiorstw – taka jest obiegowa opinia.
Branża logistyczno--transportowa wkracza na poziom 4.0
Branża TSL ma dwa główne problemy – brak kierowców i niskie marże. Ponieważ biznes działa na granicy opłacalności, to jeżeli ma kreować pozytywne doświadczenia klientów, powinien sięgać coraz szerzej po narzędzia cyfrowe.
Konwergencja celów
O skutecznej transformacji w duchu „goal congruence” mówi Bogusław Białowąs, prezes Banku Ochrony Środowiska.
Odpowiedzialna spółka spełnia obietnice
Strategię Grupy Apator na lata 2019–2023 można zawrzeć w czterech hasłach: bliżej klienta, bliżej technologii, bliżej innowacji, bliżej pracownika. O bieżącej pracy, planach rozwojowych i megatrendach mówi prezes spółki, Mirosław Klepacki.
Przyjazna JSW
Strategiczne cele JSW to umocnienie pozycji wiodącego i innowacyjnego producenta węgla koksowego i czołowego dostawcy koksu na rynku europejskim, który wyznacza kierunki rozwoju dla całej branży poprzez najwyższe standardy działania.
Zakupy w sieci na rynku B2B
Adaptacja rozwiązań znanych z rynku B2C, które wspierają handel elektroniczny, otwiera graczom B2B nowe kanały dotarcia do zewnętrznych partnerów i kontaktu z nimi.
Przedsiębiorca mądry przed szkodą
Zarządzanie należnościami powinno się zacząć na długo przed wystawieniem faktury, już w momencie kiedy zaczynamy negocjacje z partnerem biznesowym.
Po pieniądze na rozwój firmy sięgają do własnej kieszeni
Polscy przedsiębiorcy, mimo dość szerokiej oferty rynkowej, mają raczej tradycyjne podejście do finansowania działalności.
Polisy grupowe z potencjałem sprzedażowym
Ubezpieczenia zdrowotne są jednym z dynamiczniej rozwijających się sektorów rynku ubezpieczeń. Z tego rodzaju ochrony korzysta blisko 2,3 miliona osób, a najliczniejszą grupę wśród nich stanowią ubezpieczeni w ramach polis grupowych.
Nadchodzi fintechowa rewolucja
Od pewnego czasu świat finansów - szczególnie tych małych, prywatnych - przeżywa prawdziwą rewolucję, a wszystko za sprawą wszechobecnej technologii. Za nią podążają przepisy prawa.
Stare i nowe pieniądze w bankowości prywatnej
Dzisiejsi klienci korzystający z usług bankowości prywatnej nie oczekują nadzwyczajnych zysków. Chcą, aby ich majątek – który gromadzili przed dwie, trzy dekady – za kilkanaście lat co najmniej utrzymał tę samą realną wartość co obecnie.
Platforma kredytowa plug & play dla banków
Od czerwca 2018 roku klienci polskich banków mogą zaciągać kredyty, nie wychodząc z domów. Cały proces - od weryfikacji tożsamości, przez wybór oferty, zawarcie umowy, do wypłaty środków - odbywa się szybko i wygodnie przez internet. Potrzebne są tylko smartfon i dowód osobisty.