Marketing i sprzedaż
Dotychczasowe techniki marketingowe i sprzedażowe straciły dawną efektywność. Poznaj i wprowadź nowe rozwiązania, z których korzystają globalni liderzy.
Pokaż więcejWszystko co chciałbyś wiedzieć o brandingu, ale boisz się zapytać
Mariusz Przybył, współzałożyciel agencji marketingowej BNA, Andrzej Rozen, Brand Consultant BNA, a także Przemysław Ladra, wiceprezes ds. handlowych marki x-kom podczas rozmowy prowadzonej przez Joannę Koprowską podpowiadali jak za pomocą designu i działań marketingowych sprawić, aby stworzyć spójną identyfikację marki, a także jak przekazać na zewnątrz wartości przyświecające organizacji.
Czy warto zaangażować influencera w promocję marki?
Gwałtowny rozwój e-commerce sprawił, że popularne internetowe kanały sprzedażowe stają się coraz bardziej „zatłoczone”, a przez to droższe i jednocześnie mniej skuteczne. Z tego powodu firmy muszą szukać alternatywnych rozwiązań, aby przyciągnąć nowych klientów.
Reklama telewizyjna się zmienia. Czy warto dalej korzystać z tego kanału promocji?
Aby stworzyć skuteczną kampanię marketingową, nie wystarczy już nagrać reklamę prezentującą zalety produktu i wyświetlić ją w przerwie programu telewizyjnego. Coraz więcej telewizorów ma dostęp do internetu, który umożliwia korzystanie z inteligentnych funkcji. Warto to wykorzystać!
Marka (nie)godna zaufania
Firmy, niczym politycy, składają konsumentom obietnice, których nie dotrzymują. 75% marek mogłoby zniknąć z dnia na dzień, a większość ludzi się wcale by się tym nie przejęła.
Jakie media społecznościowe wybrać do promocji marki?
W Polsce z mediów społecznościowych korzysta prawie 26 milionów użytkowników – niemal 70% wszystkich mieszkańców kraju. Najpopularniejszym medium społecznościowym w naszym kraju jest YouTube, który odwiedza 93% internautów.
Świadome marki
O tym, jak firmy powinny świadomie kształtować swoje marki, opowiada Krzysztof Langer, założyciel i prezes agencji brandingowej Admind Branding & Comunications.
Dlaczego przeceniamy swoje umiejętności?
Jeśli potrafimy coś robić, najpewniej wyolbrzymimy znaczenie tej umiejętności i będziemy szukać sposobów, aby jak najczęściej z niej korzystać. Jakie przełożenie ma ta zasada na działania marketingowe i budowanie marki?
W storytellingu biznesowym sięgaj po monomit J. Campbella
Dziś z narzędzia tego korzysta biznes – w tym największe globalne marki, konstruując scenariusze poruszających reklam. Ale nie tylko reklam. Zobaczcie, czym jest monomit Josepha Campbella i jak dzięki niemu budować angażujące opowieści.
Archetypy w marketingu
Jednym z narzędzi pomocnych w rozumieniu własnej marki i dostosowaniu jej osobowości do oczekiwań odbiorców i wymagań otoczenia rynkowego są archetypy.
Reklama natywna: powrót do marketingowych źródeł?
Chcesz obejrzeć film wideo w internecie, ale znowu wyświetla ci się irytująca reklama. Przeglądasz gazetę i szybko zauważasz, że co druga strona zadrukowana jest treściami promocyjnymi. Wychodzisz na ulicę i zewsząd atakuje cię morze bannerów…
Byron Sharp przekonuje: czas na rewolucję w marketingu
Jeśli chcemy, by inwestycje w działania marketingowe przynosiły efekty finansowe, musimy korzystać z wiedzy popartej faktami.
Brand hero – rozwiń swoją strategię marki
Idea brand hero znacznie wykracza poza umieszczanie jego wizerunku np. w logo lub na opakowaniach produktu.
Elevator pitch: jak interesująco mówić o pracy?
Czy potrafisz w kilku zdaniach opowiedzieć o tym, co robisz, i czym zajmuje się organizacja, w której pracujesz?
Krzysztof Badowski: dla klienta ważny jest każdy punkt styku z marką
Postęp technologiczny i bardzo dobry dostęp do informacji sprawiły, że trudniej jest dziś przykuć uwagę klienta i przekonać do zakupu. Sprawnie działające firmy powinny skoordynować różne punkty styku z klientem.
Antropologia wspiera marketing
W świecie biznesu antropologia kulturowa może stanowić istotne wsparcie dla marketingowców.
OFFowe lekcje zarządzania
Artur Rojek opowiada wyzwaniach związanych z organizacją największego w Polsce festiwalu muzyki alternatywnej.
Przestań polować na yeti!
Czy widziałeś kiedyś yeti? Wierzysz w duchy i demony? Zła wiadomość: jeśli twoja firma ma markę, na te pytania powinieneś odpowiedzieć: tak.
7 zasad mitologizacji marki
Na czym polega siła i uniwersalność opowieści? O storytellingu jako sposobie na wyróżnienie marki.
Jak celebryta może pomóc w komunikacji marketingowej?
Celebryta sam w sobie nie sprawi, że produkt bądź usługa zyskają przewagę rynkową.
Pozycjonowanie: co się zmieniło?
Pozycjonowanie jest jedną z najważniejszych koncepcji, które wpłynęły na praktykę marketingu na świecie. Świat nie stoi jednak w miejscu.