Strategia
Już w starożytnej Grecji funkcja strategosa polegała na kierowaniu armią, wyznaczaniu i realizacji kluczowych celów. Dowiedz się, jak budować fundamenty dla zwycięskich organizacji.
Pokaż więcejLuksus w cenie
Majętni Polacy coraz chętniej kupują produkty i usługi uznawane za prestiżowe. Poznaj najnowsze trendy.
Cel marki jest sercem strategii marketingowej
Rozwój nowych technologii, wzrost liczebności populacji na świecie, zmiany klimatyczne oraz pojawiające się i znikające trendy sprawiają, że marketingowcy muszą tworzyć bardziej ambitne kampanie.
Bez lojalnych konsumentów ciężko o trwały sukces
Firmy powinny nie tylko rozumieć styl życia klientów i trendy, którymi się kierują, ale przede wszystkim je współtworzyć.
Jak przekuć globalne trendy w lokalne sukcesy. I na odwrót
Przykład L’Oréal pokazuje, że nawet firma globalna może w krótkim czasie zmieniać ofertę, pod warunkiem że ciągle szuka inspiracji w nowych obszarach.
Agnieszka Węglarz: zmiana wizerunku to często zmiana całego marketing mixu
Warto o tym pamiętać, konstruując całość nowej strategii.
Krzysztof Folta: rebranding jest zarówno kontynuacją, ale też zmianą
Żeby przeprowadzić proces zmian, potrzebujemy wiedzy.
Zmiana wizerunku to nie tylko logotyp
Popularna sieć kawiarni Kawa Waw@ zaczyna tracić klientów na rzecz globalnych rywali, którzy coraz mocniej rozbudowują swoją obecność w Polsce. By uatrakcyjnić markę i przyciągnąć młodych klientów, zarząd decyduje się na rebranding.
Kiedy "dużo" znaczy "mało"?
Segmentacja jest jednym z kluczowych elementów strategii marki, także osobistej. W jaki więc sposób upewniasz się, że o Twojej marce i o Tobie mówią właściwi ludzie (o tym, jak traktować opinie nieistotnych ludzi, wyrażane także w formie lajków i hejtów, pisałam już na Jesteś Marką)?
Marek Tarnowski: udziały prywatnych marek będą rosły
Wejście w tzw. prywatną markę daje z reguły zwiększoną, regularną sprzedaż. Z drugiej jednak strony stawia znak zapytania nad „sprawiedliwym” podziałem marży.
Czy da się uratować tę markę?
Jak ratować markę, gdy sprzedaż i udziały w rynku wciąż spadają?