Marketing i sprzedaż
Dotychczasowe techniki marketingowe i sprzedażowe straciły dawną efektywność. Poznaj i wprowadź nowe rozwiązania, z których korzystają globalni liderzy.
Pokaż więcejDemografia, głupcze! – nowy numer "ICAN Management Review"
W trzynastym wydaniu magazynu „ICAN Management Review" analizujemy, w jaki sposób obecna sytuacja demograficzna przenosi się na polski biznes: zarządzanie pracownikami, wymagane kompetencje przywódcze, nowoczesne formy marketingu i sprzedaży.
E-COMMERCE: więcej tu technologii czy handlu? – nowy numer "ICAN Management Review"!
Dwunasty numer magazynu „ICAN Management Review" poświęcony jest szeroko pojętej tematyce e-commerce. Szukamy odpowiedzi na pytania o najskuteczniejsze strategie, trendy i przyszłość handlu on-line. W odnalezieniu odpowiedzi pomagają nam branżowi eksperci i najnowsze badania.
MARKETING POD CYFROWĄ PRESJĄ – nowy numer "ICAN Management Review"
Temat jedenastego numeru magazynu „ICAN Management Review" skupiony jest wokół zagadnień marketingowych, zwłaszcza w kontekście nowoczesnych technologii, które zupełnie zmieniają sposób funkcjonowania tego działu w wielu organizacjach. Grupa artykułów, które poświęciliśmy temu zagadnieniu, to pakiet bezcennych informacji (łącznie z najnowszym badaniem), które przydadzą się każdemu menedżerowi.
Platforma inteligencji wizualnej – nowe narzędzie dla marketingu
Sztuczna inteligencja może być wykorzystana w marketingu również w przypadku treści wizualnych. Efekt? Wzrost konwersji na stronie sprzedawcy o 98% i skrócenie czasu badań marketingowych o 99%.
Dokąd zmierzają technologie wykorzystywane w e-commerce?
Przyszłość sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem internetu zapowiada się niezwykle ciekawe, głównie za sprawą technologii takich jak algorytmy sztucznej inteligencji, daleko posunięta personalizacja oraz rozpoznawanie mowy. Tylko czy rzeczywiście chodzi o przyszłość, a nie o teraźniejszość? Rozmawiamy o tym z Michałem Blakiem, CEO firmy edrone.
Siła rekomendacji, którą możesz wykorzystać w biznesie
Silniki rekomendacji. Niewiele o nich wiemy, choć wszyscy się z nimi spotykamy, kiedy Netflix zadziwiająco trafnie proponuje nam kolejny film do obejrzenia, Spotify domyśla się, czego chcielibyśmy jeszcze posłuchać, a Amazon sugeruje dokupienie produktów, które okazują się zaskakująco przydatne.
E-commerce Trends Summit – wydarzenie, na które czekałeś tej jesieni!
Chcesz wiedzieć, w jakim stopniu kryzys zmieni e-commerce? Czy trendy związane ze sprzedażą w internecie przełożą się na twój biznes? 8 września 2020 roku dowiesz się tego podczas E-commerce Trends Summit, konferencji zorganizowanej w formule online. Już dziś zgłoś swój udział!
Czas na marketing automation
Czasy słabo stargetowanych kampanii, które przy odrobinie szczęścia przynosiły wyniki, mamy już za sobą. Dzięki marketing automation perspektywa osiągnięcia wymiernych efektów sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie tej technologii.
Content marketing i marketing automation: mariaż doskonały
Filarem marketing automation są świetnie napisane treści. To one umożliwiają wykorzystanie potencjału tego narzędzia oraz osiągnięcie imponujących wyników.
12 kluczowych trendów w sprzedaży B2B w 2019 roku
Jak pokazują wyniki badań ICAN Research ostatnie lata to czas prosperity w działach sprzedaży. Nie oznacza to jednak, że nie mierzą się one z poważnymi wyzwaniami. Jak wygląda nowy świat sprzedaży i jakie zjawiska będą go określać w najbliższej przyszłości?
Zakupy w sieci na rynku B2B
Adaptacja rozwiązań znanych z rynku B2C, które wspierają handel elektroniczny, otwiera graczom B2B nowe kanały dotarcia do zewnętrznych partnerów i kontaktu z nimi.
Klient cyfrowy w sieci doświadczeń
Firmy działające na polskim rynku osiągają coraz lepsze wyniki w budowaniu doświadczeń klientów. W minionym roku odsetek przedsiębiorstw, którym konsumenci przyznali wysokie pozytywne oceny, powiększył się prawie o 10%.
Między sklepem stacjonarnym a wirtualnym
Rynek mebli jeszcze niedawno był jednym z ostatnich bastionów tradycyjnych zakupów. Jednak, nic nie powstrzyma trendu przenoszenia się handlu do internetu, nawet duże gabaryty produktów.
Zwiększenie efektywności obsługi klienta dzięki zastosowaniu narzędzia call-back
W dobie globalizacji, firmy z całego świata walczą o to, żeby prześcignąć branżową konkurencję. Jak być szybszym od rynkowych rywali?
Zmieniająca się rola dyrektora sprzedaży
Upowszechnianie się nowych technologii i wzrost konkurencji na rynkach mają ogromny wpływ na rolę i zakres zadań dyrektora ds. sprzedaży.