Obsługa klienta
Na czym właściwie polega obsługa klienta? Kto powinien być odpowiedzialny za budowanie trwałych relacji z klientem? Jak zaprojektować idealny customer service? Dowiedz się wszystkiego, co najważniejsze o przynoszącej wymierne efekty obsłudze klienta.
Pokaż więcejOsiem trendów w zarządzaniu doświadczeniami klientów
Od kilku lat koncepcja budowy kultury klientocentrycznej w firmach na całym świecie zyskuje coraz więcej zwolenników. Dbanie o lojalność klientów i ich doświadczenie znajduje się na liście priorytetów firm niezależnie od branży, w jakiej działają. Co roku, w pierwszy wtorek października wiele z nich świętuje Dzień Doświadczenia Klienta, podsumowując działania podejmowane na rzecz poprawy doświadczeń klientów.
Jak budować doświadczenia zakupowe w świecie zbyt wielu bodźców?
W 2018 roku firma Salesforce przeprowadziła badanie, w którym aż 88% respondentów stwierdziło, że doświadczenie zakupowe, jakie zapewnia dana firma, jest równie ważne, co oferowane przez nią produkty i usługi.
Znaczenie zdalnego potwierdzania tożsamości w procesach biznesowych
Usługi zaufania oraz identyfikacji elektronicznej są istotnym elementem transformacji cyfrowej. Firmy decydujące się na wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych czeka wiele wyzwań – jednym z nich jest elektroniczna identyfikacja klienta.
Jak zaangażować się w relacje z klientami w innowacyjny i osobisty sposób?
Pandemia stworzyła nowy typ klientów – bardziej „cyfrowych” niż kiedykolwiek wcześniej. Organizacje, które szybciej dostrzegą tę zmianę i wykorzystają możliwości, jakie za sobą niesie, skutecznie zdobędą ich lojalność.
Firmy nisko oceniają własne działy obsługi klienta
Obsługa jest tym etapem w cyklu życia klienta, który ma największy wpływ na to, jak klienci oceniają markę, a w rezultacie na to, czy wciąż będą korzystać z danych produktów i usług. Niestety, we wszystkich branżach jest to etap najsłabiej oceniany.
Marka (nie)godna zaufania
Firmy, niczym politycy, składają konsumentom obietnice, których nie dotrzymują. 75% marek mogłoby zniknąć z dnia na dzień, a większość ludzi się wcale by się tym nie przejęła.
Jak mocno satysfakcja klienta przekłada się na zyski przedsiębiorstwa?
To oczywiste, że zadowoleni klienci to podstawa sukcesu biznesowego firm, ale co to konkretnie oznacza? Według naukowców z Indiana University, inwestycja w zaufanie klientów przynosi znacznie większe oszczędności niż obniżenie kosztów obsługi, dystrybucji, sprzedaży czy ogólnych kosztów administracyjnych.
Transformacja sprzedaży po COVID-19: case study spółki Polskie ePłatności
Jak zmieniła się w ostatnich miesiącach sprzedaż? Czy COVID-19 i kryzys nim spowodowany spowodował zmiany w zachowaniach konsumentów? Obejrzyj webinarium Grzegorza Łapińskiego, wiceprezesa firmy Polskie ePłatności i trenera ITS Sales Strategy Program.
Omnichannel staje się w handlu koniecznością
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Salesforce, aż 69% klientów oczekuje, że sklepy będą prowadzić sprzedaż wielokanałową. To element "nowej normalności", w jakiej muszą odnaleźć się firmy działające w handlu detalicznym..
Filary specjalistycznej sprzedaży doradczej w B2B
W czasach kiedy produkty i usługi stają się coraz bardziej złożone, specjalistyczna sprzedaż doradcza może być jednym ze źródeł przewagi konkurencyjnej firm w B2B.
Segmentacja klientów, czyli jak nie stracić na ofercie i sprzedaży
Przyczyny wyhamowania sprzedaży nie muszą dotyczyć jedynie obszaru pricingu. Równie dobrze odpowiedzialna za ten stan rzeczy może być niewłaściwie skonstruowana oferta wartości albo brak segmentacji klientów.
Chcesz zostać mistrzem doświadczenia klienta? Oto 5 kluczowych wskazówek
Menedżerowie, którzy chcą na serio zabrać się za budowanie atrakcyjnego doświadczenia klientów, powinni udzielić sobie szczegółowych, przemyślanych odpowiedzi na kilka pytań.
Kluczowy sposób zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej
Zarządzanie satysfakcją klientów jest procesem złożonym, ale warto to robić. Dlaczego?
Zarządzanie przez epizody konsumenta
Tam, gdzie doświadczenie klienta w zetknięciu z produktem jest równie istotne, co sam produkt, firmy muszą się bardziej postarać, aby zasłużyć na lojalność i poparcie swoich klientów.
Licz się z barierami we wdrażaniu technologii
Dzisiaj dostęp do wiedzy o klientach przestaje być problemem. Firmy mają wręcz za dużo danych. Często jednak nie potrafią ich wykorzystać w efektywny sposób, bo napotykają na swojej drodze liczne bariery. Jak je pokonywać, by czerpać korzyści z ciągłej łączności z klientami?
Sukces dzięki optymalizacji
Rozwój sektora logistycznego przyspiesza z każdym rokiem, a napędzają go zarówno nowoczesne technologie, jak i rosnące wymagania klientów końcowych.
Cyfrowa rewolucja w handlu
Współczesny konsument oczekuje trzech rzeczy --- możliwości wyboru produktu lub usługi dopasowanych do jego preferencji, kompleksowej informacji oraz satysfakcjonującego doświadczenia w trakcie zakupów.
Zacznij walczyć o klientów jutra
Klienci coraz wyżej stawiają poprzeczkę dostawcom usług i produktów. O tym, kto zwycięży tę rywalizację w kolejnych latach, przesądzą działania, które firmy prowadzą już teraz.
Waluta cenniejsza niż złoto: jak technologia pozwala osiągać doskonałą obsługę klienta? [WEBINARIUM]
Czym jest doświadczenie klienta (customer expierence) i dlaczego ma kluczowe znaczenie dla wszystkich polskich firm?
Cyfrowe technologie w wynajmie krótkoterminowym
Wynajem krótkoterminowy auta zdobywa wielu sympatyków. Odkąd pojawiła się w Polsce usługa współużytkowania aut, firmy rozważają możliwość skorzystania z podobnej technologii. Express Car Rental w tym roku będzie ją testował.