Technologia
CFO jako lider zmiany w procesie wdrożenia automatyzacji
Wdrożenie procesu automatyzacji w obszarze finansów zmieniło się z „przyjemnej potrzeby” w „konieczność”, dając organizacjom i dyrektorom finansowym przewagę nad konkurencją. Zwlekając z wprowadzeniem automatyzacji, dyrektorzy finansowi tracą możliwość zwiększenia wartości dodanej dla całej organizacji i skutecznego kreowania strategii przyszłości.
Demografia, głupcze! – nowy numer "ICAN Management Review"
W trzynastym wydaniu magazynu „ICAN Management Review" analizujemy, w jaki sposób obecna sytuacja demograficzna przenosi się na polski biznes: zarządzanie pracownikami, wymagane kompetencje przywódcze, nowoczesne formy marketingu i sprzedaży.
E-COMMERCE: więcej tu technologii czy handlu? – nowy numer "ICAN Management Review"!
Dwunasty numer magazynu „ICAN Management Review" poświęcony jest szeroko pojętej tematyce e-commerce. Szukamy odpowiedzi na pytania o najskuteczniejsze strategie, trendy i przyszłość handlu on-line. W odnalezieniu odpowiedzi pomagają nam branżowi eksperci i najnowsze badania.
Aric Dromi: biznesowe strefy komfortu – i jak z nich wyjść
Aric Dromi to futurolog, który sam siebie określa mianem "professional troublemaker". Rzeczywiście, jego poglądy na biznes, zwłaszcza w kontekście nowych technologii, nie zawsze są komfortowe w odbiorze i często burzą pewne sfery komfortu – ale głęboko inspirują do zmian.
MARKETING POD CYFROWĄ PRESJĄ – nowy numer "ICAN Management Review"
Temat jedenastego numeru magazynu „ICAN Management Review" skupiony jest wokół zagadnień marketingowych, zwłaszcza w kontekście nowoczesnych technologii, które zupełnie zmieniają sposób funkcjonowania tego działu w wielu organizacjach. Grupa artykułów, które poświęciliśmy temu zagadnieniu, to pakiet bezcennych informacji (łącznie z najnowszym badaniem), które przydadzą się każdemu menedżerowi.
Znaczenie zdalnego potwierdzania tożsamości w procesach biznesowych
Usługi zaufania oraz identyfikacji elektronicznej są istotnym elementem transformacji cyfrowej. Firmy decydujące się na wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych czeka wiele wyzwań – jednym z nich jest elektroniczna identyfikacja klienta.
Platforma inteligencji wizualnej – nowe narzędzie dla marketingu
Sztuczna inteligencja może być wykorzystana w marketingu również w przypadku treści wizualnych. Efekt? Wzrost konwersji na stronie sprzedawcy o 98% i skrócenie czasu badań marketingowych o 99%.
To nie rozwój technologiczny napędza automatyzację, lecz... demografia
Nowe badania naukowców z MIT i Boston University pokazują, że robotyzacja i automatyzacja stosowane są najchętniej w starzejących się społeczeństwach. Ich zadaniem staje się wypełnianie luk demograficznych, zwłaszcza w przemysłowej sile roboczej.
Dokąd zmierzają technologie wykorzystywane w e-commerce?
Przyszłość sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem internetu zapowiada się niezwykle ciekawe, głównie za sprawą technologii takich jak algorytmy sztucznej inteligencji, daleko posunięta personalizacja oraz rozpoznawanie mowy. Tylko czy rzeczywiście chodzi o przyszłość, a nie o teraźniejszość? Rozmawiamy o tym z Michałem Blakiem, CEO firmy edrone.
Czy twoi klienci powinni wiedzieć, że rozmawiają z chatbotem?
Pomimo powszechnej automatyzacji procesu obsługi klienta, wciąż wiele osób o woli rozmawiać z człowiekiem, a nie z chatbotem, nawet jeśli oznacza to konieczność długiego oczekiwania na połączenie. Jak postępować w takiej sytuacji?
Dzięki bliźniaczej transformacji w Europie powstanie 5,7 miliona miejsc pracy
W najbliższych latach firmy powinny się skupić na inwestowaniu w sztuczną inteligencję i analizę danych, 5G i 6G, chmurę obliczeniową, a także w produkcję nowej generacji baterii. Duże znaczenie będą też miały rozwiązania, które wprowadzą w życie ideę zrównoważonego rozwoju.
Internet zmienił sprzedaż – a co z ludźmi? Odpowiada Mark Roberge
Rozmawiamy z Markiem Roberge’em, starszym wykładowcą w Harvard Business School o tym, jak bardzo zmienił się sposób sprzedaży. Najpierw pod wpływem nowoczesnych technologii, w tym internetu, a teraz za sprawą pandemii. I jak z tymi zmianami radzą sobie firmy.
Siła rekomendacji, którą możesz wykorzystać w biznesie
Silniki rekomendacji. Niewiele o nich wiemy, choć wszyscy się z nimi spotykamy, kiedy Netflix zadziwiająco trafnie proponuje nam kolejny film do obejrzenia, Spotify domyśla się, czego chcielibyśmy jeszcze posłuchać, a Amazon sugeruje dokupienie produktów, które okazują się zaskakująco przydatne.
6 sposobów na efektywność i dobre samopoczucie przy pracy zdalnej
Praca zdalna nie musi oznaczać chaosu i ciągłego zmagania się z rozpraszającymi sygnałami. Wystarczy stosować się do kilku prostych (z pozoru) zasad, by podczas pracy w domowych warunkach zachować zdrowie psychiczne i jednocześnie zwiększyć efektywność.
Jak szybko i skutecznie lojalizować swoją grupę dystrybutorów lub franczyzobiorców w internecie?
Nie ma cię w internecie, nie istniejesz – wie o tym każdy przedsiębiorca niezależnie od skali prowadzonego biznesu. Jak jednak sprostać wyzwaniom e-marketingu nie mając na nie czasu, ludzi i nakładów finansowych? Rozwiązaniem może okazać się FastTony Smart - narzędzie ułatwiające precyzyjne dotarcie z przekazem do określonego klienta.
Cztery obszary, w których sztuczna inteligencja poprawia sprzedaż i zadowolenie klienta
Aby w pełni wykorzystać potencjał sprzedaży za pośrednictwem internetu, nie wystarczy założenie strony i prowadzenie wysyłki poprzez sieć. Na tym coraz bardziej konkurencyjnym rynku ogromną rolę odgrywa wykorzystanie sztucznej inteligencji, usprawniającej obsługę klienta i zwiększającej sprzedaż
Kolejna edycja Kongresu MIT Sloan Management Review Polska: rozmawiamy o technologiach językiem biznesu
Interaktywne spotkania z prelegentami z całego świata, sesje Q&A, online-tables, warsztaty i dwie ścieżki tematyczne – tak prezentuje się trzecia edycja Kongresu. To najważniejsze wydarzenie technologiczno-biznesowe w Europie Środkowo Wschodniej!
Chcesz mieć innowacyjną firmę i szukasz nowych technologii? Najpierw przyjrzyj się tym, które już posiadasz
Innowacyjność nie sprowadza się jedynie do wdrażania nowych technologii. Dużo ważniejsze jest wykorzystanie całego potencjału tkwiącego narzędziach, które już posiadamy.
Strategia firmy w świecie danych
Dlaczego niektóre firmy rozwijają się szybciej niż inne?
Czy lista obecności pracownika jest w firmie obowiązkowa?
Przedsiębiorcy, którzy zatrudniają pracowników, muszą liczyć się z szeregiem obowiązków, jakie narzuca na nich polski ustawodawca. Wiele z nich jest związanych ściśle ze sferą kadrową oraz rachunkową, dlatego są one tak ważne z punktu widzenia prawidłowego funkcjonowania zakładu pracy.