Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Lepszy marketing tradycyjny czy cyfrowy

Premium

· · 7 min
Lepszy marketing tradycyjny czy cyfrowy

Międzynarodowy bank wchodzi do Polski ze swoim sztandarowym produktem – szybkimi kredytami konsumpcyjnymi. Jednak polscy menedżerowie obawiają się, że tradycyjna strategia marketingowa może nie sprawdzić się na silnie utowarowionym rynku.

Już za kilka miesięcy na polskim rynku pojawi się nowy bank kredytowy. Czy nowy bank odmieni rynek kredytowy? – Krzysztof Wojciechowski, prezes polskiego oddziału SIB Banku, przeczytał na głos tytuły artykułów z piątkowych wydań dzienników biznesowych. – To był genialny pomysł – dodał z uśmiechem, patrząc na Dorotę Jabłońską, dyrektor departamentu marketingu SIB Banku. – Jeszcze nie rozpoczęliśmy na dobre działalności, a już wszyscy o nas piszą.

– To tylko umacnia mnie w przekonaniu, że tradycyjnymi metodami trudno dziś podbić rynek – powiedziała Dorota. – Na początek poszło nieźle, ale prawdziwe wyzwania dopiero przed nami.

Zostało 91% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów i korzystaj z treści Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Wojciech Pronobis

Były dyrektor zarządzający ds. marketingu Grupy PZU i trener ICAN Institute. Obecnie dyrektor EcoReadyHouse ERH

Paweł Kubisiak

Redaktor naczelny "MIT Sloan Management Review Polska"

Polecane artykuły