Wyniki wyszukiwania
Szukana fraza: mark roberge
Mark Roberge: Jak skalować proces sprzedażowy
Skalowalna sprzedaż to klucz do rozwoju biznesu. Redaktor naczelny "ICAN Management Review", Witold Jankowski, rozmawia z Markiem Roberge'm o tym, jakie są najnowsze modele i praktyki związane z tym zagadnieniem.
Mark Roberge: Rewolucja w zarządzaniu sprzedażą
25 października 2017 r. odbyła się w Warszawie konferencja „Rewolucja w zarządzaniu sprzedażą”. Gościem specjalnym był Mark Roberge – autor formuły zwiększania sprzedaży oraz wykładowca Harvard Business School.
Internet zmienił sprzedaż – a co z ludźmi? Odpowiada Mark Roberge
Rozmawiamy z Markiem Roberge’em, starszym wykładowcą w Harvard Business School o tym, jak bardzo zmienił się sposób sprzedaży. Najpierw pod wpływem nowoczesnych technologii, w tym internetu, a teraz za sprawą pandemii. I jak z tymi zmianami radzą sobie firmy.
Mark Roberge: sprzedaż to nie magia, można ją skodyfikować
W ciągu 7 lat jego firmie udało się przekroczyć próg 100 mln dol. szacowanych rocznych przychodów i zdobyć 10 tys. klientów w 60 krajach. Czy sukces HubSpota jest możliwy do powtórzenia?
Cztery obszary skutecznej sprzedaży
Wywiad z Markiem Robergem o tworzeniu zespołów sprzedażowych generujących stabilny wzrost przychodów.
Czy warto zaangażować influencera w promocję marki?
Gwałtowny rozwój e-commerce sprawił, że popularne internetowe kanały sprzedażowe stają się coraz bardziej „zatłoczone”, a przez to droższe i jednocześnie mniej skuteczne. Z tego powodu firmy muszą szukać alternatywnych rozwiązań, aby przyciągnąć nowych klientów.
Odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu: jak rekrutować do działów sprzedaży?
Stworzenie skutecznego zespołu sprzedażowego to duże wyzwanie dla organizacji.
Rewolucyjna formuła zwiększenia sprzedaży
Jak dzięki wykorzystaniu danych, technologii i sprzedaży przychodzącej zwiększyć obroty od 0 do 100 milionów dolarów?
Poznaj przełomowe podejście The Sales Acceleration Formula, które przyniosło fortunę HubSpotowi. Przekonaj się, jak krok po kroku wykorzystać je w swojej firmie, by stworzyć skalowalną i efektywną ekipę handlową realizującą ambitne cele sprzedażowe!
Rewolucyjna formuła zwiększenia sprzedaży – ebook
Jak dzięki wykorzystaniu danych, technologii i sprzedaży przychodzącej zwiększyć obroty od 0 do 100 milionów dolarów?
Poznaj przełomowe podejście The Sales Acceleration Formula, które przyniosło fortunę HubSpotowi. Przekonaj się, jak krok po kroku wykorzystać je w swojej firmie, by stworzyć skalowalną i efektywną ekipę handlową realizującą ambitne cele sprzedażowe!
Spotkaj się ze światowymi ekspertami i poznaj trendy, które zmieniają świat sprzedaży!
Startuje Elite Sales Program - cykl prestiżowych konferencji dla liderów zarządzających sprzedażą. Pierwsza konferencja odbędzie się już 19 maja 2021 roku.
Skalowalna sprzedaż: klucz do rozwoju i skalowalności biznesu
Jak zmienić działy marketingu i sprzedaży w maszynę napędzającą rozwój i ekspansję firmy? Podczas ostatniej, czwartej sesji Elite Sales Program 2021 poznamy najnowsze modele i praktyki, które pozwolą odpowiedzieć na nowe wyzwania związane ze sprzedażą i potrzeby klientów.
Dr Frank Cespedes: Wygrywająca strategia sprzedaży
24 maja 2017 r. uczestnicy konferencji „Wygrywająca strategia sprzedaży” poznali innowacyjną metodę zdobywania przewagi konkurencyjnej.
Sprzedażowe e-wyzwania
Dla współczesnych przedsiębiorstw kluczowym wyzwaniem stała się umiejętność zintegrowanego zarządzania wieloma kanałami sprzedaży jednocześnie, aby spełnić oczekiwania różnych grup konsumentów.
Savoir-vivre na home office – Polacy jedzą, palą, gotują i sprzątają w trakcie wideokonferencji
Wideokonferencje i komunikatory stały się podstawowym narzędziem komunikacji. Wielu pracowników polubiło je, ponieważ dały im możliwość „schowania się” poprzez wyłączenie kamery internetowej i wyciszenie mikrofonu. Brak zachowania odpowiedniego poziomu kultury podczas spotkań wideo może się jednak zemścić.
Konkursy – skuteczny pomysł na zmotywowanie zespołu handlowców
Poznaj praktyki, które pozwolą ci zachęcić swoich sprzedawców do większej aktywności i skorygować popełniane przez nich błędy.
Czy twoi klienci powinni wiedzieć, że rozmawiają z chatbotem?
Pomimo powszechnej automatyzacji procesu obsługi klienta, wciąż wiele osób o woli rozmawiać z człowiekiem, a nie z chatbotem, nawet jeśli oznacza to konieczność długiego oczekiwania na połączenie. Jak postępować w takiej sytuacji?