Innowacje
AI a strategie rozwoju pracowników: od transformacji środowiska pracy do transformacji procesów i narzędzi rozwoju kompetencji
W obliczu dynamicznych zmian technologicznych i geopolitycznych, organizacje muszą dostosować swoje podejście do rozwoju pracowników, aby sprostać nowym wyzwaniom. Sztuczna inteligencja staje się kluczowym elementem transformacji, wpływając na strategie zarządzania i rozwój kompetencji – od automatyzacji procesów rekrutacyjnych po personalizację ścieżek rozwoju pracowników.
Nowe spojrzenie na przestrzeń do pracy zespołowej
Każda nowoczesna firma i organizacja, która chce elastycznie dopasowywać się do potrzeb rynku, wspiera potencjał płynący z pracy zespołowej i pracuje projektowo. Nowe idee, praca warsztatowa czy wymiana pomysłów potrzebują sprzyjających warunków i inspirującego środowiska. Z pomocą tej potrzebie przychodzi PIXEL – modułowy system firmy Bene, zaprojektowany, aby wspierać firmy i organizacje nastawione na dynamiczny rozwój.
Jakie strategie marketingowe będą dominować w najbliższych latach?
Jak istotne jest aktywne dostosowywanie strategii do aktualnych warunków może świadczyć fakt, że Polska jest jednym z trzech państw na świecie (obok Niemiec i Chin), w których udział marketplace'ów przekroczył 50%.
Jak rozwiązać problemy z niedoborem programistów?
Czy możliwe jest samodzielne stworzenie aplikacji bez konieczności najpierw nauki, a następnie mozolnego pisania kodu w jednym z dostępnych języków programowania? Mogłoby się wydawać, że nie, a jednak okazuje się, że nie jest to wykluczone. Rozwiązanie nosi nazwę „no-code”.
Jak rozwój nowoczesnych technologii wpływa na człowieka i biznes? Konferencja MIT Sloan Management Review Polska pod hasłem Productivity – Humanity – Technology
Jak rozwój nowoczesnych technologii wpływa na człowieka i biznes? Konferencja MIT Sloan Management Review Polska pod hasłem Productivity – Humanity – Technology.
Chcesz mieć innowacyjną firmę i szukasz nowych technologii? Najpierw przyjrzyj się tym, które już posiadasz
Innowacyjność nie sprowadza się jedynie do wdrażania nowych technologii. Dużo ważniejsze jest wykorzystanie całego potencjału tkwiącego narzędziach, które już posiadamy.
Internet zmienił sprzedaż – a co z ludźmi? Odpowiada Mark Roberge
Rozmawiamy z Markiem Roberge’em, starszym wykładowcą w Harvard Business School o tym, jak bardzo zmienił się sposób sprzedaży. Najpierw pod wpływem nowoczesnych technologii, w tym internetu, a teraz za sprawą pandemii. I jak z tymi zmianami radzą sobie firmy.
GenAI – czym jest generatywna sztuczna inteligencja i jak rewolucjonizuje biznes?
Świat biznesu stoi u progu kolejnej rewolucji. Tym razem katalizatorem zmian nie jest internet, smartfon czy chmura obliczeniowa, ale technologia, która zdaje się wykraczać poza dotychczasowe granice wyobraźni – generatywna sztuczna inteligencja (GenAI). GenAI to nie tylko kolejny krok w rozwoju sztucznej inteligencji (SI).
Zadbaj o bezpieczeństwo firmowych danych, zanim będzie za późno
Październik jest europejskim miesiącem cyberbezpieczeństwa, które z każdym kolejnym rokiem zyskuje na znaczeniu. O tym, jak systemowo zabezpieczyć firmowe dane, rozmawiamy z Przemysławem Dębą, dyrektorem cyberbezpieczeństwa w Orange Polska.
Polskie problemy z innowacyjnością
Światowa Organizacja Własności Intelektualnej (WIPO) oceniła innowacyjność państw. Polska zajęła w tym rankingu dalekie miejsce – dlaczego? I jak to zmienić?
Rozwój menedżerów pilnie potrzebny. Sprawdź, jak zlikwidowaliśmy różnice kompetencyjne w firmie z branży automotive - case study
Co zrobić, gdy kadra menedżerska rozrasta się i liderzy prezentują różny poziom kompetencji? Jak wyrównać lukę kompetencyjną i wesprzeć zarówno bardziej, jak i mniej doświadczonych menedżerów? Przeczytaj case study i zobacz, jaki program rozwoju stworzyliśmy dla Klienta.