Hej, fajnie, że wpadłeś do nas!

Wydarzenie już się odbyło, ale szykujemy nową edycję.
Sprawdź, co przygotowaliśmy!

2 grudnia 2020, formuła online

Osiągaj najwyższą efektywność w każdych warunkach dzięki spójnemu systemowi zarządzania rozproszoną organizacją

PRACA ZDALNA I HYBRYDOWA

Organizacje i zespoły przyszłości

gość specjalny

Sandeep Mehra

Dyrektor Zarządzający, gdzie odpowiada za globalną strategię i rozwój urządzeń Cisco wspierających współpracę i komunikację wideo. W swojej dotychczasowej karierze, oprócz kierowania działami sprzedaży i jednostkami biznesowymi w firmach z listy Fortune 100, odnosił również sukcesy w startupach.

Idea konferencji

Postęp technologiczny sprawił, że diametralnie zmienił się sposób organizacji pracy.

Dzięki wyko-rzystaniu najróżniejszych komunikatorów i aplika-cji działających w chmurze coraz więcej osób decy-duje się na pracę poza biurem. Kierowanie zespołem, którego członkowie pracują w różnych miejscach, często daleko od firmy, to jedno z największych wyzwań dzisiejszych liderów. Jak zarządzać takim zespołem? Jakie narzędzia i metody będą pomocne w tym zadaniu?

Dzisiaj koncepcja pracy zdalnej dotyczy nie tylko ludzi pracujących w różnych lokalizacjach, ale nawet osób przebywających w tym samym biurze! Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Twój zespół będzie pracował efektywnie niezależnie od tego, gdzie się znajduje!

Oferta
Wartości

CEL
KONFERENCJI

  • Opracowanie spójnego systemu pracy hybrydowej
  • Wypracowanie rozwiązań pozwalających zachować wysoką efektywność
  • Poznanie metodyki kierowania zdalną organizacją w zmiennych warunkach

KTO
SKORZYSTA?

  • Prezesi i właściciele firm szukających nowoczesnych metod zarządzania
  • Dyrektorowie odpowiedzialni za koordynację działań operacyjnych w firmie
  • Menedżerowie kierujący rozproszonymi zespołami

DLACZEGO
WARTO?

  • Poznasz wprost od światowych ekspertów metody tworzenia spójnego systemu pracy hybrydowej. Dowiesz się, które narzędzia przełożą się na lepsze zarządzanie organizacją złożoną z rozproszonych zespołów.
Problem

Z powodu pandemii większość firm natychmiastowo przeszła w tryb pracy zdalnej lub hybrydowej. Wiele z nich nie było na to przygotowanych, a wypracowane na szybko rozwiązania nie są wystarczające do dalszego sprawnego funkcjonowania organizacji!

Praca z domu, która jeszcze do niedawna była benefitem zarezerwowanym dla niektórych branż (np. IT), teraz stała się koniecznością, a nawet standardem. Pracownicy deklarują chęć dalszej pracy zdalnej, co sprawia, że liderzy muszą zmierzyć się z transformacją środowiska pracy.
Niestety, firmom brakuje całościowego spojrzenia, które pozwalałoby zaprojektować spójny model pracy hybrydowej. Wprowadzone zmiany w organizacji pracy odpowiedziały tylko na tymczasowe potrzeby. Liderzy, chcąc być przygotowanymi na przyszłość, muszą znaleźć odpowiedź na strategiczne pytanie: jak stworzyć hybrydową, elastyczną organizację i nią zarządzać?

Rozwiązanie

Odpowiedzią na nowe wyzwania jest elastyczny model pracy hybrydowej, który pozwala adaptować się do dynamicznych zmian. To połączenie nowoczesnych technologii i nowych kompetencji lidera, dzięki któremu stworzysz spójny system zarządzania organizacją.

Nasz ekspert Sandeep Mehra, na co dzień zajmujący się rozwojem urządzeń wspierających współpracę i komunikację wideo, pokaże Ci metodę i logiczny proces tworzenia systemu pracy hybrydowej właściwego dla każdej firmy. Pozwala on wykorzystać największe zalety pracy zdalnej i biurowej, a także umożliwia wybór najlepszego sposobu wykonywania obowiązków według aktualnych potrzeb organizacji i pracowników.

To elastyczny model, dzięki któremu Twoja firma będzie przygotowana na różne sytuacje – w tym zdarzenia losowe. Dzięki możliwości sprawnej organizacji pracy w każdych warunkach nie tylko zachowasz dotychczasową efektywność, ale nawet ją zwiększysz!

PRELEGENCI

GOŚĆ SPECJALNY:

Sandeep
Mehra

Dyrektor generalny w Webex
Devices, Cisco Systems

dr Witold Jankowski

Prezes ICAN Institute i redaktor naczelny „ICAN Management Review”

Wiesława Czarnecka-Stańczak

Dyrektor ds. Zarządzania Personelem, Siemens

John Guziak

Lider zespołu ds. kapitału ludzkiego, Deloitte Polska

Mariusz Smoliński

Dyrektor Działu Badań i Analiz ICAN Institute

dr Maria Mycielska

Human Capital Management Practice Leader

Antoni Pomykała

Dyrektor Działu Usług Cyfrowych, Digital & Cloud Services, T-systems Polska

Aneta Tobakos

Senior Account Director, Salesforce

Sandeep Mehra

Dyrektor Zarządzający, gdzie odpowiada za globalną strategię i rozwój urządzeń Cisco wspierających współpracę i komunikację wideo. W swojej dotychczasowej karierze, oprócz kierowania działami sprzedaży i jednostkami biznesowymi w firmach z listy Fortune 100, odnosił również sukcesy w startupach.

dr Witold Jankowski

Prezes ICAN Institute i redaktor naczelny „ICAN Management Review”, jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej, takimi jak dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich czy prof. Heike Bruch.

Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management. Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a dziś prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).

Wiesława Czarnecka-Stańczak

Dyrektor ds. Zarządzania Personelem, Siemens. Od 20 lat pracuje na stanowiskach menadżerskich w HR w firmach inżynierskich. Wnosi wiele do organizacji dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu, jako lider, świadomie rozwijający zarówno siebie jak i swój zespół i organizację Odpowiada za całokształt działań personalnych w firmie zarówno w zakresie udziału w kształtowaniu strategii personalnej, doradztwa personalnego dla managerów liniowych, jak i usprawniania procesów związanych z zarządzaniem personelem w firmie. Specjalizuje się w projektach związanych z szeroko rozumianymi zmianami strukturalnymi i kulturowymi, wprowadza kulturę mentoringową w organizacji, jak również zmianę związaną z transformacją digitalną.

John Guziak

Lider zespołu ds. kapitału ludzkiego, Deloitte Polska. Ma blisko trzydziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu firm doradczych w obszarze zarządzania oraz sprzedaży w Europie Środkowej i Południowej. W swojej karierze wspierał firmy z listy Fortune500 w Europie Zachodniej, regionie EMEA oraz Bliskiego Wschodu w projektowaniu rozwiązań wpierających kapitał ludzki, budowaniu strategicznych partnerstw w ramach kadry zarządzającej, w przeprowadzaniu zmian organizacyjnych czy transformacji cyfrowej zorientowanej na ludzi pracujących oraz współpracujących z daną organizacją, jak również we wdrożeniach zarówno lokalnych, jak i globalnych.

Mariusz Smoliński

Dyrektor Działu Badań i Analiz ICAN Institute. Absolwent Wydziału Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Badaniami marketingowymi zajmuje się od 1998 roku. Pracował w kilku firmach badawczych na stanowiskach kierowniczych: MEMRB, Synovate, IPSOS. Odpowiedzialny był za budowanie standardów realizacji badań, prowadzenie jakościowo-ilościowych zespołów badawczych oraz koordynację złożonych programów badawczych o zasięgu lokalnym i regionalnym. W ciągu 20 lat przeprowadził kilkaset projektów badawczych dla różnych branż.

Maria Mycielska

Human Capital Management Practice Leader. Socjolog, doktor nauk ekonomicznych, od niemal 20 lat specjalizuje się obszarze kultury organizacyjnej i przywództwa. Korzysta z własnego doświadczenia menedżerskiego w Polsce i w Wielkiej Brytanii, w międzynarodowych korporacjach Xerox i Coca-Cola. Prowadziła projekty rozwojowe w 16 krajach na świecie, w tym w Indiach, Tajlandii i Chinach.. Konsultant, ekspert i wykładowca ICAN Institute – twórcy Harvard Business Review Polska. Od wielu lat pracuje z organizacjami i liderami jako konsultant i coach indywidualny. Absolwentka uniwersytetów w Polsce i Wielkiej Brytanii. Autorka szeregu publikacji, w tym pracy naukowej dotyczącej wpływu przywództwa na klimat organizacyjny oraz książki „Praktyczny podręcznik zarządzania kulturą firmy. Doświadczenia firm w Polsce.”.

Antoni Pomykała

Dyrektor Działu Usług Cyfrowych, Digital & Cloud Services, T-systems Polska. Przedsiębiorca, sprzedawca technologii informatycznych, doradca biznesowy w zakresie innowacji technologicznych i wielki entuzjasta transformacji cyfrowej. Doświadczenie jako menadżer i dyrektor sprzedaży w sektorze bankowo-finansowym zdobywał w firmach takich jak: Computerland SA, Bazy i Systemy Bankowe Sp. z o.o. oraz IT.expert Sp. z o.o., której jest współzałożycielem. W latach 2012 - 2019 pracował jako dyrektor sprzedaży i menadżer transformacji cyfrowej w Comparex Poland Sp. z o.o. Aktualnie obejmuje stanowisko Dyrektora Działu Usług Chmurowych i odpowiada za transformację cyfrową w firmie T-Systems Polska Sp.z o.o. Posiada członkostwo Business Network International oraz The Associaton for Information and Image. Jest autorem publikacji na temat cyberbezpieczeństwa, ochrony danych osobowych i cyfrowej transformacji.

Aneta Tobakos

Senior Account Director, Salesforce. Ponad 15 letnie doświadczenie we współpracy z klientami w obszarze marketingu, sprzedaży i HR pomaga jej lepiej rozumieć potrzeby klientów. Uważa, że wiedza, zaufanie oraz ciekawość i otwartość na drugiego człowieka są głównym czynnikiem sukcesu zawodowego. Od ponad czterech lat związana z branżą technologiczną, w której pociąga ją jej wpływ na zmianę świata.W Salesforce pomaga polskim firmom osiągać cele biznesowe poprzez wdrożenia innowacyjnych rozwiązań.

Program
Konferencji

09.00 – 09.10

STUDIO

09.10 - 09.40

Dlaczego praca już nie wróci do stanu przed Covid-19?

dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute

09.40 - 09.55

Sesja Q&A dr Witold Jankowski

09:55 - 10:00

STUDIO

10:00 - 11:00

Nowe zasady zarządzania pracą rozporszonych zespołów

Sandeep Mehra
Dyrektor generalny w Webex Devices, Cisco Systems

11:00 - 11:15

Sesja Q&A Sandeep Mehra

11:15 - 11:20

STUDIO

11:20 - 12:05

Jak skutecznie przewodzić w modelu hybrydowym?

John Guziak
Lider zespołu ds. kapitału ludzkiego, Deloitte Polska

12:05 - 12:20

Sesja Q&A John Guziak

12:20 - 12:25

STUDIO

12:25 - 12:40

Optymalizacja organizacji pracy w modelu hybrydowym. Wnioski z raportu ICAN Research „Wyzwania pracy zdalnej”

Mariusz Smoliński
Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Institute

12:40 - 12:55

PRZERWA

12:55 - 13:00

STUDIO

13:00 - 14:45

CASE STUDIES

13:00 - 13:30

Wpływ pracy w modelu hybrydowym na kulturę organizacyjną. Zagrożenia i wskazówki

  • Kultura jako normy zachowań. Co to oznacza?
  • Jakie zachowania są pożądane w pracy zdalnej i stacjonarnej - ankieta
  • Wyniki badań nad różnicami w zachowaniach w pracy online.
  • Zagrożenia i wskazówki jak sobie poradzić.
  • Proces świadomego wpływu na kulturę firmy. Rola przywództwa.
dr Maria Mycielska
Human Capital Management Practice Leader

13:30 - 13:40

Sesja Q&A Maria Mycielska

13:40 - 13:45

STUDIO

13:45 - 14:15

Jak przeprowadzić zespół przez zmianę kultury pracy - kompetencje i narzędzia menedżera w czasach pandemii

Antoni Pomykała
Dyrektor Działu Usług Cyfrowych, T-systems Polska

14:15 - 14:25

Sesja Q&A Antoni Pomykała

14:25 - 14:30

STUDIO

14:30 - 15:00

O przyspieszeniu transformacji digitalnej w organizacji – jak zobaczyć szanse wśród zagrożeń

Wiesława Czarnecka-Stańczak
Dyrektor ds. Zarządzania Personelem, Siemens

15:00 - 15:10

Sesja Q&A Wiesława Czarnecka-Stańczak

15:10 - 15:15

STUDIO

15:15 - 15:35

How Salesforce is Engaging a Remote Workforce?

Aneta Tobakos
Senior Account Director, Salesforce

15:35 - 15:45

Sesja Q&A Aneta Tobakos

15:45 - 15:50

Podsumowanie i zakończenie konferencji

Networking odbywa się w trakcie trwania konferencji.

Partner Klubu Elite Leadership Program

Partnerzy

GWARANCJA KORZYŚCI

Jeśli po zakończeniu konferencji uznają Państwo, że omawiane techniki nie mają zastosowania w Państwa przypadku bądź mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące jakości prowadzenia konferencji lub towarzyszących jej materiałów, oferujemy całkowity zwrot kosztów uczestnictwa!

Dlatego z uczestnictwem w konferencji nie wiąże się żadne ryzyko, a tylko możliwość osiągnięcia wymiernych korzyści w postaci praktycznych umiejętności oraz nowych rozwiązań w firmie.

dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute