Hej, fajnie, że wpadłeś do nas!
Wydarzenie już się odbyło, ale szykujemy nową edycję. Sprawdź, co przygotowaliśmy!
KONFERENCJA Z CYKLU ELITE LEADERSHIP PROGRAM – FORMUŁA ONLINE - WYDARZENIE ODBYŁO SIĘ
Zarządzanie strategiczne na czasy po koronawirusie: poznaj nowe reguły gry
AGILE STRATEGY
CZERP SIŁĘ ZE ZWINNOŚCI!
gość specjalny
Chris Outram
Ekspert w dziedzinie doradztwa strategicznego z ponad 30-letnim doświadczeniem. W swojej praktyce doradcy strategicznego zajmował się pełnym zakresem zagadnień z tego obszaru: od strategii korporacyjnej przez fuzje i przejęcia po doradztwo organizacyjne. Założyciel i partner firmy konsultingowej OC&C Strategy Consultants. Jest autorem dwóch książek: Making Your Strategy Work i Digital Stractics.
Idea konferencji
W dobie cyfrowej transformacji i automatyzacji pracy zdolność organizacji do reagowania na zmiany stanowi kluczowy czynnik sukcesu.
Firmy, które kurczowo trzymają się raz obranej strategii, nie przetrwają zbyt długo na rynku. W nowym modelu podział między strategią a taktykami ulega zatarciu. Dlatego w środowisku ciągłych zmian potrzebne jest zupełnie nowe podejście. Czym jest zwinna strategia? Jak wdrożyć nowe podejście do strategii w organizacji?
OfertaWartości
CELKONFERENCJI
- Poznanie przełomowego podejście do planowania strategicznego
- Łączenie strategii z taktyką, by osiągać satysfakcjonujące wyniki i zwiększać efektywność działań
- Praktyczne zastosowania zwinnych strategii
KTOSKORZYSTA?
- Prezesi i właściciele firm poszukujący nowych możliwości wzrostu firm
- Dyrektorzy odpowiedzialni za finanse, sprzedaż i marketing
- Menedżerowie wpływający na procesy rozwoju biznesu na rynku lokalnym i poza jego granicami
DLACZEGOWARTO?
- Dowiedz się, jak dzięki nowym narzędziom i procesom tworzyć zwinne, wygrywające strategie w dynamicznej rzeczywistości biznesowej. Postaw na zwinność i zwyciężaj w każdych warunkach!
Czy długotrwała strategia biznesowa w zmiennym, nieprzewidywalnym świecie ma jeszcze sens? Jak planować jakiekolwiek działania, kiedy każdy dzień przynosi nowe zmiany?
Do dziś wiele organizacji rozumie strategię jako długookresowy plan działania – a to poważny błąd! Postępująca cyfrowa transformacja, przeniesienie biznesu do sfery online i gwałtowane zmiany ekonomiczno-społeczne wywołane pandemią skutecznie zweryfikowały ten pogląd. Tradycyjne podejście do strategii po prostu przestało działać! Planowanie strategii na cały rok, dwa lata albo nawet trzy? Czasy, w których było to możliwe, już dawno minęły.
Liderzy potrzebują zupełnie nowego podejścia do strategii, które pozwoli im nie tylko reagować na zmiany rynkowe i zdarzenia losowe, ale też sprawnie poruszać się w cyfrowej rzeczywistości. Na czym polega nowoczesna strategia? Jak dzięki niej osiągać jeszcze więcej?
Postaw na przełomowe podejście do strategii Chrisa Outrama, światowego eksperta z ponad 30-letnim doświadczeniem, i działaj pewnie w niepewnych czasach!
Jako odpowiedź na obecne wyzwania Chris Outram proponuje firmom podejście do strategii w duchu agile, które łączy w sobie taktykę i strategię. To właśnie zwinność pozwala szybko reagować na zmiany i adaptować się do nowych warunków – w tym kryzysowych. Dzięki temu możesz odkrywać nowe, zaskakujące szanse wzrostu dla Twojej firmy, a tym samym wykorzystywać różne źródła przewagi rynkowej. Nie czekaj, aż inni podyktują reguły gry – sam wyznaczaj nowe kierunki rozwoju i wyprzedzaj konkurencję!
W cyfrowym świecie różnica między planowaniem a działaniem praktycznie się zatarła. Odkryj nowy model strategiczny, który już dziś wykorzystują duże, międzynarodowe firmy!
PRELEGENCI
Chris
Outram
Ekspert w dziedzinie
nowoczesnego przywództwa,
HR i rekrutacji talentów
dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute i redaktor naczelny „ICAN Management Review”
Marek Zdziech
Partner Zarządzający OC&C Strategy Consultants
ProgramKonferencji
09.00 – 09.10
Prowadzenie studia
09:10 - 10:00
Strategia w cieniu Covid-19: jak pandemia i kryzys gospodarczy przyspieszyły zmiany w naszym podejściu do zarządzania strategicznego
- Nowy rodzaj kryzysu: to nie tylko pandemia, ale też fundamentalna zmiana – jak sobie z nią poradzić?
- Jakim zmianom ulegają dziś trendy makroekonomiczne?
- VUCA 2.0 – co oznacza w praktyce w porównaniu do VUCA 1.0?
- Nowe narzędzia identyfikacji istotnych sygnałów kryjących się w szumie informacyjnym
- Cyfrowa transformacja modeli biznesowych: co oznacza i jak wpływa na zarządzanie strategiczne
10:00 - 10:10
Sesja Q&A dr Witold Jankowski
10:10 - 10:15
Prowadzenie studia
10:15 - 10:55
Buduj nowoczesną, dynamiczną i elastyczną organizację dzięki zwinnej strategii
- Zwinna strategia w cyfrowej rzeczywistości – na czym polega i czym różni się od tradycyjnej strategii?
- Co mówi nam 6 niezmiennych prawd strategii i co one oznaczają w kontekście obecnego kryzysu?
- Śmierć trzyletniej strategii, czyli dlaczego długoterminowe planowanie przestało działać, a firmy muszą zredefiniować swoje podejście?
- 4 nowe modele biznesowe w dobie cyfryzacji, czyli gdzie szukać szans wzrostu i wyjścia z trudnej sytuacji?
- Jak wdrożyć 90-dniowy cykl planowania? Jakie są jego zalety?
- Dlaczego w dzisiejszych realiach biznesowych zatarła się granica między strategią i taktyką?
- Stractics – przełomowe podejście do strategii. Jak je wdrożyć, by zwiększyć efektywność działań?
- Jak łączyć strategię i taktykę, by sprawnie reagować na zmiany i odnajdywać się każdych warunkach biznesowych?
- 10 czynników sukcesu w cyfrowym świecie, które powinien znać każdy lider
10:55 - 11:15
Sesja Q&A Chris Outram
11:15 - 11:20
Prowadzenie studia
11:20 - 12:00
Agile Strategy w polskim wydaniu
- Klientocentryczny model biznesowy – jak maksymalnie zaspokajać potrzeby konsumentów i pozyskiwać nowych?
- Liderzy stawiają na hiperskalę – co to oznacza w praktyce?
- Extreme convenience, czyli dlaczego ekstremizm się opłaca i na czym polegają ekstremalne cele?
- Agile Strategy na polskim rynku w sektorach B2C i B2B – jakim firmom się to udaje i jak to robią?
12:00 - 12:20
Sesja Q&A Marek Zdziechm
12:20 - 12:35
Prowadzenie studia
12:35 - 14:45
POLSKIE CASE STUDIES
12:35 - 13:05
Ewolucja modeli sprzedażowych B2B w ucyfrowionym świecie
13:05 - 13:15
Sesja Q&A Andrzej Jacaszek, DBA
13:15 - 13:20
Prowadzenie studia
13:20 - 13:50
E-commerce na pierwszym planie: co zrobić, by Twoja firma była skuteczna w Internecie
13:50 - 14:00
Sesja Q&A Maciej Bazyl
14:00 - 14:05
Prowadzenie studia
13:20 - 13:50
M&A jako element strategii wzrostu: jak wykorzystać przejęcia firmy do budowy jej długoterminowej wartości
14:35 - 14:45
Sesja Q&A Bartek Krawczyk
14:45 - 14:55
Podsumowanie i zakończenie konferencji
Networking odbywa się w trakcie trwania konferencji.
GWARANCJA KORZYŚCI
Jeśli po zakończeniu konferencji uznają Państwo, że omawiane techniki nie mają zastosowania w Państwa przypadku bądź mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące jakości prowadzenia konferencji lub towarzyszących jej materiałów, oferujemy całkowity zwrot kosztów uczestnictwa!
Dlatego z uczestnictwem w konferencji nie wiąże się żadne ryzyko, a tylko możliwość osiągnięcia wymiernych korzyści w postaci praktycznych umiejętności oraz nowych rozwiązań w firmie.
dr Witold Jankowski Prezes ICAN Institute