Hej, fajnie, że wpadłeś do nas!
Wydarzenie już się odbyło, ale szykujemy nową edycję. Sprawdź, co przygotowaliśmy!
The science of motivation: nowe podejście do motywacji
Jak osiągać długoterminowe cele, unikając krótkotrwałych motywów, pokus i rozpraszaczy? Odkryj, jak zaprojektować ścieżkę do sukcesu i modyfikować ją zależnie od sytuacji, tak by nie stracić głównego celu z oczu.
Osiągaj wraz zespołem ambitne cele!
Lider musi dbać o realizację celów na różnych poziomach – osobistym (moje cele lidera, mój rozwój, moja kariera itd.), zespołu i jego członków (zadania i cele osobiste pracowników) oraz organizacyjnym, m.in. realizowanie firmowej strategii i jej założeń. Jak zatem żonglować celami, godzić je między sobą, określać ich ważność, a przede wszystkim – jak nie stracić motywacji i nie wypalić się w połowie drogi do osiągnięcia celu?
Skorzystaj z wiedzy dr Ayelet Fishbach, badaczki behawioralnej zajmującej się nauką o motywacji (motivation science). Ekspertka podzieli się z Tobą metodami i dobrymi praktykami, opracowanymi na podstawie badań nad ludzką motywacją, samokontrolą i strategiami osiągania długoterminowych celów. To cenne wskazówki, dzięki którym sprawnie wyznaczysz priorytety, cele oraz sposób ich realizacji dla siebie i zespołu. Dowiesz się, jak wspierać pracowników w osiąganiu celów oraz… jak być wspieranym przez innych!
O ekspercie
Dr Ayelet Fishbach
Jest profesorem nauk behawioralnych i marketingu na University of Chicago Booth School of Business, a także byłą prezeską Society for the Science of Motivation i International Social Cognition Network. Specjalizuje się w obszarze motywacji i podejmowania decyzji. Przełomowe badania dr Fishbach nad ludzką motywacją zdobyły nagrody Society of Experimental Social Psychology's Best Dissertation Award i Career Trajectory Award, Society of Consumer Psychology's Distinguished Scientific Contribution Award oraz Fulbright Educational Foundation Award. Jest autorką książek i publikacji naukowych. Jej najnowsza książka, GET IT DONE: Surprising Lessons from the Science of Motivation, ukaże się na polskim rynku jesienią 2023 roku (nakład ICAN Institute).
Dzięki tej sesji:
Poznaj naszych ekspertów
Prezes ICAN Institute
Ekspert w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie
Prowadzi badania, doradza, szkoli oraz zarządza działaniami firm swoich klientów w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie.
Zrealizował wiele projektów strategicznych dla organizacji z kilkunastu branż, w tym dla tak wymagających jak spożywcza, środków ochrony indywidualnej, zdrowia, wydawnicza czy...
Lider biznesu z doświadczeniem zdobytym w rolach operacyjnych, sprzedażowych oraz HR w globalnych firmach.
Współzałożyciel HRInfluencers, HRExplorers, coach oraz mentor w programach LeadersIn oraz Forum Liderek Biznesu. Wykładowca na studiach Akademii Leona K...
Doświadczony lider i praktyk biznesu, trener biznesu, mentor i coach
Praktyk menadżer, zarządzający międzynarodowym teamem (branża digital marketing i ecommerce) zarządzający największą firmą z obszaru performannce/affilaite marketingu w Polsce i CEE, członek rady nadzorczej Izby Gospodarki Elektronicznej.
Mentor i Opiekun Merytoryczny w największym programie mentoringowym Polsce – F...
Obejrzyj relację
Kup nagrania z całego cyklu lub wybranej konferencji
Program konferencji
10:00 - 10:10
10:10 - 10:40
- Dynamika społeczna w motywacji, czyli wpływ kontekstu makroekonomicznego i społecznego na nasze decyzje i działania
- Rola motywacji a wyniki firmy, zespołów i ludzi: fakty i mity
- Jedna firma – różne systemy motywacyjne? Dla działów? Zespołów? Jednostek?
- Przekładanie celów biznesowych na KPI i cele na różnych poziomach organizacji: jakie założenia czynimy i co musimy zmienić
- Cele SMART a cele FAST: co nowego w sporze między nimi?
- Kiedy niska motywacja jest skutkiem innych czynników niż formalne systemy motywacji: jak odkrywać prawdziwe powody niskiej motywacji?
- Rola menedżerów w tworzeniu „wysokoenergetycznego” środowiska pracy
- Motywacja a kultura organizacyjna: wzajemne związki i relacje
- Co to jest ROM – Return of Motivation (zwrot z motywacji): jak go mierzyć i jak nim zarządzać?
10:40 - 10:55
10:55 - 11:00
11:00 - 12:00
- Wyzwania demograficzne i zasadność dyskusji o pokoleniach
- Źródła różnic międzypokoleniowych i ich konsekwencje dla firm
- Motywacje poszczególnych generacji i role lidera w budowaniu porozumienia między nimi
- Najpierw włączenie w firmie, potem różnorodność, a nie odwrotnie
- Co oznacza równość w różnorodności dla liderów i strategii personalnej
12:00 - 12:25
12:25 - 12:30
12:30 - 13:15
13:15 - 13:20
13:20 - 13:50
- Badanie zaangażowania i wdrożenie programu zwiększającego zaangażowanie
- Innowacyjne rozwiązanie i wdrożenie skróconego czasu pracy
- Badanie efektów w modelu evidence based
- Wpływ rozwiązań na kulturę organizacyjną i motywację pracowników
- Rola lidera w projektach transformacji
13:50 - 14:00
14:00 - 14:05
14:05 - 15:00
- Motywacja wewnętrzna vs motywacja zewnętrzna: stare dylematy w nowej odsłonie
- Dla jakich sytuacji lepsza jest motywacja wewnętrzna, a do jakich zewnętrzna
- Czteroelementowy przepis na zmianę swoich nawyków i zachowań, by sprawniej realizować swoje ambicje i przedsięwzięcia – rola poszczególnych elementów
- Czym jest mentalny system celów (goal system) oraz jakie są typy celów i jak wpływają one na nasze podejście do ich realizacji
- Ustalanie celów na nowo: ambitne cele, sposoby i formułowania oraz pułapki, których warto uniknąć
- Ustalanie ambitnych celów dla siebie a ustalanie celów dla innych
- Jak wejść na ścieżkę realizacji i z niej nie zboczyć? Jak monitorować postęp swój i innych?
- Jak zarządzać realizacją wielu celów? Konflikty, wyzwania i sposoby określania priorytetów
- Zasada Gradientu Celu i jak przyspiesza motywację, gdy zbliżamy się do naszych celów
15:00 - 15:20
15:20 - 15:25
15:25 - 15:30