Hej, fajnie, że wpadłeś do nas!
Wydarzenie już się odbyło, ale szykujemy nową edycję. Sprawdź, co przygotowaliśmy!
Innowacyjne metody kreowania polityki cenowej w niepewnych realiach biznesowych
DIGITAL PRICING
jako narzędzie przewagi w cyfrowej rzeczywistości
gość specjalny
Madhavan Ramanujam
Światowy autorytet w zakresie monetyzacji innowacji, architekt sukcesu takich cyfrowych gigantów jak UBER czy LinkedIn. Na co dzień doradza ze swojego biura w Dolinie Krzemowej firmom z listy Fortune 500s oraz globalnym startupom. Poprowadził z sukcesem ponad 250 projektów monetyzacji wprowadziwszy na światowe rynki szereg produktów. Madhavan jest członkiem zarządu oraz partnerem w Simon - Kucher & Partners, firmie uznawanej powszechnie za światowego lidera w doradztwie cenowym.
Idea konferencji
Tworzenie strategii cenowej jest niezwykle ważnym, a jednocześnie trudnym zadaniem..
To właśnie od niej zależą wyniki sprzedażowe firmy i jej pozycja na rynku. Jak zatem kreować politykę cenową w cyfrowym świecie? Co stanowi wartość dla konsumenta i jak ją tworzyć w jego świadomości, aby zachęcić go do zakupów? Jak wykorzystywać najnowsze technologie i wiedzę o kliencie do opracowania modelu cenowego?
Odkryj sekret inteligentnego pricingu i uzyskaj cenę adekwatną do wartości dostarczanej klientom! Dzięki najskuteczniejszym metodom zarządzania cenami i przychodami zapewnisz firmie nowe możliwości rozwoju i wykorzystasz szanse na dodatkowe zyski.
OfertaWartości
CELKONFERENCJI
- Opracowanie skutecznego modelu pricingowego w dobie kryzysu
- Adaptacja polityki cenowej do realiów spowolnienia gospodarczego
- Zwiększenie zysków dzięki wykorzystaniu cyfrowych kanałów
KTOSKORZYSTA?
- Prezesi i właściciele firm poszukujący nowych możliwości wzrostu firm
- Dyrektorowie odpowiedzialni za finanse, sprzedaż i marketing
- Menedżerowie wpływający na procesy rozwoju biznesu na rynku
DLACZEGOWARTO?
- Poznasz najlepsze praktyki z Polski i ze świata w zakresie tworzenia polityki cenowej. Dowiesz się, jak wdrażać je w Twojej firmie, by osiągnąć przewagę konkurencyjną w trudnych czasach!
W czasie pandemii wiele firm musiało przenieść swoją działalność do Internetu, gdzie panuje jeszcze większa zmienność i dynamika cen. Skuteczny pricing w cyfrowej rzeczywistości wymaga zupełnie nowego podejścia niż to, które stosowaliśmy do tej pory!
Kryzys gospodarczy, niepewność rynkowa trwająca od wielu długich miesięcy, nagła i wymuszona konieczność zmiany modeli biznesowych – wyzwania ostatniego roku znacząco utrudniły firmom kreowanie skutecznej polityki cenowej. Dodatkowym zagrożeniem okazała się przyspieszona cyfryzacja biznesu. Nie wszystkie firmy były na nią przygotowane i miały opracowaną strategię działania w wirtualnej rzeczywistości, która rządzi się innymi prawami niż tradycyjne środowisko biznesowe. W tej sytuacji dramatycznie zaostrza się walka o klienta, który poszukuje tańszych ofert.
Sięgnij po rozwiązania stosowane przez największe firmy Doliny Krzemowej i wykorzystaj siłę cyfrowego pricingu do budowania przewagi konkurencyjnej! Te doświadczenia mogą wykorzystać firmy zarówno z „nowych” branż, jak i z tych bardziej tradycyjnych! Nowe realia dotyczą każdego!
Skorzystaj z doświadczeń Madhavana Ramanujama, eksperta w zakresie monetyzacji innowacji i kreowania polityki cenowej, i poznaj innowacyjne podejście do pricingu, które uwzględnia nową, cyfrową rzeczywistość biznesową. W czym tkwi jego siła? W wykorzystywaniu nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji i machine learning, oraz analizie informacji o konsumentach, pozwalających określać gotowość klienta do kupna produktu w danej cenie! Dzięki temu z łatwością zidentyfikujesz szanse na dodatkowe zyski, uzyskasz cenę odpowiednią do pełnej wartości produktu i zapewnisz swojej firmie przewagę w trudnych czasach!
Poznaj innowacje pricingowe, które stosują największe firmy i startupy na świecie, w tym jednorożce z Doliny Krzemowej. Twoja firma również może je wykorzystać i odnieść sukces!
PRELEGENCI
MadhavanRamanajum
Board Member and Partner, Simon - Kucher & Partners
dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute i redaktor naczelny „ICAN Management Review”
Tomasz Stec
Managing Partner CEE, Simon - Kucher & Partners
Artur Staniec
Managing Director CEE, Simon - Kucher & Partners
Marko Razdevšek
Head of Project Management Office, Tuš, Slovenia
Miroslav Tlustý
Head of Pricing, Dr. Max, Czech Republic
Filip Marcińczyk
Global Commercial Excellence Director, eBay Classifieds Group
ProgramKonferencji
09.30 – 10.00
Webinarium networkingowe
10:00 - 10:30
Przerwa
10.30 - 10.40
Studio ICAN + przywitanie uczestników konferencji
10.40 - 11.10
Wartość, cena, marża: nowe relacje w czasach po COVID-19
11.10 - 11.20
Sesja Q&A
11.20 - 11:25
Studio ICAN
11:25 - 12:25
Monetizing Innovation: Achieving profitability and sustainable growth from better pricing
12:25 - 12:30
Studio ICAN
12:30 - 12:40
Przerwa
12:40 - 12:45
Studio ICAN
12:45 - 13:15
[case study] Pricing transformation: a success story by a traditional Slovenian retailer
13:15 - 13:30
Sesja Q&A
13:30 - 13:35
Studio ICAN
13:35 - 14:05
[case study] How to bring pricing to the next level with dynamic solution?
14:05 - 14:20
Sesja Q&A
14:20 - 14:25
Studio ICAN
14:25 - 14:55
[case study] Potęga pricingu w praktyce: rozwiązania generujące (znaczną) część wzrostu grupy
14:55 - 15:10
Sesja Q&A
15:10 - 15:15
Studio ICAN
15:15 - 15:35
Summary and Conclusions
15:35 - 15:50
Sesja Q&A
15:50 - 15:55
Studio ICAN
15:55 - 16:15
Sesja Q&A
16:15 - 16:20
Studio ICAN | Podsumowanie konferencji
GWARANCJA KORZYŚCI
Jeśli po zakończeniu konferencji uznają Państwo, że omawiane techniki nie mają zastosowania w Państwa przypadku bądź mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące jakości prowadzenia konferencji lub towarzyszących jej materiałów, oferujemy całkowity zwrot kosztów uczestnictwa!
Dlatego z uczestnictwem w konferencji nie wiąże się żadne ryzyko, a tylko możliwość osiągnięcia wymiernych korzyści w postaci praktycznych umiejętności oraz nowych rozwiązań w firmie.
dr Witold Jankowski Prezes ICAN Institute