Neurokomunikacja w biznesie:
jak przekonywać i angażować pracowników, klientów i innych interesariuszy
Wykorzystaj wiedzę o mózgu do tworzenia przekonujących komunikaty, wobec których nie można przejść obojętnie. Wywołuj pożądane reakcje u odbiorców!
dr Carmen Simon
Wykładowczyni Stanford University i Chief Science Officer w Corporate Visions. Jest przedsiębiorczynią z Doliny Krzemowej, neurobiolożką poznawczą oraz cenioną mówczynią na konferencjach dla osób związanych ze sprzedażą i marketingiem...
Sesja 4 programu rozwojowego dla menedżerów i liderów - czego się dowiesz?
- Poznasz naukowe wyjaśnienie, jak mózg zapamiętuje informacje i jakie złe nawyki w tworzeniu komunikacji sprawiają, że jest łatwa do zapomnienia.
- Dowiesz się, jak odkryć motywatory Twoich odbiorców, czyli co ich mózgi uznają za nagrodę, i odnosić się do nich w komunikacji.
- Sprawdzisz, jak mózg podejmuje decyzje i jak możesz wpływać na ten proces za pomocą odpowiednich komunikatów.
- Dowiesz się, czemu nasze mózgi nie lubią zmian i jak przełamywać opór według najnowszych odkryć neuronauki.
- Odkryjesz, dlaczego niektóre firmy mają kiepski marketing i mnóstwo klientów (skąd ten paradoks?).
- Przekonasz się, kiedy najlepiej walczyć o kontrahenta i o której godzinie ustawić negocjacje.
Jaki problem porusza sesja 4
Komunikowanie się z pewnością siebie i jasnością to nie tylko zaleta – to konieczność! Dotyczy to zarówno liderów, jak i marketingowców, sprzedawców i innych osób współpracujących bezpośrednio z klientami.
Jak upewnić się, że Twoje komunikaty nie są tylko kolejną ulotną wiadomością w tłumie? Jak tworzyć treści, które przyciągają uwagę i motywują do działania? Jak prowadzić komunikację, by skłaniała do działania pracowników, klientów, partnerów, a nawet konkurencję?
Poznaj polskich praktyków
Program sesji 4
10:00
10:10
dr Witold Jankowski, ICAN Institute
10:45
11:00
11:10
Joanna i Jarosław Burdek
- Czy w cenniku powinno być dużo zer, czy mało. A może wcale?
- Jak prezentować ceny - od największej czy od najniższej?
- Czy powinnam mieć na stronie kreskówki, czy lepiej zdjęcia?
- Czy można popsikać klienta aerozolem, by zmienił zachowanie?
- Co lepiej dać do picia na rozmowie sprzedażowej?
- O której godzinie ustawić negocjacje?
- Kiedy najlepiej walczyć o kontrahenta?
- Dlaczego niektóre firmy mają kiepski marketing i mnóstwo klientów?
- Dlaczego duże marki B2B mają tak nudną komunikację (i czy to im się opłaca?)
11:35
11:45
11:50
12:15
12:25
12:45
dr Carmen Simon
- Mapa drogowa tworzenia treści biznesowych, które przyciągają uwagę i jednocześnie wpływają na wyniki.
- Jak sprawić, aby Twoje komunikaty były zapamiętywane, przyciągały uwagę i utrzymywały je w czasie.
- Wskazówki, które umożliwią Ci nawiązywanie relacji, przekonywanie i konwertowanie odbiorców.
13:30
13:50
13:55
14:20
14:30
Online
15 maja 2025
Kup 5 sesji programu rozwojowego i ciesz się rabatem z bonusami
Udział w dedykowanym warsztacie stacjonarnym
Poznaj ciekawe osoby ze świata biznesu i zainspiruj się na warsztacie, który odbędzie się podczas konferencji Trendy HR (czerwiec 2025).
Prestiżowy certyfikat potwierdzający udział
Wzmocnij swoją markę osobistą rozpoznawalnym na rynku certyfikatem.
Rabat 30% na platformę e-learningową
Zyskaj bazę ponad 40 certyfikowanych kursów online z kluczowych dziedzin biznesu.
Członkostwo w elitarnym Klubie Absolwenta ICAN
Dołącz do inspirującej społeczności liderów z całej Polski i wymieniaj się doświadczeniami.
Najniższa cena z 30 dni przed 4900.00 zł
Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?
Masz pytania? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem. Omówimy Twoje potrzeby rozwoju i pomożemy podjąć decyzję o udziale w programie.
Magdalena Witek
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą!
Często zadawane pytania
Nie, nie potrzebujesz żadnego oprogramowania. Otrzymasz na podany przez siebie adres e-mail link do transmisji konferencji, który otworzy się w przeglądarce. Polecamy jedynie sprawdzić swoje połączenie internetowe przed rozpoczęciem konferencji i upewnić się, czy jest ono stabilne. Dzięki temu możesz oglądać konferencję na dowolnym urządzeniu.
Pytania do prelegentów możesz zadawać bezpośrednio na czacie, który jest moderowany przez nasz zespół.
Certyfikat uczestnictwa otrzymasz w wersji elektronicznej na adres e-mail podany podczas rejestracji na wydarzenie. Warto pochwalić się w nim swojej sieci kontaktów dla wzmocnienia marki osobistej i wzbogacenia profilu.
W przypadku problemów technicznych takich jak trudności z dźwiękiem lub obrazem, sprawdź swoje ustawienia i połączenie internetowe. Upewnij się, że nie masz wyciszonego dźwięku, a połączenie jest stabilne. Możesz również skontaktować się z nami telefoniczne pod numer 22 250 11 44 lub email infolinia@ican.pl.