Wideo
Obejrzyj filmy przygotowane przez redakcję MIT Sloan Management Review Polska.
Selena Effective Manager Academy (SEMA) – program rozwojowy dla managerów
Zapraszamy do zapoznania się z rozmową dr. Witolda Jankowskiego Prezesa ICAN Institute z Michałem Kabath Dyrektorem HR Selena Group na temat programu rozwojowego dla managerów Selena Effective Manager Academy (SEMA).
Wyświetl wideo ›Iwona Jacaszek-Pruś: „Firmy, które chcą się rozwijać, muszą zadbać o różnorodność zespołów”
Profit, portfolio, planeta i ludzie to cztery filary strategii Przyszłość 2030 ogłoszonej przez Kompanię Piwowarską trzy lata temu. Iwona Jacaszek-Pruś, pełniącą funkcję dyrektorki ds. korporacyjnych, opowiada o tym, jak od tego czasu w firmie ewoluowało zarządzanie różnorodnością.
Wyświetl wideo ›Jacek Hutyra, Orange Polska: „Jedyny rodzaj działalności bez wpływu na klimat to jej brak”
O wpływie firm technologicznych na środowisko i klimat, a także o działaniach Orange Polska podejmowanych w celu redukcji emisji dwutlenku węgla mówi Jacek Hutyra, Climate Officer.
Wyświetl wideo ›Katarzyna Dubno, Adamed Pharma: „Bez inwestycji farmacja nie istnieje”
Branża farmaceutyczna boryka się z wieloma problemami, ale mimo to nie ustaje w wysiłkach na rzecz innowacyjności. O tym, jak pogodzić imperatyw inwestowania w badania i rozwój z mocami produkcyjnymi, mimo niesprzyjających okoliczności, opowiada Katarzyna Dubno, dyrektorka ds. relacji zewnętrznych i ekonomiki zdrowia w firmie Adamed Pharma.
Wyświetl wideo ›Małgorzata Ciechomska, Orange: „Rozwiązania smart nie są zarezerwowane wyłącznie dla metropolii”
O rosnącej otwartości polskich miast na technologie z zakresu IoT oraz o inteligentnej transformacji naszego otoczenia opowiada Małgorzata Ciechomska, dyrektorka sprzedaży i marketingu IoT i Smart Cities z Orange Polska.
Wyświetl wideo ›Katarzyna Kowalska, KUKE: „Trzeba umieć rozmawiać ze wszystkimi”
KUKE udało się stworzyć różnorodny, wielopokoleniowy i otwarty na różne poglądy zespół. Wiceprezeska zarządu Katarzyna Kowalska twierdzi, że nie był to przypadek, a efekt uboczny kultury organizacyjnej firmy.
Wyświetl wideo ›Przemysław Oczyp, KPMG: „Ambitne firmy od dawną dążą do ograniczenia śladu węglowego”
O najnowszych trendach kształtujących działania firm na rzecz zrównoważonego rozwoju i dążenia do neutralności klimatycznej Europy mówi Przemysław Oczyp, ekspert w zakresie ESG i kwestii klimatu reprezentujący KPMG.
Wyświetl wideo ›Michał Popiołek, mBank: „Coraz więcej źródeł energii będzie zielonych. Taka przyszłość jest nieunikniona”
Jaką rolę w zrównoważonej transformacji odegrają banki? Z jakimi oczekiwaniami z ich strony będą się musiały liczyć firmy chcące pozyskać finansowanie zewnętrzne? Na te pytania oraz kilka innych odpowiada Michał Popiołek z mBanku.
Wyświetl wideo ›Michał Gembal: „Uczenie się do końca życia jest naszym obowiązkiem”
Z Michałem Gembalem z firmy Arcus oraz Federacji Inicjatyw Oświatowych rozmawiamy m.in. o kompetencjach przyszłości, w które warto inwestować już dziś.
Wyświetl wideo ›Firmy pod presją rosnących cen – możliwe scenariusze oraz sposoby radzenia sobie z inflacją
Poziom inflacji w Polsce bije rekordy – w sierpniu wynosił aż 16,1%. Takiego wzrostu nie widzieliśmy od 1997 roku! Czego możemy spodziewać się pod koniec tego roku i w drugiej połowie 2023 roku? Jak firmy mogą przeciwdziałać inflacji i radzić sobie z presją stale rosnących cen? Sprawdź, czy mamy do czynienia już z recesją techniczną i stagflacją, a także dowiedz się, jak im przeciwdziałać, by przeprowadzić swoją firmę przez bieżące zawirowania i trudności.
Wyświetl wideo ›CFO jako lider zmiany w procesie wdrożenia automatyzacji
Wdrożenie procesu automatyzacji w obszarze finansów zmieniło się z „przyjemnej potrzeby” w „konieczność”, dając organizacjom i dyrektorom finansowym przewagę nad konkurencją. Zwlekając z wprowadzeniem automatyzacji, dyrektorzy finansowi tracą możliwość zwiększenia wartości dodanej dla całej organizacji i skutecznego kreowania strategii przyszłości.
Wyświetl wideo ›Gdy rozwija się lider – rozwija się cała organizacja. Poznaj opinię absolwenta o programie ITL Strategic Leadership Academy™!
Przedstawiamy wywiad ze Sławomirem Kubiczkiem, Chief Executive Officer w FRIZO, który opowiedział o programie rozwojowym ICAN Institute z perspektywy uczestnika.
Wyświetl wideo ›Błażej Fiecek, E.ON Foton: „Fotowoltaika nadal się opłaca”
Transformacja energetyczna jest nieunikniona, a jej tempo przyspiesza chęć uniezależnienia się od paliw kopalnych pochodzących z Rosji. O tym, jakie miejsce zajmie w tym procesie fotowoltaika oraz jak pod wpływem pandemii i wojny w Ukrainie zmieniło się podejście do inwestycji w wytwarzanie prądu z energii słonecznej, mówi Błażej Fiecek, wiceprezes zarządu i dyrektor finansowy E.ON Polska.
Wyświetl wideo ›Piotr Kuba, PFR TFI: „Zawsze warto być gotowym na najgorsze”
Z badań ICAN Research wynika, że polskie przedsiębiorstwa pod koniec 2021 roku oceniały swoją sytuację coraz lepiej. Świętowanie jednak nie trwało długo, bo wraz z wybuchem wojny w Ukrainie pojawiło się wiele nowych wyzwań związanych z zarządzaniem emocjami pracowników, niesieniem pomocy Ukraińcom, ale też załamanymi łańcuchami dostaw czy nadchodzącymi kłopotami z dostępem do surowców. O tym, jak zarządzać oraz dokonywać ekspansji nawet w trudnych czasach, opowiada nam Piotr Kuba, członek zarządu PFR TFI.
Wyświetl wideo ›Artur Białkowski, Medicover Poland: „Branża medyczna musi korzystać z najnowszych technologii”
Digitalizacja nie tylko ułatwia pracę lekarzom, ale sprawia też, że sam pacjent może w pewnym zakresie postawić diagnozę.
Wyświetl wideo ›Jarosław Rot, BNP Paribas Bank Polska: „Zrównoważony rozwój nie jest modą, lecz megatrendem”
Zrównoważona transformacja biznesu, świata i społeczeństwa jest nieunikniona. Jednak jej tempo zależy od wspólnych wysiłków wielu podmiotów. O tym, jaka jest rola banków w tej zmianie, opowiedział nam Jarosław Rot, dyrektor wykonawczy obszaru zrównoważonego rozwoju w BNP Paribas Bank Polska.
Ryszard Hordyński, Huawei Polska: „Bez działań w zakresie ESG firmom będzie się coraz trudniej rozwijać”
Zrównoważony rozwój staje się nieodzowną częścią strategii postępowych firm. Działać trzeba tu i teraz, często bez drogowskazów w postaci regulacji, które nie nadążają za zmieniającymi się okolicznościami. Ryszard Hordyński, dyrektor ds. strategii i komunikacji z Huawei Polska opowiada nam o dobrych praktykach i wyzwaniach związanych z działalnością na rzecz środowiska, społeczeństwa i ładu korporacyjnego.
Wyświetl wideo ›Nowe miejsce pracy, do którego wrócą Twoi pracownicy
Przedstawiamy zapis webinaru, w którym zaproszeni przez ICAN Institute goście odpowiadają na pytania dotyczące tego, jakie warunki powinno spełniać biuro, by ułatwiało pracę w modelu hybrydowym.
Wyświetl wideo ›Firma we mgle wojny. Jak prowadzić biznes w świecie VUCA 3.0
Rosyjska napaść na Ukrainę zmieniła świat i przyniosła ze sobą nowe zagrożenia, ale też nowe możliwości. Żeby pomóc menedżerom podejmować trafne decyzje w złożonych warunkach niepewności, redakcja „ICAN Management Review” przygotowała bezpłatne webinarium „Firma we mgle wojny. Jak prowadzić biznes w świecie VUCA 3.0”.
Wyświetl wideo ›Deborah Ancona: lider to ktoś, kto stoi u steru podczas sztormu
W czasach wysokiej niepewności, której często towarzyszy strach o przyszłość, oczy pracowników zwracają się ku liderom. Oczekują, że staną oni na wysokości zadania i bezpiecznie przeprowadzą ich przez burzę.
Wyświetl wideo ›Pięć najczęstszych błędów organizatora akcji promocyjnych – praktyka, prawo, podatki
Loterie, konkursy i inne akcje promocyjne to ciekawy sposób na zaangażowanie konsumentów i klientów oraz promowanie marki. Jak organizować takie akcje, aby przebiegały bez zawirowań prawnych, a klienci dobrze się bawili?
Wyświetl wideo ›Strategia firmy i funkcjonowanie zespołów w czasach kryzysu
Praca lidera i praca zespołów organizacji zawsze odbywa się w pewnym określonym kontekście, określonej rzeczywistości geopolitycznej. Obecnie tym kontekstem jest oczywiście to, co dzieje się na Ukrainie – tragedia humanitarna, która przenosi się też na sferę biznesu.
Wyświetl wideo ›Praktyczne wskazówki w zarządzaniu flotą. Mobilność i redukcja kosztów
Rynkiem samochodowym wstrząsają kolejne kryzysy, związane z pandemią, zakłóceniami w łańcuchach dostaw, ograniczeniem w dostępności półprzewodników, a ostatnio – wojną w Ukrainie. Nie ulega zatem wątpliwości, że sposób zarządzania flotą również powinien zostać całkowicie przedefiniowany.
Wyświetl wideo ›Data analytics z perspektywy CFO
Dyrektorzy finansowi, biorąc aktywny udział w transformacji cyfrowej swoich firm, stają się kluczowymi partnerami biznesowymi oraz zarządzającymi efektywnością firmy.
Wyświetl wideo ›Jak odkryć w sobie przedsiębiorczość? Poznaj opinię absolwenta programu ITL Management™
Czy kolejne studia menedżerskie to dobra inwestycja? Zobacz, co na ten temat sądzi Mikołaj Buczyński, Project Manager w City Cosmetics, i poznaj praktyczne wskazówki, które mogą pomóc w podjęciu decyzji.
Wyświetl wideo ›Gretchen Anderson: "Współpraca dla samej współpracy nie ma sensu"
Autorka książki Sztuka współpracy dzieli się swoimi spostrzeżeniami nt. budowania środowiska biznesowego sprzyjającego zespołowym działaniom. Jakie pułapki czyhają na drodze ku owocnej współpracy? Na czym polega teatr współpracy? Czym jest zgadywaton?
Wyświetl wideo ›Zarządzanie flotą w 2022. Jak redukować koszty?
W 2021 roku rynek motoryzacyjny zaskoczył wszystkich. Większość trendów, które były pewne jeszcze dwa lata temu, całkowicie lub częściowo się zmieniła. Brak nowych samochodów, rekordy rejestracji samochodów sprowadzonych, wydłużające się kolejki w serwisach, rosnące ceny samochodów nowych i używanych. To tylko kilka wniosków płynących z 2021. Jaki będzie 2022? Jak się do niego przygotować?
Wyświetl wideo ›Nowy Polski Ład – nowe wyzwania dla CFO
W dniu 1 stycznia 2022 r. wszedł w życie Polski Ład, który zawiera wiele ważnych zmian dla przedsiębiorców. To rewolucja dla wielu firm, która będzie miała istotny wpływ na sytuacje finansową większości z nich.
Wyświetl wideo ›Ekspansja zagraniczna: czy kryzys może stać się szansą?
Mówi się, że kryzys jest jednocześnie zagrożeniem i szansą. Czy polskie firmy wykorzystały obecny kryzys i następujące po nim ożywienie do wzmocnienia pozycji na zagranicznych rynkach?
Wyświetl wideo ›Nowoczesny pracodawca – jak wygrywać na rynku?
Praca w trybie hybrydowym stawia bardzo dużo wyzwań zarówno przed pracodawcami jak i pracownikami. Zdalne wykonywanie obowiązków służbowych sprawiło, że pracodawcy muszą walczyć o utrzymanie talentów zapewniających ich organizacjom przewagi konkurencyjne.
Wyświetl wideo ›Aric Dromi: biznesowe strefy komfortu – i jak z nich wyjść
Aric Dromi to futurolog, który sam siebie określa mianem "professional troublemaker". Rzeczywiście, jego poglądy na biznes, zwłaszcza w kontekście nowych technologii, nie zawsze są komfortowe w odbiorze i często burzą pewne sfery komfortu – ale głęboko inspirują do zmian.
Wyświetl wideo ›Czy przemysł 4.0 jest dla wszystkich? Jak rozumieć transformację cyfrową
Myśląc o przemyśle 4.0 często za bardzo skupiamy się na nowych technologiach, a zbyt mało czasu poświęcamy pracownikom, którzy zajmą się obsługą wdrażanych systemów. Tymczasem jest to szybki sposób na uczynienie inwestycji bezużytecznymi.
Wyświetl wideo ›Patriotyzm regionalny w biznesie
Wejście dużego inwestora na lokalny rynek wprowadza wiele pozytywnych zmian zarówno dla mieszkańców danego regionu, sprzyja rozwojowi konkurencyjności i przepływowi know-how. Dziś wiele firm stara się nie tylko czerpać korzyści ze swojej działalności, ale także wspierać lokalną społeczność i angażować się w jej życie.
Wyświetl wideo ›Jakie inspiracje i rozwiązania mogą zaczerpnąć liderzy od dowódców wojskowych?
Mariusz Kostera, dyrektor zarządzający ICAN Institute, rozmawia z Justinem Maciejewskim na temat zwinnego przywództwa, które może skorzystać na wykorzystaniu rozwiązań stosowanych przez współczesną armię.
Wyświetl wideo ›Jak zarządzać doświadczeniami klientów w cyfrowym świecie?
Najlepszym źródłem wiedzy o swoich produktach i usługach są opinie klientów. W jaki sposób skutecznie wykorzystać reakcje klientów do projektowania lepszych doświadczeń na każdym etapie ścieżki zakupowej?
Wyświetl wideo ›Zmiana kulturowa wspierana cyfrowo
Nie ma ucieczki przed transformacją cyfrową – ci, którzy stoją w miejscu, w końcu przegrają z konkurencją, która wykorzysta przewagi zdobyte dzięki automatyzacji i lepszemu odpowiadaniu na potrzeby klientów. Jednak w jaki sposób przygotować załogę na zmiany?
Wyświetl wideo ›Kluczowe trendy w obszarze nauki i rozwoju pracowników
Zdalny i hybrydowy model pracy przyjął się i jest powszechnie stosowany w wielu przedsiębiorstwach. Podobnie jak podejście do miejsca pracy, zmienił się sposób zdobywania wiedzy i nowych umiejętności – coraz częściej w tym obszarze wykorzystujemy zalety komunikacji na odległość.
Wyświetl wideo ›Znaczenie zdalnego potwierdzania tożsamości dla rozwoju usług online
Firmy decydujące się na wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych czeka wiele wyzwań – jednym z nich jest elektroniczna identyfikacja klienta.
Wyświetl wideo ›Zwinny HR na burzliwe czasy
Podczas II Kongresu "Liderzy Jutra" zorganizowanego przez ICAN Institute eksperci HR i dyrektorzy personalni rozmawiali o sprawdzonych strategiach, najlepszych praktykach, ale także i o tym, jakie działania nie będą już skuteczne i co warto zmienić przygotowując się na nadejście 2022 roku.
Wyświetl wideo ›Jakie strategie marketingowe będą dominować w najbliższych latach?
Jak istotne jest aktywne dostosowywanie strategii do aktualnych warunków może świadczyć fakt, że Polska jest jednym z trzech państw na świecie (obok Niemiec i Chin), w których udział marketplace'ów przekroczył 50%.
Wyświetl wideo ›Smart office – nowe technologie ułatwiają powrót do biur
Bene wspólnie z Thing‑It stworzyło system i aplikację, za pomocą której można w wygodny sposób zarządzać biurem. Za pomocą aplikacji mobilnej pracownicy mogą wchodzić do siedziby firmy bez dotykania drzwi, a także rezerwować miejsce parkingowe, szafkę albo biurko.
Wyświetl wideo ›Adaptacyjna kultura organizacyjna – wywiad z dr Christine McCarthy
Jak stworzyć środowisko pracy, które sprzyja innowacji i przyczynia się do wzrostu organizacji, zamiast go hamować? Przeczytaj wywiad z dr Christine McCarthy, dyrektor generalną TEC Leadership Institute, przeprowadzony przez Jacka Tomczyka, redaktora "ICAN Management Review".
Wyświetl wideo ›IBM Flash Systems – bezpieczeństwo inwestycji i bezpieczeństwo danych
W dzisiejszym świecie biznes w coraz większym stopniu opiera się na danych, dlatego tak jak zabezpieczamy majątek firmy, w podobny sposób powinniśmy dbać o bezpieczeństwo informacji na firmowych serwerach. Warto o tym pamiętać decydując się na inwestycję w infrastrukturę IT, co zwróci się w przyszłości w postaci niskiego całkowitego koszt posiadania danego rozwiązania.
Wyświetl wideo ›Jak działa mobilny podpis elektroniczny? Czy warto go stosować w biznesie?
Technologie umożliwiające stosowanie podpisu elektronicznego znane są i wykorzystywane w Polsce już od 20 lat, ale w ostatnich miesiącach ich popularność radykalnie wzrosła. Czemu tak się stało? I jakie są korzyści biznesowe stosowania podpisu elektronicznego?
Wyświetl wideo ›Korozja relacji – wymuszona praca zdalna
Pandemia wymusiła na wielu organizacjach wprowadzenie pracy zdalnej. W zespołach nastąpiła mobilizacja, ale kiedy okazało się, że stan wyjątkowy zostaje przedłużony, zarządzający zdali sobie sprawę, że trzeba przemodelować sposób zarządzania ludźmi.
Wyświetl wideo ›Porozmawiajmy tym, co każdy menedżer powinien dzisiaj wiedzieć o marketingu. Bądź z nami w czwartek, 4.11.21 o 14:00!
Świętuj z nami premierę nowego, jedenastego już wydania „ICAN Management Review” i dowiedz się, dlaczego cyfrowa transformacja marketingu jest w twoim interesie, niezależnie od tego, czym się zajmujesz na co dzień w firmie!
Wyświetl wideo ›Wyzwania HR w 2022 roku – jak sobie z nimi radzić?
Pandemia wpłynęła na wiele aspektów funkcjonowania biznesu oraz zmusiła nas do przedefiniowania znanych od lat pojęć tj. miejsce pracy, czas pracy, stanowisko pracy czy pracownik. Choć wiele wyzwań z obszaru HR pozostało niezmiennych, zmienił się kontekst w którym działy personalne muszą je realizować.
Wyświetl wideo ›Polski Ład – co oznacza dla działów HR?
Działy HR wielu firm z uwagą przyglądają się zmianom wprowadzanym przez "Polski Ład". Wszystko wskazuje na to, że zmieni on nie tylko sytuację pojedynczych podatników czy osób prowadzących własną działalność gospodarczą, ale wpłynie także szerzej na sposób funkcjonowania całych przedsiębiorstw i ich pracowników.
Wyświetl wideo ›Jak zwinnie zarządzać w czasach dużej zmienności? Weź przykład z nowoczesnej armii
Justin Maciejewski jest ekspertem o wyjątkowych kompetencjach – ma zarówno ogromne doświadczenie wojskowe (współczesna armia brytyjska), jak i biznesowe (McKinsey). Gdy ktoś taki opowiada o zwinnym zarządzaniu, warto go posłuchać.
Wyświetl wideo ›Znaczenie zdalnego potwierdzania tożsamości w procesach biznesowych
Usługi zaufania oraz identyfikacji elektronicznej są istotnym elementem transformacji cyfrowej. Firmy decydujące się na wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych czeka wiele wyzwań – jednym z nich jest elektroniczna identyfikacja klienta.
Wyświetl wideo ›Jak uchronić firmę przed negatywnymi zmianami kursu walutowego?
Sposoby na zarządzanie ryzykiem kursowym.
Wyświetl wideo ›Zdrowi i szczęśliwi pracownicy – najlepsza recepta na zyskowny biznes
Rośnie dług zdrowotny pracowników, a firmy trawi pandemia wypalenia organizacyjnego, czego konsekwencje mogą ciągnąć się latami. O tym, jak organizacje mogą im przeciwdziałać i stać się strażnikami zdrowia swoich ludzi rozmawialiśmy w studiu ICAN Institute.
Wyświetl wideo ›Zarządzanie wartością dla klientów w digitalnym świecie
W cyfrowym świecie klienci mają pod ręką dostęp do porównywarek i forów opinii – co wymusza na producentach pokazywanie jasnych wyróżników oraz konkretnych propozycji wartości dla potencjalnych klientów, nabywców oferowanych dóbr.
Wyświetl wideo ›Wszystko co chciałbyś wiedzieć o brandingu, ale boisz się zapytać
Mariusz Przybył, współzałożyciel agencji marketingowej BNA, Andrzej Rozen, Brand Consultant BNA, a także Przemysław Ladra, wiceprezes ds. handlowych marki x-kom podczas rozmowy prowadzonej przez Joannę Koprowską podpowiadali jak za pomocą designu i działań marketingowych sprawić, aby stworzyć spójną identyfikację marki, a także jak przekazać na zewnątrz wartości przyświecające organizacji.
Wyświetl wideo ›Mark Roberge: Jak skalować proces sprzedażowy
Skalowalna sprzedaż to klucz do rozwoju biznesu. Redaktor naczelny "ICAN Management Review", Witold Jankowski, rozmawia z Markiem Roberge'm o tym, jakie są najnowsze modele i praktyki związane z tym zagadnieniem.
Wyświetl wideo ›Jak skutecznie zarządzać wielopokoleniowym zespołem
W firmach pracują przedstawiciele różnych generacji. Przez to, że inaczej patrzą na świat, często trudno im się dogadać. Stosując cztery sposoby, szybko przekonasz się, jak wielki potencjał kryje się w multigeneracyjnym miejscu pracy, i uczynisz z pokoleniowych różnic źródło sukcesu firmy.
Wyświetl wideo ›Potraktuj klienta jak partnera, a stworzycie nową wartość
Działy sprzedaży coraz częściej pełnią rolę doradczą i włączają klienta w proces tworzenia oferty. Wymaga to od sprzedawców nowych kompetencji, a firmy szukają nowych modeli sprzedaży doradczej, aby jeszcze efektywniej działać na zmieniającym się rynku.
Wyświetl wideo ›Odpowiedzialne inwestowanie – moda, PR czy zmiana na dobre?
Kiedyś inwestorom to się nawet nie śniło. Dzisiaj coraz częściej wyboru inwestycji dokonuje się nie tylko z zastosowaniem tradycyjnych kryteriów finansowych, ale również na podstawie kryteriów z zakresu odpowiedzialności społecznej. Jak połączyć zarabianie z pozytywnym odziaływaniem na otoczenie? Poznaj impact investing.
Wyświetl wideo ›Kultura organizacyjna w popandemicznej rzeczywistości
Dziś, pracując w większości w rozproszonych zespołach, znacznie bardziej i szybciej dociera do nas, jak ogromne znaczenie ma kultura organizacji, w której pracujemy. O tym, jak i dlaczego warto ją budować i zmieniać w czasach pracy zdalnej przekonuje dr Maria Mycielska, ekspertka w obszarze kultury organizacyjnej.
Wyświetl wideo ›Dokąd zmierzają technologie wykorzystywane w e-commerce?
Przyszłość sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem internetu zapowiada się niezwykle ciekawe, głównie za sprawą technologii takich jak algorytmy sztucznej inteligencji, daleko posunięta personalizacja oraz rozpoznawanie mowy. Tylko czy rzeczywiście chodzi o przyszłość, a nie o teraźniejszość? Rozmawiamy o tym z Michałem Blakiem, CEO firmy edrone.
Wyświetl wideo ›Zarządzanie kancelarią – w stylu korpo
Czy można zastosować jeden wzorzec postępowania dla zarządzania korporacją i firmą z branży usług profesjonalnych? O przywództwie w organizacji opartej na wiedzy specjalistów mówią prawnicy – prof. dr hab. Paweł Podrecki i mecenas Xawery Konarski.
Wyświetl wideo ›Ludzie w miejscu pracy - jak pandemia zmieniła sytuację pracowników?
Według najnowszego raportu firmy ADP „People at Work 2021: A Global Workforce View” pandemia wpłynęła nie tylko na sytuację finansową zatrudnionych, ale także przyczyniła się do nałożenia na pracowników dodatkowych obowiązków lub zmiany ich roli w firmie.
Wyświetl wideo ›Efektywne zarządzanie danymi z perspektywy dyrektora finansowego
Zespoły finansowe już dawno przestały zajmować się wyłącznie tradycyjnie przypisywanym im zadaniom, czyli księgami rachunkowymi i równoważeniem budżetu. Teraz ich domeną stały się bardziej analityczne zadania zarządzania strategicznego. Praca zespołu finansowego ma więc wpływ nie tylko na bieżące funkcjonowanie firmy, ale też na jej przyszłość.
Wyświetl wideo ›Zapewnij bezpieczeństwo
Dlaczego zebry nie mają wrzodów mimo licznych zagrożeń ich środowiska naturalnego? To proste – nie walczą ze sobą wewnętrznie. Stado tworzy krąg bezpieczeństwa, w którym wewnętrznie nie istnieją źródła stresu – jest za to współpraca. W organizacjach biznesowych bywa, niestety, inaczej.
Wyświetl wideo ›Nowe spojrzenie na zrównoważony rozwój
Inicjatywy na rzecz środowiska, społeczeństwa i ładu korporacyjnego są bardzo potrzebne, a ich rosnąca liczba cieszy. Sęk w tym, że nie zawsze są częścią większej strategii i mają realny wpływ na otoczenie. Dobre intencje to zdecydowanie za mało, firmy potrzebują dziś strategicznej wizji i planu na jej realizację. Tego coraz częściej wymagają inwestorzy, klienci i pracownicy.
Wyświetl wideo ›Blaski i cienie wirtualnego kontaktu w sprzedaży
Jak można usprawnić kontakty wirtualne, aby stały się satysfakcjonujące dla klientów, a także bardziej skuteczne? Na to pytanie starała się odpowiedzieć Paula Wąsowska, DBA, ekspert ds. innowacji i strategii, praktyk biznesu w branży wysokich technologii.
Wyświetl wideo ›Jak zatrudniać pracowników w czasach home office?
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez ADP, w skali globalnej pandemia doprowadziła do czterokrotnego wzrostu liczby przepisów z zakresu prawa pracy. To postawiło działom HR nowe zadania, Dowiedz się, w jaki sposób firmom w krótkim czasie udało się zoptymalizować swoje działania i uzyskać przewagę rynkową.
Wyświetl wideo ›Ekspansja zagraniczna w kryzysie
Od czego zacząć, jeśli decydujemy się na podbój innych rynków i jakie wybrać kierunki rozwoju, a także jakie bariery stoją przed przedsiębiorcami planującymi międzynarodowy rozwój? Na te oraz inne pytania starali się odpowiedzieć goście Pawła Kubisiaka w webinarium Think Tanku "Be Polish, Be Global".
Wyświetl wideo ›Jak pokonać kryzys zaangażowania?
Podczas webinarium zorganizowanego przez ICAN Institute eksperci rozmawiali o tym, w jaki sposób można próbować sprostać kryzysowi zaangażowania w oganizacji i motywować pracowników do bardziej efektywnego wykonywania swoich obowiązków służbowych.
Wyświetl wideo ›E-commerce w Polsce: chwilowe przyśpieszenie czy trwała zmiana?
W 2020 polski rynek e-commerce był warty aż 70 mld zł. Po wielu latach wzrostu w tempie kilkunastu procent rocznie okres epidemii COVID-19 przyniósł niemal jego trzykrotne przyspieszenie! Co to oznacza dla firm? Jakie są wizje przyszłości e-commerce i jego ekosystemu?
Wyświetl wideo ›Narzędzia pracy zdalnej w zespole finansowym
Bez wątpienia praca zdalna jest dziś najpopularniejszym modelem pracy. Taka forma odpowiada wielu pracownikom, dlatego firmy rozważają wdrożenie na stałe modelu hybrydowego. Ten trend dotyczy również zespołów finansowych.
Wyświetl wideo ›Jak sprawnie i bezpiecznie wdrażać usługi zdalne?
Świat zmienia się w bardzo szybkim tempie, czego przejawem jest wszechobecna cyfryzacja usług, zarówno tych publicznych jak i komercyjnych. Możemy być pewni, że są to zmiany, które zostaną z nami także po ustaniu pandemii - klienci łatwo przyzwyczajają się bowiem do wygodnych rozwiązań i nie ma powodu, aby chcieli z nich zrezygnować.
Wyświetl wideo ›HR jako wsparcie firmy w niepewnych czasach – webinarium
W 2020 roku pandemia COVID-19 zmieniła sposób funkcjonowania firm i jej pracowników. Dziś poruszamy się w zupełnie nowym środowisku pracy. A to wymusza zmianę naszego podejścia do ciągłości działania biznesowego. Czy można przygotować się biznesowo na nieoczekiwane wydarzenia?
Wyświetl wideo ›Sprawna komunikacja zdalna, czyli angażuj i integruj odbiorców!
Skuteczna komunikacja to najważniejsze narzędzie w rękach każdego lidera, dzięki któremu może on wraz z zespołem osiągać założone cele. W czasie home office okazała się ona poważnym wyzwaniem zarządczym. Jak efektywnie rozmawiać z zespołem pracującym zdalnie i unikać typowych błędów komunikacyjnych?
Wyświetl wideo ›Flota samochodowa, złote zasady zarządzania i serwisowania
Jak będzie wyglądała przyszłość rynku motoryzacyjnego i jak wypracować realne oszczędności dzięki optymalizacji firmowej floty pojazdów. Odpowiedzi szukaliśmy podczas webinarium ICAN Institute.
Wyświetl wideo ›Nowe biura w nowej normalności
Jakie powinno być elastyczne biuro? Jak zadbać o zdrowie i odporność jego użytkowników? No i wreszcie – jak przetransformować biuro, by stanowiło najlepszą odpowiedź na obecne potrzeby pracowników? Odpowiedzi na te pytania zawarte są w trzech krótkich wystąpieniach w formie wideo.
Wyświetl wideo ›Nowe biura w nowej normalności – debata
W drugiej części naszego spotkania poświęconego tematyce biurowej nie wahaliśmy się przed stawianiem zaproszonym ekspertom trudnych i aktualnych pytań związanych m.in. z powrotem pracowników do biur.
Wyświetl wideo ›Nowa rola benefitów
Dbanie o zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników przekłada się na ich efektywność, kreatywność i zaangażowanie. Nic dziwnego, że firmy coraz częściej działają rzecz dobrostanu i edukacji prozdrowotnej. Aby takie działania przyniosły więcej dobrego, liderzy powinni się nauczyć utrwalać zdrowe nawyki w zespołach.
Wyświetl wideo ›Jak optymalizować koszty firmowej floty samochodowej?
Jak znaleźć odpowiednie proporcje pomiędzy kosztem a jakością w przypadku firmowej floty pojazdów? Czy warto pomyśleć o autach elektrycznych, na wodór albo LPT? A może dobrym pomysłem jest stworzenie firmowego carsharingu? Na te i inne pytania dotyczące floty odpowiedział prezes Inter Cars Fleet Services Adam Karpiński w rozmowie z Pawłem Kubisiakiem .
Wyświetl wideo ›Jak zdalnie zarządzać finansami i zespołem? Wyzwania z perspektywy CFO
Kierowanie zespołem zdalnym jest wyzwaniem dla dyrektora finansowego, ponieważ zarządzanie musi być znacznie bardziej celowe i przemyślane. Nieformalne i doraźne praktyki, które tak dobrze sprawdzały się przy kontaktach twarzą w twarz na terenie biura, przy pracy zdalnej i hybrydowej po prostu nie działają.
Wyświetl wideo ›Twórcy Pascal Franchise o nowych strategiach wzrostu
Pascal Brodnicki, Monika Ferreira i Marek Rogala opowiadają o nowych koncepcie gastronomicznym w naszym programie "O Biznesie".
Wyświetl wideo ›Monetyzacja innowacji – jak kreować politykę cenową firmy w cyfrowym świecie?
Tworzenie strategii cenowej jest niezwykle ważnym, a jednocześnie trudnym zadaniem. To właśnie od niej zależą wyniki sprzedażowe firmy i jej pozycja na rynku. Jak zatem kreować politykę cenową w cyfrowym świecie? Z Madhavanem Ramanujamem rozmawia Paweł Górecki – wywiad w języku angielskim.
Wyświetl wideo ›Wyzwalanie efektywności lidera w 2021 roku: gdzie szukać energii?
Ubiegły rok był dla menedżerów sprawdzianem nie tylko ich umiejętności, ale również odporności psychicznej. Jak dbać o swój dobrostan, minimalizować stres i przeciwdziałać w porę wypaleniu zawodowemu?
Wyświetl wideo ›Jak zadbać o dobrostan zespołu?
Dbanie o zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników przekłada się na ich efektywność, kreatywność i zaangażowanie. Nic dziwnego, że firmy coraz częściej działają rzecz dobrostanu i edukacji prozdrowotnej. Aby takie działania przyniosły więcej dobrego, liderzy powinni się nauczyć utrwalać zdrowe nawyki w zespołach.
Wyświetl wideo ›Ekspansja zagraniczna w dobie pandemii – debata
Czy pandemia COVID-19 ograniczyła ekspansję zagraniczną polskich firm? A może jest to okazja do tego, by jeszcze lepiej walczyć z konkurencją, oferując lepszą jakość produktów i usług?
Wyświetl wideo ›Jak wykorzystać pandemię do rozwoju eksportu
Janusz Władyczak, prezez KUKE, opowiada jak uniknąć zagrożeń wywołanych przez kryzys związany pandemią, a nawet wykorzystać je do rozwoju ekspansji.
Wyświetl wideo ›Neoprotekcjonizm jako forma obrony
Witold Wiliński, prezes Zarządu GPW Tech, wyjaśnia jak pandemia wpłynęła na zagraniczne inwestycje w Polsce.
Wyświetl wideo ›Polskie firmy na zagranicznych zakupach
Jacek Byrt, partner odpowiedzialny za usługi doradztwa finansowego w Mazars, opowiada o tym, jak polskie firmy dokonują akwizycji zagranicznej.
Wyświetl wideo ›Wzrost w czasach kryzysu
Firmy z branży transportowej, mimo pandemii i wywołanego przez nią, wciąż mogą osiągnąć sukces.
Wyświetl wideo ›Jak dbać o zdrowie psychiczne pracowników podczas pandemii?
Według ekspertów do 2030 roku depresja będzie najpowszechniejszą chorobą cywilizacyjną. Z pewnością przyczyni się do tego obecna sytuacja związana z obostrzeniami pandemicznymi, m.in. niepewność dotycząca przyszłości, ograniczenie kontaktów bezpośrednich, troska o zdrowie własne i najbliższych czy lęk przed utratą pracy. Jak w tej sytuacji radzą sobie firmy? W jaki sposób wspierają pracowników?
Wyświetl wideo ›Szlaki handlowe po COVID-19
Pojawienie się koronawirusa SARS-CoV-2 wywołało poważne reperkusje dla globalnej gospodarki. Obszarem szczególnie dotkniętym jest handel światowy. Czy mimo to Polska może wygrać na pandemii?
Wyświetl wideo ›Odpowiedzialny biznes w najbliższej przyszłości
Jak możemy wspólnie pomóc w drodze do "normalności 2.0"? Doświadczenia, pomysły, wezwanie do wspólnego działania.
Wyświetl wideo ›Transformacja cyfrowa i ukierunkowanie na klienta
Na czym polegać będzie "nowa rzeczywistość" z perspektywy firm? Odpowiada Krzysztof Augustynowicz, regionalny dyrektor sprzedaży na region CEE w Salesforce.
Wyświetl wideo ›Strategia firmy w świecie danych
Dlaczego niektóre firmy rozwijają się szybciej niż inne?
Wyświetl wideo ›Skuteczne strategie ekspansji polskich firm
Polskie firmy mogą pochwalić się wieloma sukcesami na rynkach zagranicznych. Okazuje się, że w realizacji wyznaczonych celów nie przeszkadza im nawet pandemia.
Wyświetl wideo ›Liderki nowej normalności
O tym, jak pandemia wpłynęła na sytuację kobiet w biznesie oraz z jakimi wyzwaniami mierzą się ostatnimi czasy liderki rozmawialiśmy podczas wirtualnego śniadania kobiet „ICAN Management Review”.
Wyświetl wideo ›Patriotyzm gospodarczy – debata ekspertów
Obejrzyj debatę ekspertów na temat patriotyzmu gospodarczego. Moderuje Andrzej Jacaszek, dyrektor zarządzający ICAN Institute.
Wyświetl wideo ›Jak być liderem w zmieniającym się świecie?
Dowiedz się, w jaki sposób technologia może nie być barierą, ale naturalnym środowiskiem funkcjonowania twojego biznesu. I jak planować i przeprowadzać eventy i wydarzenia online.
Świadome marki
O tym, jak firmy powinny świadomie kształtować swoje marki, opowiada Krzysztof Langer, założyciel i prezes agencji brandingowej Admind Branding & Comunications.
Wyświetl wideo ›Jak wartości mogą się stać pewnym kapitałem firmy w niepewnych czasach?
Rola lidera w kształtowaniu kultury organizacyjnej – na przykładzie BASF Polska.
Wyświetl wideo ›Zmiany w zasadach rachunkowości – co oznaczają dla firm
Rok 2020 jest rokiem nietypowym pod wieloma względami. W wyniku pandemii firmy i CFO zostali zmuszeni do wprowadzenia wielu zmian strategicznych i operacyjnych. Jednak to nie wszystko!
Wyświetl wideo ›Jak praca zdalna zmienia usługi IT – wywiad wideo z Bartoszem Łopińskim, prezesem Billennium
W jaki sposób pandemia i wynikająca z niej powszechność pracy zdalnej zmieniła funkcjonowanie firmy działającej w branży usług IT dla biznesu? I co oznacza powiedzenie together alone? Dowiesz się tego z wywiadu, jaki Filip Szumowski przeprowadził z Bartoszem Łopińskim, prezesem firmy Billennium.
Wyświetl wideo ›Jak przeprowadzić zespół przez zmianę kultury pracy
Kompetencje i narzędzia menedżera w czasach pandemii.
Wyświetl wideo ›Jak przestrzeń do pracy wspiera przywódców w budowaniu zaangażowanych zespołów?
O tym jakie funkcje pełni przestrzeń wokół pracowników, oraz w jaki sposób może wspierać przywódców w budowaniu zaangażowanych zespołów rozmawiali podczas Kongresu ICAN Management Review Katarzyna Jasińska, dyrektor zarządzająca Bene Polska i Luke Pearson, założyciel i dyrektor Pearson Lloyd.
Wyświetl wideo ›Jak w praktyce stworzyć zwinną kulturę firmy?
Kultura organizacyjna to jeden z filarów, na których stoi każda firma. Jej siła oddziaływania jest tak silna, że może przyczynić się tak do jej rozwoju, jak i być przyczyną klęski. Obejrzyj wideo i dowiedz się, jak ją tworzyć i modyfikować w gwałtownie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Wyświetl wideo ›Odpowiedzialny, zrównoważony i odporny biznes
Priorytety dla ery kowidjańskiej i klimatjańskiej.
Wyświetl wideo ›Budowanie efektywności firmy poprzez wsparcie pracowników w różnych wymiarach ich życia
Jak wspierać swoich pracowników, szczególnie w czasach kryzysu?
Wyświetl wideo ›Co oznacza Agility dla organizacji?
W czasie kryzysu postaw na zwinność! Dowiedz się jak wykorzystać Agility w Twojej organizacji.
Wyświetl wideo ›Jakie planowanie w nowej normalności? Dobre praktyki foresightu strategicznego
Choć nowa normalność to slogan, który w świecie marketingu funkcjonuje od jakiegoś czasu, już dziś należy zacząć przygotowywać się i zmieniać sposoby planowania zarówno na potrzeby strategiczne, strategicznych innowacji produktowych, jak i transformacji cyfrowej w kontekście różnych funkcji przedsiębiorstwa. Obejrzyj wideo i dowiedz się, jak tego dokonać.
Wyświetl wideo ›Skalowanie biznesu
Jak Liderzy Jutra przełamują bariery rozwoju dzięki udanym strategiom?
Wyświetl wideo ›Przywództwo w Nowej Normalności 2.0+
Jak pandemia i kryzys gospodarczy wpływają na działania i zachowania liderów?
Wyświetl wideo ›Zarządzanie zmianą w zmieniających się czasach
Paweł Kubisiak, Editor‑at‑large w ICAN Institute, rozmawia ze Zbigniewem Jagiełło, prezesem zarządu PKO Banku Polskiego o tym jak zarządzać zmianą. Obaj rozmówcy są równocześnie autorami książki „Od skarbonki do chmury, czyli historia transformacji PKO Banku Polskiego”.
Wyświetl wideo ›Superpracownicy przyszłości nieustannie zdobywają nową wiedzę
Przestaje się liczyć to, co wiesz i umiesz teraz. Znaczenie zyskuje to, czego możesz się dowiedzieć i nauczyć w przyszłości oraz chęć, by nieustannie zdobywać nową wiedzę. Superpracownicy przyszłości to osoby, które śpiewająco odnajdują się poza strefą komfortu.
Wyświetl wideo ›Technologia 5G – szanse i wyzwania dla polskiego biznesu. DEBATA EKSPERTÓW
Pierwszego dnia Kongresu ICAN Management Review odbyła się debata poświęcona technologii 5G. Eksperci zajmujący się tą tematyką wypowiedzieli się na temat szans, jakie daje ona polskiemu biznesowi – ale także wyzwań, jakie przed nim stawia.
Wyświetl wideo ›Jak wykorzystać kryzys do budowania przewagi konkurencyjnej firmy? Rola CFO w zmianie strategii firmy
O tym, jakie działania warto podjąć, by przekształcić negatywne doświadczenie kryzysu w szansę wzrostu firmy, rozmawialiśmy podczas webinarium Klubu CFO.
Wyświetl wideo ›Nowe funkcje biura w nowej rzeczywistości
Twoja firma działa w trybie hybrydowym? Zastanawiasz się, jak organizować pracę zespołów, które wykonują swoje zadania częściowo z domu i biura? Sprawdź, jak powinno wyglądać nowoczesne biuro, które stawia na elastyczność!
Wyświetl wideo ›Transformacja sprzedaży po COVID-19: case study spółki Polskie ePłatności
Jak zmieniła się w ostatnich miesiącach sprzedaż? Czy COVID-19 i kryzys nim spowodowany spowodował zmiany w zachowaniach konsumentów? Obejrzyj webinarium Grzegorza Łapińskiego, wiceprezesa firmy Polskie ePłatności i trenera ITS Sales Strategy Program.
Wyświetl wideo ›Wyzwania CSR w dobie kryzysu klimatycznego i pandemii
Dlaczego działania CSR są nieodzowne? Jak przekonać zarząd do działań na rzecz środowiska i społeczeństwa? Na te pytania odpowiadają eksperci podczas webinarium „ICAN Management Review”.
Wyświetl wideo ›Międzypokoleniowa wymiana doświadczeń motorem innowacji
O tym jak międzypokoleniowa wymiana doświadczeń pomaga w zarządzaniu kryzysowym opowiada Marcin Małkowski, prezes zarządu spółki Małkowski‑Martech.
Wyświetl wideo ›Konkurencyjność przedsiębiorstw w czasach pandemii
Obejrzyj dyskusję Piotra Banaszyka i Mariana Gorynii, profesorów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, nawiązującą do artykułu z ostatniego numeru ICAN Management Review.
Wyświetl wideo ›Jak wykorzystać narzędzia online do budowania marki osobistej?
Budowanie marki osobistej w czasach kryzysu wymaga konsekwentnych i przemyślanych działań tam, gdzie przebywa grupa twoich interesariuszy. Warto zacząć od uporządkowania profilu na LinkedInie.
Wyświetl wideo ›Prof. Katarzyna Januszkiewicz: Jak podtrzymywać zaangażowanie pracowników w czasach pandemii
Słowo „zaangażowanie” w obecnych, kryzysowych czasach, stało się szczególnie nośne w rozproszonych organizacjach. Jest odmieniane przez poszczególne przypadki, i – tak naprawdę – bardzo różnie pojmowanie.
Wyświetl wideo ›Pandemiczny kryzys przywództwa
Czego politycy, w kontekście pandemii i kryzysu nią wywołanego, mogą nauczyć się od biznesu? Podejmując trudne decyzje, warto oprzeć się na czterech zasadniczych kryteriach: bilansu netto, prawa, charakteru i pragmatyzmu.
Wyświetl wideo ›Motywacja pracowników w świecie post-COVID - co przeszkadza menedżerom w budowaniu zaangażowanych zespołów?
Każdy lider zespołu nieświadomie przekazuje wzorce dotyczące pracy, których uczył się przez lata od rodziców i pierwszych przełożonych. Mają one ogromny wpływ na to, czy potrafimy motywować pracowników i czy będą oni angażować się w pracę. Często te intuicyjne działania przynoszą jakiś skutek. Nie pozwalają jednak na wyzwolenie pełnego potencjału zarządzanych zespołów. Co robić, by lepiej rozumieć swój zespół? Jakie działania zwiększą motywację w nowej normalności i pomogą osiągać lepsze efekty zespołowe?
Wyświetl wideo ›Nowa oferta wartości w czasach kryzysu
Preferencje klientów w czasach kryzysu nie przypominają ich normalnych oczekiwań. Musimy zmienić model biznesowy swojej firmy.
Wyświetl wideo ›Potrzeby pracowników w nowej rzeczywistości
Pandemia COVID-19 wywróciła do góry nogami nasz dotychczasowy tryb pracy. W krótkim czasie większość firm musiała przejść na home-office i sprostać zupełnie nowym wyzwaniom. Jakie działania powinna podjąć firma, by stworzyć odpowiednie środowisko pracy? Obejrzyj webinarium i dowiedz się więcej.
Wyświetl wideo ›Przyszłość biznesu i strategie rozwoju na 2021
Dziś funkcjonujemy w nowej normalności – z powodu pandemii zmiany zaszły w każdym obszarze naszego życia. Zmieniły się potrzeby i zachowania klientów, organizacja pracy i sposoby wykonywania obowiązków. Większość pracowników zauważyła wzrost swojej efektywności i chętnie będzie kontynuowała pracę zdalną, co ma znaczący wpływ na współpracę w zespołach i realizację celów. Dlatego teraz jak nigdy wcześniej liczą się precyzja myślenia, umiejętność podejmowania decyzji i opracowywania strategii. Jak działać w nowej normalności 2.0?
Wyświetl wideo ›Zarządzanie zmianą w cyfrowym świecie
O tym, jak skutecznie przeprowadzić proces transformacji organizacyjnej i jaka jest w nim rola przywódcy, z Wojciechem Orzechem, prezesem PKP Energetyka, rozmawia Paweł Kubisiak, zastępca redaktora naczelnego HBRP.
Wyświetl wideo ›Jak pomóc zespołowi radzić sobie ze stresem i niepewnością w zmianie?
W dobie kryzysu i pandemii ciągłe zmiany są codziennością. Każdego dnia mierzymy się z ogromną liczbą nowych bodźców, informacji i wyzwań. Ma to negatywny wpływ na nas i na nasze zespoły, które odczuwają ciągły niepokój o przyszłość. Skorzystaj z konkretnych wskazówek, jak walczyć ze stresem i oswajać się ze zmiennymi warunkami pracy.
Wyświetl wideo ›Jak poprawić kondycję firmy w obliczu kryzysu wywołanego pandemią?
Wielu przedsiębiorców i menedżerów zastanawia się, co zrobić, żeby ratować firmę i przystosować ją do nowych warunków. Przede wszystkim trzeba podejmować szybkie działania zapewniające przetrwanie. Kryzys wymaga też strukturalnych zmian w modelach biznesowych, które trzeba wdrażać tu i teraz. Jak przeprowadzić te zmiany? Jak przetrwać kryzys i zadbać o kondycję firmy?
Wyświetl wideo ›Jak reagować na czarne łabędzie? Rozwiązania dla liderów biznesu.
Pandemia koronawirusa wprowadziła nas w świat nieprzewidywalności, w którym dotychczasowe narzędzia nie spełniają swojej roli. To zwinność w działaniu oraz elastyczność całej organizacji zadecydują, czy będziemy zwycięzcą, czy przegranym.
Wyświetl wideo ›Jak zarządzać wirtualnym zespołem dzięki nauce o mózgu?
Dynamiczny rozwój epidemii koronawirusa sprawił, że większość z nas zmieniła styl pracy. Jak komunikować się w tych nowych warunkach?
Wyświetl wideo ›Koronawirus i spowolnienie. Nie poddawaj się kryzysowi – zarządzaj nim!
Codziennie słyszymy o nowych przypadkach zarażenia koronawirusem na świecie oraz konsekwencjach, jakie przyniesie nam wszystkim sytuacja, w której znalazł się świat. Sprawy przybierają dramatyczny obrót również w biznesie. Jak w tej niespokojnej rzeczywistości poradzą sobie polscy przedsiębiorcy? Jak postępować w obliczu kryzysu?
Wyświetl wideo ›Strategiczna optymalizacja. Pewność w czasach niepewności?
Analitycy i eksperci są zgodni co do tego, że Polskę czeka spowolnienie gospodarcze. Polskie firmy znajdują się obecnie w sytuacji dużej niepewności, która w naturalny sposób utrudnia podjęcie właściwych decyzji dotyczących optymalizacji.
Wyświetl wideo ›Spowolnienie i koronawirus. Jak zarządzać firmą w dobie kryzysu?
Zmienność i niepewność otoczenia biznesowego pogłębia się z każdym dniem. Rok 2020 zaskoczył przedsiębiorców dynamicznie rozprzestrzeniającym się koronawirusem. Polski biznes doświadcza pierwszych oznak spowolnienia gospodarczego.
Wyświetl wideo ›Spowolnienie i koronawirus. Jak zarządzać firmą w dobie kryzysu?
Zmienność i niepewność otoczenia biznesowego pogłębia się z każdym dniem. Rok 2020 zaskoczył przedsiębiorców dynamicznie rozprzestrzeniającym się koronawirusem. Polski biznes doświadcza pierwszych oznak spowolnienia gospodarczego.
Wyświetl wideo ›Liczy się potencjał, a nie doświadczenie
Dowiedz się dlaczego doświadczenie i edukacja nie powinny mieć kluczowego znaczenia w rekrutacji oraz co dokładnie oznacza potencjał i jak go mierzyć.
Wyświetl wideo ›Przyjaźń, biznes i technologie
Pamiętasz tych znajomych ze studiów, których zawsze wszędzie było pełno? Przewodniczących samorządów, organizatorów wydarzeń i społeczności? Kim są młodzi zdolni 20 lat później? O sukcesie Unity Group opowiada Grzegorz Rudno-Rudziński.
Wyświetl wideo ›Handlowcy powinni zajmować się tylko sprzedażą
Sprzedaż stała się dysfunkcyjna – przekonuje Justin Roff-Marsh, międzynarodowy ekspert w dziedzinie sprzedaży, i namawia do restrukturyzacji zespołów sprzedażowych. W rozmowie tłumaczy, jak zbudować efektywne działy sprzedaży i wykorzystywać potencjał handlowców.
Wyświetl wideo ›Marka osobista w siedmiu krokach. Krok 1.
Wyobraź sobie, że wchodzisz do księgarni, chcąc szybko kupić książkę kucharską. Nie masz konkretnych preferencji, nie bardzo znasz się na gotowaniu, więc zwrócisz uwagę na te pozycje, które mają najciekawszą okładkę.
Wyświetl wideo ›Nowy wymiar zarządzania zasobami firmy
Jeszcze kilka lat temu firma NuAir Polska do zarządzania całością zasobów przedsiębiorstwa używała oprogramowania z lat 90’. Dowiedz się, jakie korzyści przyniosła firmie implementacja oprogramowania Sage X3 firmy Sage.
Wyświetl wideo ›Kai Bandilla: Walka o marżę
21 listopada 2017 r. w Warszawie odbyła się druga konferencja z cyklu ESP „Walka o marże: cena, oferty, rabaty”. Gościem specjalnym był Kai Bandilla od kilkunastu lat związany z firmą Simon-Kucher & Partners.
Wyświetl wideo ›4 archetypy fabryk przyszłości
Kluczowe pytanie zadawane przez menedżerów w ostatnim półroczu brzmi: co dla mnie oznacza nadejście Przemysłu 4.0?
Wyświetl wideo ›Marketing i sprzedaż powinny iść ręka w rękę
David Meerman Scott przekonuje, że zasady ustala ten, kto kupuje.
Wyświetl wideo ›Ugrzązłeś? Pożycz od kogoś… mózg!
Nawet doświadczeni sprzedawcy nie znają wszystkich możliwych pytań i wszystkich możliwych odpowiedzi.
Wyświetl wideo ›Automatyzacja z myślą o kliencie
Robotyzacja i automatyzacja w firmach produkcyjnych to współcześnie jedno z ważniejszych źródeł przewagi konkurencyjnej. Przekonała się o tym firma WIŚNIOWSKI.
Wyświetl wideo ›Pracownicze Plany Kapitałowe – jak skuteczne wdrożyć je w firmie?
Pracownicze Plany Kapitałowe to powszechny system długoterminowego oszczędzania. Do programu może przystąpić każda osoba zatrudniona, która podlega obowiązkowo ubezpieczeniom emerytalnym i rentowym.
Wyświetl wideo ›Pierwszy krok, by podbić serca klientów
Mieć produkty i usługi, których zapragną konsumenci – to marzenie każdej firmy.
Wyświetl wideo ›Szkolenia dla menedżerów: za deklaracjami musi iść konkret [WYWIAD]
Ekspertka odpowiada: po co tak naprawdę i czy w ogóle szkolić menedżerów?
Wyświetl wideo ›Marta Badura: dobre biuro nie kończy się na salce rekrutacyjnej
Jakie elementy wyposażenia biurowego wpływają na to, że pracuje się wygodnie i efektywnie? Dlaczego przestrzeń musi być dziś różnorodna?
Wyświetl wideo ›Gorąca kawa ułatwia negocjacje. Jak działa neurosprzedaż? [WYWIAD]
Najnowsze odkrycia neuronauk mają wpływ na wszystkie obszary biznesu, w tym sprzedaż. Dlaczego warto się pospieszyć i jak najszybciej skorzystać z dokonań nauki?
Wyświetl wideo ›Silne sojusze w niepewnych czasach
Firmy logistyczne są zmuszone działać na bardzo różnorodnym i niepewnym rynku. Wobec braku kierowców walka o wykwalifikowanych pracowników stale się zaostrza, zaś planowane regulacje prawne mogą mieć poważnie skutki nie tylko dla branży, ale i całej gospodarki.
Wyświetl wideo ›Jak nie rozczarować się udziałem w szkoleniu menedżerskim?
Coraz większym wyzwaniem staje się wybór wartościowych szkoleń, które wpłyną zarówno na rozwój menedżera, jak i całej firmy.
Wyświetl wideo ›Pozyskanie najlepszych talentów nie uczyni firmy bardziej przedsiębiorczą
Coraz więcej organizacji stawia na wewnętrzną przedsiębiorczość jako sposób generowania nowych pomysłów i rozwijania innowacyjności.
Wyświetl wideo ›Jak przezwyciężyć fatum postanowień noworocznych?
Właśnie mija pierwszy miesiąc tego roku. Jak się mają obietnice, które składaliście sobie wraz z początkiem stycznia? Czy trzymacie się postanowień noworocznych i z determinacją dążycie do ich realizacji? A może już dawno zapomnieliście o nich? Czy nad robieniem postanowień noworocznych wisi fatum?
Wyświetl wideo ›6 typów liderów, których spotkasz w „Grze o Tron”
Jakim typem lidera jest Jon Snow, Daenerys Targaryen czy Eddard Stark? Sprawdź jaki styl przywództwa preferują, który z nich prowadzi do celu, oraz czy warto brać przykład z zachowań liderów w „Grze o tron”.
Wyświetl wideo ›(E)commerce przyszłości - dlaczego warto zaprzyjaźnić się z robotem?
Jak połączyć sprzedaż online ze sprzedażą offline? Jak dać klientowi więcej za mniej? W jaki sposób z powodzeniem wykorzystywać możliwości transformacji cyfrowej w sprzedaży? W końcu jaką strategię przyjąć, gdy e-commerce przeobraża się w commerce? Dowiedz się, co zrobić, aby nadal osiągać sukcesy w biznesie.
Wyświetl wideo ›Czego liderzy mogą nauczyć się od szefa mafii?
Czy jest coś, czego lider może nauczyć się od szefa mafii? Jeśli odsuniemy na bok nielegalną działalność bohaterów „Ojca chrzestnego” czy "Rodziny Soprano”, otrzymamy obraz całkiem sprawnie funkcjonującej organizacji działającej w warunkach konkurencji i niepewności oraz dylematów, które spotykamy na co dzień również w naszych biznesach.
Wyświetl wideo ›Jak wykorzystać zasady dynamiki Newtona, by podnieść własną produktywność?
Ciągłe zwiększanie swojej efektywności to jedno z najtrudniejszych wyzwań współczesnych pracowników. Istnieją jednak zasady, które pozytywnie wpływają na naszą produktywność. Dowiedz się, jak podnieść efektywność, wykorzystując zasady dynamiki Newtona.
Wyświetl wideo ›Jak dzięki emocjom wywierać pozytywny wpływ na wyniki swojej firmy?
Zamiast uciekać od emocji, pracujmy nad nimi. Dzięki temu poprawimy komunikację z pracownikami, a może nawet zainspirujemy ich do zmian w swoim zachowaniu. Nie będziemy też musieć udawać, że zawsze mamy doskonały nastrój. Jak radzić sobie z emocjami?
Wyświetl wideo ›Ile kosztuje zły humor szefa?
Każdy z nas miewa zły nastrój, gdy wszystko go denerwuje i nic mu się nie podoba. Stojąc na czele zespołu czy organizacji, musimy jednak pamiętać, że te emocje będą mieć wpływ na działania całej firmy. Zobacz, jak nastrój wpływa na efektywność pracowników i wyniki finansowe.
Wyświetl wideo ›Wizja przedsiębiorstwa jako nieodłączny element wygrywających strategii
Gdy zaczynam pracę z daną organizacją, pytam jej menedżerów o wizję firmy. Odpowiedzi są bardzo różne i niejednokrotnie sprzeczne. Pamiętajmy, że rozpoczynając pracę nad formułowaniem strategii, nasza wizja musi być spójna. Jak zmierzyć się z tym zadaniem?
Wyświetl wideo ›Misja firmy jako źródło inspiracji, siły zespołu i lojalności pracowników
Choć część liderów jest negatywnie nastawiona do określania misji przedsiębiorstwa, ma ona ogromne znaczenie w budowaniu silnej organizacji.
Wyświetl wideo ›Biuro na miarę ekspertów
Lokalizacja pierwsza: księgowi na zacisznym poddaszu w pobliżu biura zarządu. Lokalizacja druga: tryskający kreatywnością marketingowcy na własnym open space. Tak w uproszczeniu wyglądała rzeczywistość krakowskiego oddziału Grupy Nowy Styl.
Wyświetl wideo ›Planowanie strategiczne w twojej firmie
Dobry plan to połowa sukcesu? Tak. Dobry plan to tylko połowa sukcesu. Drugą połowę stanowi skuteczna realizacja zamierzonych działań. Niestety, w biznesie bardzo często dystans między tymi połowami jest zadziwiająco odległy… Oto sprawdzone sposoby na to, jak błyskotliwe pomysły przekuwać z sukcesem w działanie.
Wyświetl wideo ›Przyjaźń, biznes i technologie
Pamiętasz tych znajomych ze studiów, których zawsze wszędzie było pełno? Przewodniczących samorządów, organizatorów wydarzeń i społeczności? Kim są młodzi zdolni 20 lat później? O sukcesie Unity Group opowiada Grzegorz Rudno-Rudziński.
Wyświetl wideo ›Dobra strategia to tylko połowa sukcesu
Przyszedł czas, aby rozprawić się z kolejnym przestarzałym, powtarzanym od lat, biznesowym mitem. Tym razem o popularnych, ale nieskutecznych narzędziach planowania strategicznego.
Wyświetl wideo ›Dlaczego twoim pracownikom brakuje zaangażowania. 3 pułapki motywacji
Wielu pracowników ma kłopoty z zaangażowaniem, czego przyczyną może być uleganie jednej z tzw. pułapek motywacji. Na czym one polegają oraz jak menedżerowie mogą wspierać zespół w ich pokonywaniu?
Wyświetl wideo ›Powiedz mi, kim dla Ciebie jestem. Segmentacja klienta na przykładzie Polskich ePłatności [WEBINARIUM]
Silną markę buduje się przede wszystkim dzięki systematycznemu potwierdzaniu jakości swoich usług i produktów. Jak jednak radzić sobie, kiedy na drodze pojawi się przeszkoda, która spowolni nasze działanie?
Wyświetl wideo ›Jak efektywniej pracować? 4 sprawdzone sposoby na lepszą koncentrację
Czy ktoś lub coś kradnie wciąż twój czas i uwagę? Nawet co 40 sekund nasze skupienie jest wystawiane na próby przez liczne bodźce. Oto 4 strategie na skuteczną koncentrację.
Wyświetl wideo ›Wyzwania są sercem biznesu [WYWIAD]
Dyrektor zarządzający marki Wedel, Maciej Herman, opowiada o swojej drodze zawodowej i najtrudniejszych wyzwaniach, z którymi mierzył się w ostatnich latach. Dzieli się również wskazówkami dla menedżerów i odpowiada na pytanie o kluczowe jego zdaniem kompetencje nowoczesnego lidera.
Wyświetl wideo ›Jak współpracować z kimś, kogo nie lubimy?
Co oznacza dla Państwa „profesjonalizm”? Moim zdaniem ludzi profesjonalnych charakteryzuje m.in. umiejętność oddzielenia uczuć od biznesowych argumentów oraz efektywnego współpracowania z każdym, kto jest dobry w tym, co robi. Nawet, jeśli prywatnie ta osoba działa nam na nerwy.
Wyświetl wideo ›6 typów liderów, których spotkasz w „Grze o Tron”
Każdy lider ma swój indywidualny styl przywództwa. Daniel Goleman, twórca koncepcji inteligencji emocjonalnej, wytypował sześć podstawowych rodzajów przywództwa stosowanych przez współczesnych liderów. Czym charakteryzuje się każdy z nich? Który najlepiej opisuje ciebie lub twojego szefa? I co ma do tego wszystkiego… „Gra o Tron”? Okazuje się, że ten popularny serial zaskakuje nie tylko wieloma zwrotami akcji, ale także… cennymi lekcjami dla liderów!
Wyświetl wideo ›Czy pracownicy powinni do ciebie przychodzić z problemami?
„Jeśli w mojej firmie dzieje się coś złego, to chcę o tym wiedzieć”. Czy zgadzasz się z poniższym stwierdzeniem? Dowiedz się, czy będąc liderem, powinieneś angażować się w każdy pojawiający się problem.
Wyświetl wideo ›Rynek pracownika. Walka o talenty
Coraz więcej organizacji zmaga się dziś z problemem niedoboru pracowników i koniecznością ciągłej walki o talenty. Co zrobić, by nie polec w wyścigu o najlepszych specjalistów na rynku? Jak powinna zmienić się rola HR w tej sytuacji?
Wyświetl wideo ›E-learning, który działa – studium przypadku Jeronimo Martins Polska
Doskonalenie umiejętności językowych przynosi korzyści pracownikom i samej organizacji. Firmy chętnie więc oferują takie benefity, choć nie zawsze są zadowolone z efektów tych inwestycji.
Wyświetl wideo ›Dlaczego twoi pracownicy nie mówią ci wszystkiego?
Ile razy dowiedziałeś się o jakimś problemie dopiero wtedy, gdy wszedł już w fazę krytyczną? Dlaczego informacja, że coś jest nie tak, nie dotarła do ciebie wcześniej? Poznaj 3 wskazówki, dzięki którym zapobiegniesz takim sytuacjom.
Wyświetl wideo ›Uważaj na emocjonalne fałszerstwa
To smutne, choć prawdziwe: jako liderzy mamy skłonność do 3 emocjonalnych fałszerstw. Co to oznacza? Jak radzić sobie z tym problemem?
Wyświetl wideo ›Jak wpłynąć na lojalność klienta? [Wywiad]
Pozyskanie i utrzymanie klienta nie jest dziś łatwym zadaniem. Jego oczekiwania nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Co zrobić, by wzbudzić w nim lojalność wobec naszej firmy, jej produktów lub usług?
Wyświetl wideo ›Jak przekazywać krytykę tak, by inni byli nam za nią wdzięczni?
Niejeden lider ma problem z przekazywaniem konstruktywnej krytyki swoim pracownikom. Wielu z nich w ogóle tego nie potrafi, a to negatywnie odbija się na całym zespole.
Wyświetl wideo ›Rozpraw się z małpą, która kradnie twój czas
Wszyscy menedżerowie narzekają na jedną rzecz: chroniczny brak czasu. Dlaczego tak się dzieje? Okazuje się, że wszystkiemu winna jest pewna sprytna małpa… Dowiedz się, co to za koczkodan i jak się go pozbyć.
Wyświetl wideo ›Transformacja marki osobistej w pięciu krokach
Każdy z nas ma markę osobistą, ale czy kreujemy ją w świadomy sposób? Zmiana w życiu zawodowym jest dobrą okazją, by niejako wymyślić siebie na nowo. Jak sprawić, by nasz wizerunek był spójny z naszą przeszłością i nowym kierunkiem, jaki chcemy obrać?
Wyświetl wideo ›Pewny przewodnik na niepewnym rynku
W błyskawicznie zmieniającej się rzeczywistości biznesowej samodzielne poszukiwanie szans inwestycyjnych może stanowić niezwykle skomplikowane wyzwanie. Zmiennych mogących wpłynąć na powodzenie przedsięwzięcia jest mnóstwo.
Wyświetl wideo ›Jak inwestować, żeby zarobić? [WEBINARIUM]
Lokata, nieruchomości, akcje czy złoto? Gdzie warto ulokować zgromadzone środki, zwłaszcza w obliczu zmiennej sytuacji giełdowej? Jak inwestować bezpiecznie, a jednocześnie z dużym zyskiem? Poznaj rady ekspertów.
Wyświetl wideo ›Biznes mądry przed szkodą [DEBATA]
Coraz więcej organizacji uznaje CSR za istotny element budowania przewagi rynkowej. Jakie trendy w tym obszarze są najbardziej widoczne? Co stanowi największe wyzwanie dla firm? Poznaj opinie uczestników debaty redakcyjnej.
Wyświetl wideo ›Neuronauka w służbie wydajności [WYWIAD]
Czy wiedza na temat mózgu może zrewolucjonizować podejście do kierowania zespołem lub zarządzania własnym czasem? Okazuje się, że tak.
Wyświetl wideo ›Webinarium: Zarządzaj przez fakty!
Dobrze znane powiedzenie „czas to pieniądz” w warunkach biznesowych nabiera nowego wymiaru. Decyzja biznesowa podjęta na podstawie rzetelnej informacji to bez wątpienia waluta XXI wieku.
Wyświetl wideo ›Jak odchudzić siły sprzedaży?
Potrzeba optymalizacji kosztów sprzedaży skutkuje często radykalnymi decyzjami menedżerów. Szybko okazuje się jednak, że decyzje te przynoszą więcej szkody niż pożytku... Jak uniknąć błędów w tym zakresie? Poznaj 3 praktyczne wskazówki.
Wyświetl wideo ›Zwiększ sprzedaż dzięki innowacyjnym technologiom!
Firmy z całego świata poszukują innowacyjnych rozwiązań reklamowych, które pozwoliłyby przyciągnąć nowych klientów. Można to osiągnąć tylko przez efekt zaskoczenia, który z pewnością zapewni rewolucyjna technologia hologramowa.
Wyświetl wideo ›Jak zaplanować dalszy rozwój kariery i sięgnąć po stanowisko menedżerskie?
Masz duże ambicje i nie chcesz przez kolejne lata pracować nad tymi samym projektami? Myślisz o osobistym rozwoju, ale nie wiesz, jak – krok po kroku – zaplanować swoją dalszą ścieżkę zawodową? Obejrzyj webinarium i skorzystaj z cennych rad dr. Witolda Jankowskiego.
Wyświetl wideo ›Jak pracować z osobą, która wciąż manipuluje?
Jak należy pracować z osobą, która gra nieczysto – jak uchronić siebie i innych pracowników przed manipulatorami?
Wyświetl wideo ›Marka osobista w siedmiu krokach. Krok 1.
Wyobraź sobie, że wchodzisz do księgarni, chcąc szybko kupić książkę kucharską. Nie masz konkretnych preferencji, nie bardzo znasz się na gotowaniu, więc zwrócisz uwagę na te pozycje, które mają najciekawszą okładkę.
Wyświetl wideo ›Potraktuj krytykę jako formę coachingu
Nie oszukujmy się: nikt z nas nie lubi, gdy ktoś krytykuje naszą pracę. Zwłaszcza, jeśli jest to osoba, za którą nie przepadamy… Możemy jednak wyciągnąć cenne wnioski z takich uwag, jeśli tylko zadbamy o odpowiednie nastawienie. Oto 6 kroków, które pozwalają odbierać krytykę nie jako atak, ale jako formę coachingu.
Wyświetl wideo ›Jak negocjować wynagrodzenie podczas rekrutacji?
„Jakie są Pani/Pana oczekiwania finansowe?” – to pytanie, przez które często tracimy pewność siebie podczas rekrutacji. Dlaczego tak się dzieje? Poznaj sześć mitów, które sprawiają, że dobrowolnie rezygnujemy z negocjacji wynagrodzenia.
Wyświetl wideo ›Inteligentne przedsiębiorstwa 2020: polskie doświadczenia, światowe osiągnięcia
Jak polski biznes radzi sobie z nowymi technologiami? Jak wyglądamy na tle Europy i świata? Jak przygotować biznes i produkcję na innowacje?
Wyświetl wideo ›Firma na drodze do zwycięstwa. Jak rozwiązania chmurowe mogą pomóc twojej firmie [WEBINARIUM]
Transformuj się, albo giń – takie hasło, zdaniem eksperta IBM, może przyświecać wszystkim polskim firmom.
Wyświetl wideo ›Silne sojusze w niepewnych czasach
Firmy logistyczne są zmuszone działać na bardzo różnorodnym i niepewnym rynku. Wobec braku kierowców walka o wykwalifikowanych pracowników stale się zaostrza, zaś planowane regulacje prawne mogą mieć poważnie skutki nie tylko dla branży, ale i całej gospodarki.
Wyświetl wideo ›Private equity [DEBATA]
O specyfice inwestycji private equity i venture capital rozmawiają eksperci zaproszeni przez redakcję "Harvard Business Review Polska".
Wyświetl wideo ›Kodowanie sukcesu - jak robić wielkie rzeczy w niepewnych czasach?
Jak robić wielkie rzeczy w niepewnych czasach? Świat jest coraz bardziej nieprzewidywalny. Ludzie próbują zwinnie dostosować się do zmiennych realiów lub poddają się temu, co los przyniesie. Jest i trzecie rozwiązanie – możesz stać się antykruchy, by czerpać siłę z ciągłych zmian, a nawet wzmacniać się dzięki nim!
Wyświetl wideo ›Bogusz Parzyszek: w przestrzeni biurowej trendy wyznaczają firmy IT
Dlaczego tak ważne jest, aby twoje biuro było elastyczne? Co to w praktyce oznacza?
Wyświetl wideo ›Jak stworzyć biuro sprzyjające kreatywności i współpracy [DEBATA]
Najlepsze pomysły nie rodzą się przy biurkach.
Wyświetl wideo ›Czym jest potencjał pracowników w praktyce? [DEBATA]
Biznes dynamicznie się zmienia, zmieniają się także oczekiwania, które pracodawcy stawiają kandydatom do pracy. Kto powinien być zaangażowany w proces rekrutacji, aby zapewnić przeprowadzenie należytej oceny kandydata?
Wyświetl wideo ›Anna Szmilewska: boiska, hotele i zwierzęta w firmie, czyli odpowiedź deweloperów na potrzeby klientów
Jak budować zaangażowanie wśród pracowników? Które z motywatorów są skuteczne, a których efektywność równa się niemal zeru?
Wyświetl wideo ›Jaki CRM wybrać? Provaliance zdradza sekrety udanego wdrożenia
Jak dopasować rozwiązanie informatyczne do konkretnej potrzeby biznesowej?
Wyświetl wideo ›Zmiany na horyzoncie: jak przeprowadzić zespół przez etap małych i dużych przemian w firmie? [WEBINARIUM]
Obejrzyj webinarium i dowiedz, jak sprawić by pracownicy nie bali się zmian, a zamiast tego wspierali cię w ich wdrażaniu.
Wyświetl wideo ›Jak pokonać bariery hamujące sukcesy działów kadrowo-płacowych i HR?
W jakim kierunku zmierzają obecnie działy HR i na jakie bariery napotykają? Przed jakimi wyzwaniami stają działy kadrowo‑płacowe polskich firm – na rynku polskim i międzynarodowym? Jakie są trendy i wyzwania dla polskich firm na dziś?
Wyświetl wideo ›Transformacja cyfrowa – klucz do przewagi konkurencyjnej na rynku [WEBINARIUM]
Zapisz się na webinarium i dowiedz jak wykorzystać nowoczesne technologie, w tym rozwiązania chmurowe, do zdobywania przewagi konkurencyjnej.
Wyświetl wideo ›Biuro: pole bitwy [DEBATA]
Czy dzięki temu, jak wygląda przestrzeń biurowa twojej firmy, możesz pozyskać utalentowanych pracowników?
Wyświetl wideo ›Webinarium: Jak sprzedawać w mediach społecznościowych? 4P w social sellingu
Obejrzyj webinarium HBRP i dowiedz się, jakie sprawdzone narzędzia wspomagają sprzedaż w mediach społecznościowych!
Wyświetl wideo ›Mark Roberge: sprzedaż to nie magia, można ją skodyfikować
W ciągu 7 lat jego firmie udało się przekroczyć próg 100 mln dol. szacowanych rocznych przychodów i zdobyć 10 tys. klientów w 60 krajach. Czy sukces HubSpota jest możliwy do powtórzenia?
Wyświetl wideo ›Bezpieczna sieć dla kilkuset sklepów
Wiodący sprzedawca detaliczny urządzeń elektronicznych domowego użytku zdecydował się na usprawnienie komunikacji pomiędzy rozsianymi po kraju sklepami. O wdrożeniu rozmawiamy z Piotrem Mendykiem, dyrektorem sprzedaży ICT w Orange.
Wyświetl wideo ›Sztuka życia: relacja ze spotkania biznesowo-inspiracyjnego
Ale czy jesteśmy w stanie podać satysfakcjonującą definicję sukcesu życiowego? Jaką drogę powinniśmy obrać, by go osiągnąć?
Wyświetl wideo ›Kai Bandilla: Walka o marżę
21 listopada 2017 r. w Warszawie odbyła się druga konferencja z cyklu ESP „Walka o marże: cena, oferty, rabaty”. Gościem specjalnym był Kai Bandilla od kilkunastu lat związany z firmą Simon-Kucher & Partners.
Wyświetl wideo ›Claudio Fernández-Aráoz: Sekrety zwycięskich rekrutacji
14 listopada 2017 r. w Warszawie odbyła się czwarta – i ostatnia – konferencja z cyklu Elite Leadership Program 2017. Tematem przewodnim była rekrutacja najlepszych pracowników.
Wyświetl wideo ›Mark Roberge: Rewolucja w zarządzaniu sprzedażą
25 października 2017 r. odbyła się w Warszawie konferencja „Rewolucja w zarządzaniu sprzedażą”. Gościem specjalnym był Mark Roberge – autor formuły zwiększania sprzedaży oraz wykładowca Harvard Business School.
Wyświetl wideo ›Delegowanie zadań - kluczowa umiejętność menedżera
Radzimy, jak zwalczyć opory przed delegowaniem zadań podwładnym.
Wyświetl wideo ›Wydruk bezpieczny i wydajny
Nowoczesne systemy druku są dostosowywane do rzeczywistych potrzeb firmy, dlatego pozwalają nie tylko zoptymalizować jej pracę, ale też wygenerować oszczędności.
Wyświetl wideo ›Technologia w służbie fitness
Jak technologia pomaga nadążyć za zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, rozmawiają przedstawiciele firm Perfect Gym i Deloitte, zaproszeni przez redakcję Harvard Business Review Polska.
Wyświetl wideo ›Jak łączyć elastyczność z bezpieczeństwem IT
O tym jak połączyć bezpieczeństwo z elastycznością i prostotą obsługi rozwiązań technologicznych mówi szef zespołu inżynierów wsparcia sprzedaż w firmie VMware.
Wyświetl wideo ›Outsourcing pod presją algorytmów
Firmy outsourcingowe rosną jak na drożdżach dzięki skłonności przedsiębiorstw do powierzania zewnętrznym partnerom obsługi coraz szerszego zakresu funkcji biznesowych.
Wyświetl wideo ›Czasem warto postać przy biurku
O trendach w branży meblowej oraz o wyzwaniach, z jakimi polski producent boryka się na zagranicznych rynkach, z prezesem Grupy Nowy Styl rozmawiał Paweł Kubisiak.
Wyświetl wideo ›Byron Sharp: Przełom w marketingu, czyli evidence-based marketing
5 września 2017 r. po raz pierwszy w Polsce swoją wiedzą podzielił się dr Byron Sharp - prekursor marketingu bazującego na dowodach.
Wyświetl wideo ›Bądź zwinny albo zgiń
Firmy logistyczne muszą obserwować otoczenie, być elastyczne i gotowe do wdrażania nowych rozwiązań.
Wyświetl wideo ›Tomasz Blicharz: Branża finansowa ma przed sobą dwa duże wyzwania
Przede wszystkim to zwiększenie sprzedaży i jej efektywności, poprawienie relacji z klientem, zdobycie nowych obszarów rynku.
Wyświetl wideo ›Adam Targowski: nowoczesny biurowiec musi wpisywać się w otaczającą przestrzeń
Coraz więcej biurowców tworzonych jest zgodnie z ideą placemakingu.
Wyświetl wideo ›Gianpiero Petriglieri: Organizacja dla myśliwych i eksploratorów
Zapytaliśmy profesora Gianpiero Petriglieriego o to, na jakich fundamentach oprzeć przywództwo w firmie i jak budować zespoły, aby sprostać wyzwaniom współczesności.
Wyświetl wideo ›Bogusz Parzyszek: Biura potrzebują swojej historii
Aranżacja biura jest dla firm decyzją biznesową, która ma realny wpływ na rozwój organizacji.
Wyświetl wideo ›Dr Frank Cespedes: Wygrywająca strategia sprzedaży
24 maja 2017 r. uczestnicy konferencji „Wygrywająca strategia sprzedaży” poznali innowacyjną metodę zdobywania przewagi konkurencyjnej.
Wyświetl wideo ›Stefan Batory: nie rezygnuj na dzień przed sukcesem
„Staram się zarazić słuchaczy optymizmem i wiarą w to, że nie ma rzeczy niemożliwych”, przekonuje Stefan Batory, twórca aplikacji Booksy i platformy iTaxi.
Wyświetl wideo ›Łowca jednorożców
O sukcesie najpopularniejszego komunikatora na świecie, skutecznej strategii inwestycyjnej, polskich start-upach i przedsiębiorcach z pokolenia X opowiada Morten Lund.
Wyświetl wideo ›Jerzy Owsiak: zaangażowanie budowane na autentyczności
Jedną z najważniejszych cech wybitnego lidera, jest umiejętność słuchania ludzi, przekonuje najsłynniejszy polski filantrop.
Wyświetl wideo ›Jakim wyzwaniom musi dziś sprostać CFO? [DEBATA]
Jakim wyzwaniom muszą sprostać CFO w obliczu niezwykle dynamicznie zmieniającej się gospodarki światowej?
Wyświetl wideo ›Filip Thon: przyszłość należy do energetyki niskoemisyjnej
Od kilku lat na znaczeniu zyskują odnawialne źródła energii. Jednak polityczne zawirowania w Europie i Stanach Zjednoczonych zdają się spowalniać ten trend.
Wyświetl wideo ›Dlaczego strategia sprzedaży wielokanałowej jest tak ważna?
Żeby stworzyć efektywny kanał sprzedaży, należy przede wszystkim określić preferencje naszej grupy docelowej.
Wyświetl wideo ›Ian Michels: nie ma ucieczki od automatyzacji marketingu
Nie możesz bezczynnie czekać, ponieważ na twojego klienta cały czas wywierany jest wpływ.
Wyświetl wideo ›Szersza perspektywa dzięki różnorodności
Zapewnienie większego zróżnicowania na wyższych stanowiskach kierowniczych może zwiększać konkurencyjność całej organizacji.
Wyświetl wideo ›Delia Fischer: oferujemy klub zakupowego relaksu
Jako redaktorka „Elle Decoration” doradzała w wyborze mebli i akcesoriów dekoracji wnętrz. Pomysł na własny biznes pojawił się, gdy okazało się, że na rynku e-commerce brakuje firm sprzedających ten asortyment.
Wyświetl wideo ›Regis Lemmens: od sprzedaży do współtworzenia produktu
Rola handlowców musi ulec przedefiniowaniu.
Wyświetl wideo ›Bernd Schmitt: firmy wciąż nie tworzą produktów, których klienci naprawdę chcą
Satysfakcja klienta to za mało, by firma mogła osiągnąć sukces.
Wyświetl wideo ›Michał Urbaniak: sztuka dobrych wibracji
Zadaniem lidera jest rozpoznać indywidualne zdolności w członkach zespołu, przekonuje jeden z najsłynniejszych polskich jazzmanów.
Wyświetl wideo ›Krzysztof Baranowski: niepewność jest częścią żeglugi
Wiara we własne siły pozwala realizować najśmielsze pomysły.
Wyświetl wideo ›Polak w gronie najlepszych światowych liderów
W wyjątkowym programie 15 Coaches udział weźmie Paweł Motyl, współzałożyciel i dyrektor ICAN Leadership Lab.
Wyświetl wideo ›Lepiej popełniać błędy, niż rezygnować z eksperymentów
O tym, jak tworzyć unikalną ofertę wartości, rozmawiamy z Aleksem Osterwalderem, jednym z czołowych teoretyków biznesu na świecie.
Wyświetl wideo ›Jak myślenie projektowe zmieniło bank w oczach klienta
Dowiedz się, jak wykorzystać myślenie zgodne z zasadami projektowania w praktyce biznesowej.
Wyświetl wideo ›Sprzedaż konsultacyjna, czyli trudna sztuka doradzania
Gdy walka cenowa zatacza szerokie kręgi, firmy poszukują alternatywnych sposobów na przyciągnięcie i zatrzymanie klientów.
Wyświetl wideo ›Grupa Żywiec obala 10 mitów branży piwnej
Grupa Żywiec zdecydowała się na wdrożenie nowej strategii marketingowej, obalającej niektóre mity branży piwnej. Jaki rezultat przyniosła ta zmiana?
Wyświetl wideo ›Biżuteria mnie nie interesowała: Ania Kruk o powrocie do rodzinnego biznesu
Dlaczego postanowiła kontynuować rodzinną tradycję w nowej odsłonie?
Wyświetl wideo ›Buyer persona: dlaczego warto stworzyć profil idealnego klienta?
Organizacje często nie mają wyznaczonej, konkretnej grupy docelowej i niewiele wiedzą o tych, którzy od nich kupują.
Wyświetl wideo ›Efektywna komunikacja: jak rozwijać jedną z najważniejszych kompetencji liderów?
Choć 90% liderów zespołów wysoko ocenia swoje umiejętności komunikacji, to tę opinię podziela tylko 30% ich podwładnych.
Wyświetl wideo ›Jak zbudować biznes na wiele pokoleń [DEBATA]
Żyjemy w świecie marki, zaś firma rodzinna stanowi markę samą w sobie.
Wyświetl wideo ›„Chmurofobia” to próba obrony starego porządku
Wielu grupom naprawdę zależy, abyśmy nie przestawali się bać chmury.
Wyświetl wideo ›Firmy rodzinne: pomiędzy tradycją a innowacją [DEBATA]
Firma rodzinna, czyli jaka? Jak i po co definiować firmę rodzinną?
Wyświetl wideo ›Marketing i sprzedaż powinny iść ręka w rękę
David Meerman Scott przekonuje, że zasady ustala ten, kto kupuje.
Wyświetl wideo ›Większa skala, lepsza jakość. Jak zmieniły się usługi outsourcingowe?
I jak firmy mogą na tym skorzystać?
Wyświetl wideo ›Alex Osterwalder: innowator skupiony na prostocie
Dobre firmy tworzą wspaniałe modele biznesowe. Wyróżniające się firmy stale je poprawiają – przekonuje Alex Osterwalder.
Wyświetl wideo ›Jak zbudować inteligentną organizację?
W każdej epoce dominuje określona forma organizacji. Jedną z ciekawszych klasyfikacji przedstawił Frederic Laloux w książce
Wyświetl wideo ›Biznes wybiera Harvard, Harvard wybiera Polskę [ZAPROSZENIE]
Z dawką najbardziej aktualnych inspiracji, chce docierać do wszystkich polskich przedsiębiorstw – w miejscach ich funkcjonowania, tworząc jednocześnie przestrzeń do wartościowego networkingu.
Wyświetl wideo ›Kto zabija Twoją kreatywność?
Wyjątkowa rozmowa z Andrew Grantem, autorem książki "Who killed creativity... And how can we get it back".
Wyświetl wideo ›7 zasad mitologizacji marki
Na czym polega siła i uniwersalność opowieści? O storytellingu jako sposobie na wyróżnienie marki.
Wyświetl wideo ›Przyspiesz swój biznes w 60 sekund: włącz akcelerator czasu rzeczywistego
Czy zastanawiasz się czasem, co wydarzy się w ciągu następnych 60 sekund Twojego życia?
Wyświetl wideo ›Firmy wychodzą z kryzysu
Badania przeprowadzone pod koniec 2009 r. przez PricewaterhouseCoopers pokazują, że wychodzimy z kryzysu, a nastroje wśród liderów biznesu poprawiają się. Panuje przekonanie, że najgorsze mamy za sobą. Przezsów firm nadal cechuje jednak duża doza ostrożności w podejmowaniu decyzji. Obejrzyj wywiad z Olgą Grygier-Siddons, prezesem PricewaterhouseCoopers w Polsce.
Wyświetl wideo ›